Moos' Log 4


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moos er en lille møg kælling der kan lide at blive fyldt ud. Han tager alt hvad han kan få fat i.

Næste weekend siger i. Hvad med denne weekend? Moos er ude og fiske noget frisk pik. Der er efterhånden ikke meget tilbage i lortebyen Odense. Han har prøvet de fleste - mænd. Føj hvor er du en smatso.

Link to comment
Share on other sites

Moos er en lille møg kælling der kan lide at blive fyldt ud. Han tager alt hvad han kan få fat i.

Næste weekend siger i. Hvad med denne weekend? Moos er ude og fiske noget frisk pik. Der er efterhånden ikke meget tilbage i lortebyen Odense. Han har prøvet de fleste - mænd. Føj hvor er du en smatso.

Hahahahahahahaha, ellers kanon sjovt indlæg..............? :superman::thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

I dag... Deload...

Squat 5 x 3 x 100 kg... Perfekt teknik, dog er mine knæ ret ømme.

Bænk 5 x 3 x 100 kg... Igen, god teknik og ok fart og styrke...

Dødløft... 6 x 1 x 130 kg... Lidt forsøg på at gribe stangen, men er bedre til at lave et langsomt setup.

+ diverse højrep (ryg, mave, flies, triceps ext., rotatorcuff og TKE)

Stille og roligt. Trænede efter arbejde, for at få det overstået, men fandt ud af at der skal leges med udstyr i klubben, så tager derned og hjælper til, om lidt...

Link to comment
Share on other sites

Oh Mighty-Moos :laugh:

Forklar mig hvad pinky-grip i bænken er :smile:

Ift en styrkeløfts-stang, hvor man f eks holder max bredde (dvs pegefingeren griber om ringen), så svarer pinky grip (pinky = lillefinger) til, at man holder med lillefingeren lige indenfor ringen, altså halvsmalt bænkpres. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Deload 18/4-07

Squat... 5 x 3 x 100 kg... Kunne ikke have været bedre, tror jeg... Super form og fart

Bænk m pause... 8 x 3 x 100 kg... Ditto. Føltes som om jeg løftede udelukkende med triceps i dag, hvilket jo er en god ting. Det er dog nyt form mig, men vægten blev ihf ikke tungere af den grund. Meget fint...

Dødløft... 10 x 1 x 90 kg... Lige for at holde teknikken i gang...

+ band rows, TKEs, band tri ext., mave og rotatorcuff...

Synes egentligt formen virker ok. Det har ihf hjulpet meget på min teknik og styrke i squat og bænk at få deloadet ordentligt, så det skal nok gå hen og blive spændende...

Link to comment
Share on other sites

NM Junior 2007

Nå, det var ikke min fineste præstation, må jeg indrømme...

Undskyldningerne først; Var smadret efter turen fredag, og efter at have været tidligt oppe og i gang til stævnet hele dagen, før vi skulle løfte, var jeg fuldstændigt mentalt træt og ugidelig, og kunne slet ikke komme i omdrejninger.

Vejede ind på 129,15 kg, hvilket er fint nok da det betød jeg var lettere end min modstander. Havde drukekt og spist rigeligt i løbet af dagen (Og til alle jer, der er interesserede, ligger min morgenvægt ca. på 127, altså omkring et kg lavere end til DM Diverse)

Squat:

225 kg, hvid-rød-hvid... Rød pga dybden, alt for nem...

240 kg, rød-rød-rød... Alle på dybden... Fuckede rimeligt meget med mit hoved, da det er første gang, nogensinde, jeg har fået 3 røde på dybden, og jeg ellers mente jeg var nede... Ellers pisse let...

240 kg, hvid-hvid-hvid... God dybde og igen super nem... Kunne ikek få mig selv til at gå på noget højere, mest fordi jeg er en tøs... Tror egentligt at det havde været en fin startvægt, den var ihf super nem... Men så længe jeg ikke fik mere med i ben, var jeg allerede dér ude af stand til at indhente min konkurrent. De 240 føltes ellers som en tom stang og min teknik sad rigtigt godt, og Johan sagde, at det så ud som om der var til 30 kg til. 30 kg er måske i overkanten, men er overbevidst om at 260 havde været der... Men fuck det, så må jeg jo lære at ramme dybden og lave noget mere næste gang...

Efter den dårlige squat var jeg sq ikke rigtigt så meget oppe at køre. Det er lidt træls, når man mener at man er god for meget mere...

Bænk:

190 kg, hvid-hvid-hvid... Langt og kontrolleret ned, lå perfekt på brystet og rimeligt let at presse. Blev dog lidt flad under vægten denne gang, så det skal jeg lige være lidt bedre til. Tror ikke mit løft kunne have været meget bedre.

200 kg, miss... Langsomt og kontrolleret ned, perfekt teknik, får den halvejs op, men den var desværre for tung.

200 kg, miss... Hurtigt ned, hvilket jeg ellers ikke gør, fordi jeg kun er 75% sikker på teknikken. Den sad dog lige i skabet, og kom også rigtigt let fra patten. Igen stoppede den halvejs oppe, og selvom det føltes SÅ tæt på at få den, blev den for tung.

Rimeligt træls, da jeg virkelig gerne ville have 200 kg med, især efter den dårlige squat, og også fordi jeg har følt at styrken var til det adskillige gange til træning.

