El Guapo's Trænings log


moraka
 Share

Recommended Posts

Torsdag d.3/6

20 Rep Calfraise vil sige, at jeg tager en vægt, som jeg kan løfte 10 gange, og gør det 20 gange.

Det er fan'me badass at gøre det umulige muligt.

Jeg hedder ikke Martin, vel? Nej, så lad være med at spise den Bjørn. Pas. Til flyet.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.3/6

Jo jo, det er flot, når nogen løfter tungt. Men det er imponere mig ikke. Slet ikke, når nogen mindre end mig, selv løfter tungere uden at cheate. Hvis du vil imponere mig, bliv større hurtigt.

:blink: Af hvad? Så når en, der er mindre end dig er stærkere end dig og løfter tungere vægte uden at cheate/gøre det forkert, er det ikke flot?

Det er fan'me badass at gøre det umulige muligt.

Jeg hedder ikke Martin, vel? Nej, så lad være med at spise den Bjørn. Pas. Til flyet.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kunne du næste gang du skriver noget i min log. lad være med at gøre det, imens at du er på noget. Altså det er via restpause, at jeg gør 20 reps, med en vægt jeg kan løfte 10 gange.

Det skrev du jo netop ingen steder, før nu :smile:

Som jeg skrev flot, men det imponere mig ikke. Med mindre at det er rimeligt tungt.

Det eneste jeg kan konkludere ud fra det du skriver er, at du indrømmer, at du er slap og træner med meget lav vægt?

Link to comment
Share on other sites

Skulle videoen underbygge din pointe omkring slappe bodybuildere? Hvis det er tilfældet, tror jeg ikke du lytter til det han siger. Hans pointe med historien er jo netop ikke at det er fint at være slap som bodybuilder, men at det er vigtigt at man laver øvelserne korrekt?

Dog er det også relativt tydeligt at den mand ikke har læst mange artikler om træning. Hans teori om at smal bænk primært træner "inner chest" mens bredt greb træner "outer chest", er det vist ikke meget hold i.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share