Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

Jeg må med beklagelse berette at jeg er på dansk grund igen, så det er kiropraktorer i Odense C jeg skal besøge

Pis! Jeg må virkelig få forbedret mine stalker-evner, så. Det er jeg ked af - jeg håber ikke at jeg har såret dine følelser!

Jeg fik hold i nakken for nogle uger siden, uden andet end det unehag det medfører, jeg fuldførte sågar 2. lørdag af smolov jr. i bænk og chins uden problemer. Om mandagen bemærkede jeg at et par af fingrene i min venstre arm sov lidt og da jeg trænede var jeg helt uduelig, jeg kunne lige tage en 1'er med 110kg i bænk, hvor jeg om lørdagen havde taget 10x3x125kg. I chins kunne jeg se i sejlet at jeg meget tydeligt trak over mod højre side, så det var ikke kun pressestyrke der var tabt. Nu her 2 uger senere har jeg samme "sovende" fornemmelse i fingrene, og jeg oplever en del "twitching" i musklerne i venstre side, mest i pecs, triceps og lats, jeg har ikke trænet i mellemtiden så jeg ved ikke om styrkenedsættelsen stadig er der. Det er ikke til at sige om mit hold i nakken har haft noget med det at gøre, eller om det kan spores tilbage til en skade jeg fik i ryggen i en vandrutchebane i Calella i 1999, men et eller andet er der galt. I skrivende stund kan jeg mærke den sovende fornemmelse hele vejen ned gennem venstre arm, den fungerer fint nok, men det er irriterende og så er der jo lige styrkenedsættelsen. Diagnoser er velkomne :)

Det lyder helt bestemt som en afklemt nerve. Har jeg også selv prøvet engang, det er ret træls. Det gode er, at det i langt de fleste tilfælde bliver godt igen, uden mén.

I sin tid gik jeg hos Trond Gyrst i Vestergade i Odense C. Du kan tjekke deres hjemmeside her http://www.gyrst.dk/ Om han er bedre end andre kiropraktorer ved jeg ikke, men jeg synes at han virkede ret dygtig og professionel, så hvis jeg var dig, ville jeg tage fat i lægen og bede om at få en henvisning dertil. God bedring :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg var til kiro i dag, kun 907kr - nam nam, men han mente han kunne gøre noget ved det så nu prøver vi det, kan det fikse mig er pengene jo givet godt ud.

What. Hvor lang tid var du der?

Jeg tror aldrig jeg har sluppet mere end 250kr hos min kiro. Typisk er det kun 120-150kr. Men første besøg var lidt dyere.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem Søren. Jeg har savnet dig :smile:

<3

er du hjemme for good?

Hvad er det egentlig du påstår at lave i californien? :cool: (altså når du ikke forsøger dig med en karriere som mandestripper)

Jeg er hjemme for good, so far, jeg gik i skole i usa, ucsd. Det var ikke specielt relevant, men jeg fik da credits for det og hyggede mig, og det var det vigtigste. I mellemtiden fik jeg da stødt 110kg, det er muligvis min største achievement i de tre mdr., ikke prangende... :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er hjemme for good, so far, jeg gik i skole i usa, ucsd. Det var ikke specielt relevant, men jeg fik da credits for det og hyggede mig, og det var det vigtigste. I mellemtiden fik jeg da stødt 110kg, det er muligvis min største achievement i de tre mdr., ikke prangende... :rudolph:

Enig!

Men glædelig jul og godt nytår alligevel. Drik nu ikke for meget der kunne tænkes at være januar udsalg på huse :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har glemt mine løbesko i USA så nu kigger jeg efter nogle nye, dog har jeg besluttet mig for ikke at spørge her på MOL da jeg så bare får tres svar af denne slags:"Jeg vil anbefale dig at få lavet en professionel løbetest", som regel af folk der max løber 3km to gange om ugen. Men nej, jeg skal ikke have en løbetest, jeg skal have et billigt par løbesko.

Jeg ville bare lige dele min indestængte vrede, der nu er knap så indestængt.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har det set ud mht behandling? :smile:

Jeg har besluttet mig for at droppe kiropraktoren, han aner tydeligvis ikke, hvad der er galt med mig. Forleden var jeg der igen på mit 2. besøg, hvor han tjekkede mine reflekser og prøvede at knække lidt på mig for at "forøge mobiliteten", det sidste i øvrigt uden succes. Tro på jeg skal give 257 kr om ugen for at blive slået lidt på armen med en gummihammer.

I morgen prøver jeg at træne, det skal nok blive interessant, jeg ser frem til latterligt meget doms :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 2. jan. 2008

Squat

3x6x110kg

Bænk

3x6x60kg...

Chins

3x6

Pushups

3x12

Hypers

3x20

Situps

3x15

:/

-men Crawdaddy kunne da fortælle mig at han har haft samme skavank som den, der efterlader mig på bænken med 60kg, sammen med en anbefaling af en kiropraktor, der kunne fikse det, i modsætning til den kvaksalver jeg har været ved, så det er et forsøg værd.

Link to comment
Share on other sites

Skadesperioden giver tid til at tænke over, hvad jeg vil lave når jeg bliver klar igen, indtil videre ser det nogenlunde sådan her ud:

Understel 1

Power snatch, squat, snatch grip dl, gh raise, mave

Understel 2

Clean & jerk, frontsquat, semi sldl, hypers, mave

Overkrop 1

Bænkpres, dips, chinups, chest supported row, bb curls

Overkrop 2

Bænkpres, low incl db pres, JS rows, incline chest supported db row, incl db curls

Og så har jeg et nytårsfortsæt og det er ikke at involvere mig i ligegyldige tråde i off topic, samt at springe kommentarer til artikler på ekstrabladet o.lign. over.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share