El Guapo's Trænings log


moraka
 Share

Recommended Posts

Jeg vel blevet trædt af det hele. Trædt af nøgne mænd, trædt af tanktop drenge, trædt musikken der spille, trædt af at se dårlig form og mangelfuld rom. ...

I forhold til din foragt for manglende ROM, så kører du selv relativt meget partials.

Er det ikke lidt selvmodsigende? :unsure:

Jeg vil som grundregel forslå at du laver de forskellige øvelser i en passende skaleret variant der tillader dig fuld ROM. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Morakka

Mht. til hvad din mor sagde: Hvis du rent faktisk er bodybuilder, så vil du også kunne se, at din nuværende form ikke er foreneligt med et bodybuilder-ideal. Jeg synes, din mor har ret. Der er ikke nogen pointe i at have så høj en fedtprocent, som du har - hvis jeg har forstået nyere forskning rigtigt, så påvirker det faktisk dine gains negativt, da en forholdsmæssigt større del af hvert kilo gainet vil ryge på som netop fedt...

Du er herre over din egen træning, men det er da lidt, øh, ukonventionelt at erklære sig passioneret bodybuilder og samtidig skide på sin fedtprocent...

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Jævnfør Guapos billeder for lidt tid siden, der alle stensikkert viser en fedt% på OVER 30 (nok nærmere 35), kan man kun gisne om hvad den var for 4 år siden.

Et gær fra min side er over 40%.

Når man er så overvægtigt vil en forskel på 5% nok være svær at se over hele 4 år. Mit bud er at omkarak har været omkring 55-60% for 4 år siden. Hvilket betegnes som kraftigt overvægtigt.

Jeg tror fint han kan vente til forår/tidlig sommer med at begynde at cutte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share