Moos' Log 4


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Velkomme hjem du :bigsmile:

Forsøgte ihærdigt at følge med på liveudsendelsen,

men blev små-hysterisk over ikke at fatte hvad den svenske mand sagde :sneaky2::laugh:

En oplevelse eller mange rigere kan man ikke kimse af :wink:

(og så har jeg forresten fået indleveret nogle af dine knæbind - så vi må lige mødes over en af de

der fantastiske sodavander i klubben - hvis altså hr. formand har købt nogle gode :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Du har et par stævner til at gøre det bedre som junior......kom igen.

Mange tak, Nikolaj :smile: Ja, er jo stadig kun 19, så burde have en del år i mig, endnu.

Kom igen smukke, vi ved jo du er god for en del mere når du rammer dagen. Og det er da positivt at du føler squatten var let, men det bare var teknikken der var lort, så er der nok lagt i ovnen til næste gang. :superman:

Tak du, ja, det var ærgeligt. Synes faktisk at teknikken var rigtigt god, manglede bare et par cm... Det føles underligt, første gang at blive underkendt på dybde... :blush:

Velkomme hjem du :bigsmile:

Forsøgte ihærdigt at følge med på liveudsendelsen,

men blev små-hysterisk over ikke at fatte hvad den svenske mand sagde :sneaky2::laugh:

En oplevelse eller mange rigere kan man ikke kimse af :wink:

(og så har jeg forresten fået indleveret nogle af dine knæbind - så vi må lige mødes over en af de

der fantastiske sodavander i klubben - hvis altså hr. formand har købt nogle gode :tongue: )

Det lyder skide godt, Stina. Og mange tak - og du kan tro, at jeg har røverhistorier med hjem :tongue:

Og hvis du blev hysterisk af det, så skulle du prøve at rende rundt blandt dem i flere dage :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tung squat/let dødløft 23/4-07

Så er jeg begyndt at cutte, regner med at skulle dwarfe MAAAAASSKinen næste år...

Opvarmning, næsten 15 minutters gang... Vil varme op ved at gå lidt, før træningen, i dag var dog lidt for kort... Og det bliver sikkert kun de dage, det er godt vejr, hehe...

Squat, op til 2 x 5 x 130 kg, sidste sæt med løse wraps... Det var som sådan ikke ret tungt, men havde så mange doms i røven, at det gjorde sindssygt ondt at trykke på dem, så holdt bare der.

Dødløft stående på lilla lightband... 8 x 2 x 120 kg + tension... God teknik i dag.

Sumo, hofterne så lavt som muligt... 5 x 5 x 90 kg God teknik, men er godt nok svag i den...

Round backed, stifflegged dødløft fra gulvet... 2 x 10 x 90 kg Som afveksling fra RDL

Yates rows... 2 x 8 x 90 kg Lorte øvelse, den gør fanme ondt...

Reverse upright rows 3 x 12 x 60 kg

Abs på bænk med makker til at agere resistance... 3 x 10x

Og så var jeg godt wasted...

Fin træning, dødløften kørte ret godt.

Fik desuden lagt 11 sæt knæbind på Hippo og JanSiders, og det bed eddermame til sidst!

Da jeg kom hjem fra træning tog jeg 26 minutters powerwalk mere...

Link to comment
Share on other sites

Tung squat/let dødløft 23/4-07

Så er jeg begyndt at cutte, regner med at skulle dwarfe MAAAAASSKinen næste år...

Opvarmning, næsten 15 minutters gang... Vil varme op ved at gå lidt, før træningen, i dag var dog lidt for kort... Og det bliver sikkert kun de dage, det er godt vejr, hehe...

Jamen så er der jo ingen undskyldning for at takke nej, når jeg nu inviterer på PW :wink:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

40 minutter på jernhesten her til morgen, halvdelen på vej til arbejde, hvor jeg fik at vide, at jeg var fyret pga nedlæggelse af firma, og halvdelen på vej tilbage igen. Ikke lige det, jeg havde brug for, men så må jeg bare igang med at søge igen...

Link to comment
Share on other sites

40 minutter på jernhesten her til morgen, halvdelen på vej til arbejde, hvor jeg fik at vide, at jeg var fyret pga nedlæggelse af firma, og halvdelen på vej tilbage igen. Ikke lige det, jeg havde brug for, men så må jeg bare igang med at søge igen...

Bittert, håber du snart finder noget igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bittert, håber du snart finder noget igen :smile:

Thx :smile: Det er pænt træls, ja, men det er der jo ikke så meget at gøre ved...

Som du kan se, kunne han jo få job som grafisk designer :smile::tongue:

:tongue:

På den igen stefan, alle stævner kan ikke gå lige godt. Det havde været en kamp til stregen hvis du havde dagen til det!

Cutte?? :innocent: Skal du ned i 125?

Ja, jeg kunne have vundet, hvis det havde kørt perfekt. Men fuck det :smile:

Ja, det er planen.

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Den har jeg også været på idag. Dog ikke tre timer, men til gengæld med en håndskubber. Nogen der kan sige ristede triceps?

Også håndskubber her :crazy: Det bed altså i deltnse, når græsset skulle have været slået for en uge siden... Det var nede i vænget, hvor der er et stort, grønt areal, og vi skiftes til at slå græsset, men self gik maskinen i stykker denne gang... Og da de så skulle ud og købe en ny, var der udsolgt, så... Men endte med at låne en maskine af min genbo, dog ikke en, der kunne køre af sig selv... Nu skal jeg så have carbet godt op, inden træning :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tung bænkpres 070425

Bænkpres mod grønt band, med pause... 8x3x100 kg (Skulle have været speed work, men skulle nok have smidt 10 kg af, så...)

+ 3 boards... 3 x 100 kg / 3x110 kg / 3 x 120 kg PR

Ingen bands, smalt greb... 3 x 3 x 120 kg

Ikke så meget at skyde med i dag.

Military press: 3 x 8 x 55 kg

Reverse band widegrip pullups: 10x/10x/12x

Lean Away Laterals: 2 x 15 x 15 kg

Tatepress: 2 x 12 x 15 kg

Færdig, slut... Overstået på omkring 1½ time, og så på besøg hos min storebror... Styrken var ikke noget at råbe hurra for, men der var et solidt pres på patten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share