Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

Stats

Alder: 30år

Vægt: ~90kg

Højde: 178cm

Status: Awesome

Løft of awesomeness

Squat (raw): 200kg samt 5x5x170kg

Squat (udstyrs): 230kg

Dødløft (raw): 240kg

Dødløft (udstyr): 250kg

Bænkpres (raw): 155kg tng, 150kg m. pause

Bænkpres (udstyr): 180kg

Dips: +100kg

Frontsquat: 150kg

Træk: 80kg

Stød: 110kg

Mål

180kg i bænk raw

230kg i squat raw

180kg i frontsquat

120kg i træk

150kg i stød

At udbrede min awesomeness, så andre kan blive lige så awesome som mig.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mål: at blive større og stærkere
Nu: 28 år, 83kg, 178cm, træner i OBBC

Jeg tror at det vil være realistisk at nå 29år indenfor det næste års tid.......................................pind!

Det handler jo om at sætte sig realistiske mål Niels, så får man små dejlige succesoplevelser.

PS: Damerne elsker pinden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 1. maj 2007

Råtræk

5x4x55kg

Rådden teknik, men prøver at lære, er nu begyndt at kunne hoppe, hvilket jeg synes hjælper i OL-løftene

Frivend

5x4x80kg

Var træt efter råtrækkene så det var ikke helt nemt

Rumænsk DL

5x5x100kg

Chins

5x5x+15kg

+Diverse teknik med lav vægt, hvor jeg hjalp en makker der nu også synes det er nogle fede løft. Det er sikkert en fantastisk teknik man lærer af mig.

Alt i alt en god og hurtig overstået træning.

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 3. maj 2007

OH squat

6x20kg

6x40kg

5x50kg

5x60kg

5x70kg

3x80kg

1x85kg

Frontsquat

7x4x100kg - måske for nemt

Jerk

7x4x60kg

Har lidt snas med skulderen ved pres over hovedet så det blev ikke så tungt. Det er nok også meget godt for teknikken.

Bænkpres

5x5x100kg

Stående kabel crunch

5-6x6-10x40kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har luret lidt på dit 4321 program. Kunne godt være fristet til at prøve det. Er det noget du selv har fundet på?

Ikke helt selv, jeg har det delvist fra én af min fars kammerater, der for nogle år tilbage dyrkede noget stærkmand. Han brugte 7x3-2-1-rutinen, jeg synes bare at tre uger "on" mellem deloads er for lidt, så jeg tilføjede ugen med fire reps. Så valgte jeg også denne metode da tallet 7 er brugt alt for lidt i træningsøjemed :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 4. maj 2007

Sprint

10-12x40m - bedste tid 5,48 (vist nok)

Første gang jeg prøver at sprinte på den måde på en rigtig bane, vi eksperimenterede lidt med starterne; stående, 4-punkts (ingen blok), start ved signal fra tidstager, tidstagning starter når løber starter. Alt i alt var det rigtig godt, rev for vildt i understellet og jeg har ondt fra bæltet og ned i dag, lee. Tak til René Ålborg aka børnelokkeren.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Fee' nok med en log, så man også kan holde lidt øje med din træning frem mod Nordland :smile:

og pæn OH squat, der kan jeg vist ikke være med mere :wink:

Har du nogensinde været med? :wink:

Træning søndag 6. maj 2007

Hang power snatch

5x4x40kg

Lav vægt, men jeg prøver at blive bedre teknisk inden jeg læsser mere på.

Hang power clean

5x4x60kg

d.o.

BB row

5x5x80kg

GMs

5x5x100kg

Stående kabel crunch

5x6x40kg

Totalt ridset i kroppen fra fredagens tur på atletikstadion, hold da kæft de sprints river i kadaveret.

Link to comment
Share on other sites

Har du nogensinde været med? :wink:

Tjaa, har da lavet et træk med 80 kg i hvert fald, måske endda 85, kan ikke huske det. Men så blev jeg skadet (inflammation, nok ikke så meget af træk), så kan desværre ikke køre øvelsen mere.

Ellers skulle jeg da nok nyde at sætte dig til vægs :tongue:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 7. maj 2007

OH squat

5x40kg

5x60kg

5x70kg

2x80kg

Squat

7x3x140kg

Sots pres bag

3x6x40kg

Fin opvarmning til PP, på trods af jeg var ved at rydde munden for tænder da jeg blev for kæk med stangen.

Pushpress bag

7x3x80kg

Low incl. DB pres

5x5x42½kg

Fin træning, men jeg er stadig mærket efter fredagens tur på stadion, av av av, lee lee lee. Det holdt mig dog på tæerne at se hvor ynkelig min træningsmakker var :wink:

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Kæft mand det er lee, jeg stuntede med stangen og fik den på munden da jeg prøvede at køre den foran uden skiver, men det skal nok komme. Måske ikke helt 160 dog :wink:

Det kan sagtens mærkes i abs, en hel del faktisk, men det er den gode smerte. I røven/baglåret/forlåret/hoften/etc. føler jeg mig decideret ødelagt, dog stadig lidt på den gode måde :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 8. maj 2007

Power snatch

5x3x60kg

Sad reddi godt

Hang power clean

5x3x70kg

Rumænsk dødløft

5x5x110kg

Chins

5x5x+20kg

+diverse mave

Programmet er blevet revideret lidt så jeg ikke har power snatch/cleans samme dag da jeg ikke kan tage så meget i cleans efter at have givet den gas i træk. Fremover hedder det råtræk/frivend fra hæng og træk fra hæng/frivend på samme dage.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 9. maj 2007

Droppede OH squats pga. awbrændte skuldre, de er slet ikke klar på den pludselige mænge kg. oppe over hovedet.

Frontsquat

7x3x110kg

Lee' nok, runder desværre lidt i ryggen når det bliver tungt.

Opadstød

5x3x60kg

Let vægt og lidt lav volumen af samme grund som OH squat blev droppet.

Bænkpres

5x5x105kg

lett

Stramt med fire dages træning i streg (træner også i morgen), men da jeg skal til Århus fredag og måske resten af weekenden er der ikke rigtig noget valg hvis jeg vil have mine fire træningspas i ugen. Til gengæld glæder jeg mig til tre dages træningsfri, så er jeg fit for fight igen.

Link to comment
Share on other sites

Stramt med fire dages træning i streg (træner også i morgen), men da jeg skal til Århus fredag og måske resten af weekenden er der ikke rigtig noget valg hvis jeg vil have mine fire træningspas i ugen. Til gengæld glæder jeg mig til tre dages træningsfri, så er jeg fit for fight igen.

Du kommer til Århus og du kommer ikke engang og besøger os. Jeg er MEGET skuffet :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share