El Guapo's Trænings log


moraka
 Share

Recommended Posts

Mandag 15/3

For at skåne min venstre albue, som gør ondt i en del øvelser. Skiftede jeg pushdown ud med kickback. Ved chinup, støtter jeg en del af min vægt, med en bænk. Det er helt klart, at jeg ikke er bygget til den øvelse. Ikke nok med, at jeg har lange arme, så er jeg for tung. Så jeg skal ikke regne med, at blive god til denne øvelse. Men den skulle efter sigene, værer bedre end pulldown.

High Density

Chinup 3x6xBW

Incline DB Bench Press 3x6x24kg

Standing Cable Bent-arm Pullover 3x6x30kg

Peck Deck Fly 3x6x55kg

2DB Scott Press 3x6x12kg

BB WG Uprigt Row 3x7x25kg

2DB Kickback 3x6x12kg

2DB Incline Curl 3x6x16kg

1DB Overhead Extension 3x6x24kg

Cable Decline Curl 3x6x30kg

Leg curl 3x6x30kg

Leg Press 3x7x130kg

Standing Calfraise Machine 3x15x50kg

BB Godmorning 3x6x45kg

BB Hacksquat 3x6x55kg

BB Fingerrolls 3x6x55kg 3x7x55kg

BB Behind Back Wristcurl 3x7x45kg

Standing Calfraise Machine 3x16x50kg

EZ Reverse Curl 3x7x15kg

Dude du bør tabe dig..

Link to comment
Share on other sites

Det ville hjælpe en del. Men problemet ligger både i, at jeg fra naturens side er tung og at mine lange arme, forøger rom en del mere, end hvis jeg havde kortere arme.

Pointen er at du kan gøre noget ved din vægt - hvis du virkelig vil.

Du kan ikke ændre længden på dine arme.

I ovenstående sætning lyder det som om det ene skal dække over det andet. :smile:

Vi er alle bygget lidt forskellige og har hver vores fordele og ulemper. Lev med det og fokuser på de ting du kan/vil lave om.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg træner forlår, så er der kun kort afstand imellem benene, så det er det ydfre lår, der bliver stimuleret. Dette er for at ungå, de gange hvor jeg trænede ben, og så føltes det som om, at mit skridt blev mast, når inderlåret blev større. Jeg har også en begrændset range of motion,

Det er IKKE pga. muskelmasse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.24/3

Tog en tur til svømmehallen, denne gang var der mere svømning end leg. Men desværre var jeg nød til at, smide mine badeshorts ud.

Torsdag d.25/3

Hvor jeg dog hader de dage, hvor hvor der er mange som træner. Man kan bruge op til, en halv time ekstra i ens træningstid, bare på at vente.

Hej Guapo, din skøre iraner.

1. Hvorfor blev du nødt til at smide dine badeshorts ud?

2. Har du copy/paste'd dit indlæg fra tirsdag d. 23/3 til torsdag d.25/3, eller havde du bare den helt samme følelse?

\Jimmy P

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 10/4

Jeg besluttede mig for at skifte bench press ud med dip. Da dip tillader mig at, have en større rom og dermed større stimulation.

Det der giver ingen mening. Det er 2 forskellige øvelser, der primært træner forskellige muskler. Jeg har aldrig nogen sinde hørt om en god bænkpresser, der dipper i stedet for at bænkpresse...

Link to comment
Share on other sites

Begge to stimulere samme primert de samme muskelgrupper nemlig bryst, triceps og forreste skulder.

Bænkpres er primært brystmuskler, dips er primært triceps. De hver i sær rammer sekundært også andre muskler. Men du kan ikke sige, at de to øvelser primært rammer de samme muskler. Og for at få den samme stimulering af de primære muskler kan du ikke skifte den ene ud med den anden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share