Dødløft:

210 kg, hvid, hvid, hvid... Ikke ligefrem et pragt-løft, føltes virkeligt tungt. Efter squat + bænk var jeg helt mentalt færdig, og mine haser gjorde allerede ondt under opvarmningen.

225 kg, hvid, hvid, hvid... Et bedre løft, både styrke og teknik-mæssigt, da jeg endelig fandt ud af at sætte mig ordentligt tilbage for at starte den, og så føltes det egentligt ok.

270 kg, miss... Er sikker på at mange har set dét og sagt "hvad fanden tænker han på???". Well, historien er den, at jeg fik at vide, at jeg kun manglede 10 kg fra at indhente ham, jeg løftede imod, og jeg mente at have set, at jeg havde løftet et enkelt tungere løft end ham i dødløft, tidligere. Anyway, så sagde jeg bare, at Johan skulle bede om den vægt, der skulle til for at vinde, men havde ikke liiiiige regnet med at det var så mange kg, haha. Tror jeg fik den 10 cm fra gulvet, hvilket i sig selv er ganske ovarraskende synes jeg. Havde jeg vidst at det var 270 kg, havde jeg nok bedt om kg, der ville give mig en total-rekord i stedet for...

Total 655 kg, ikke ligefrem tilfredsstillende, ift jeg gerne ville have sluttet på 700 kg, men så gør jeg det bare bedre næste gang.

Ud over det var det en fantastisk tur, der har været rigtigt præget af godt selskab og masser af grin, det gjorde virkeligt den lange rejse meget bedre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kom igen lille mand, det bliver bedre næste gang... sjovt at se jer streamet på nettet, det var ret god kvali... godt det var en god tur... ses til træning... beskidt :superman:

Tak. Ses til træning.

Kom igen med Squatten Moss, du må bare tage revanche en anden dag :superman: Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til din dødløft :unsure: , hvad sker der for den øvelse iøjeblikket?

Kunne nok have trukket ihf 10-15 kg mere, end jeg fik med, tror jeg. Har skrevet grunden til springet tidligere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Synes nu at det er lidt sjovt at Jens slog dig i dødløft :tongue:

Ellers nasty nok bænket må man sige :superman: Der er jeg da for alvor sat af efterhånden :smile:

Jamen, hvis det kan more dig, er det da fint :wink:

Kom igen :smile:

Egentlig lyder det jo til, at styrken er ret god, men marginalerne ikke lige var på din side. Men hvis man kan lette 270 kg 10 cm, så tegner det vil nogenlunde lyst :superman:

Naah, for min bundstyrke er voldsomt højere end min topstyrke :tongue: Tror godt jeg kunne lette mere fra gulvet, faktisk, men det kan jeg jo ikke rigtigt bruge til så meget :tongue: Tjah, et par ting gik ikke så god,t men fuck det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Naa, hold da op! Hvis ikke du kan tage lidt gas, når du selv har været med til at drille Jens med hans dødløft, så synes jeg godt nok du mangler lidt humor..

Du overser åbenbart også at jeg også roser dig. :smile:

Øhm, egentligt er jeg da lidt ligeglad, men helt præcis hvad mener du så, at jeg skulle skrive for at vise, at jeg synes det var ih-uh-oh så vittigt fundet på?

Tilgiv mig at jeg ikke overplastrer mine indlæg med smilies for at du nemmere kan se hvad jeg mener.

:flowers:

Link to comment
Share on other sites

Øhm, egentligt er jeg da lidt ligeglad, men helt præcis hvad mener du så, at jeg skulle skrive for at vise, at jeg synes det var ih-uh-oh så vittigt fundet på?

Tilgiv mig at jeg ikke overplastrer mine indlæg med smilies for at du nemmere kan se hvad jeg mener.

:flowers:

Ja, du klarer da fint at være arrogant..

Som jeg har skrevet før, så er det ikke ligefrem fordi dit humor sprudler for tiden. Kunne da være rart hvis du kunne vende det indad istedet for imod os andre..

Link to comment
Share on other sites

Ja, du klarer da fint at være arrogant..

Som jeg har skrevet før, så er det ikke ligefrem fordi dit humor sprudler for tiden. Kunne da være rart hvis du kunne vende det indad istedet for imod os andre..

Lol? :blink:

Seriøst, mand, jeg fatter ikke hvad du snakker om. Jeg blev sq hverken sur eller tvær pga at Jens dødløftede mere end mig, jeg synes at det er fedt for ham, at hans dødløft endelig er begyndt at spille, og at I driller mig med det kunne jeg da ikke være mere ligeglad med. Men helt ærligt, hvad synes du, at jeg skulle skrive, "Ja, haha, det er fanme god humor"? :blink: Det kan godt være at jeg ikke har været i specielt godt humør (Ikke at jeg selv egentligt synes at det har været så udtalt, ud over da jeg selv sagde det) men du skal altså også passe på med ikke at se spøgelser...

Jeg er da ked af det, hvis du er begyndt at opfatte mig som en sur og tvær stodder, for det synes jeg da ikke, at jeg er, men på den anden side - det er ingen hemmelighed, at jeg er irriteret over mit dårlige resultat, + jeg sagtens kunne have dødløftet mere, så hvad havde du forventet? Og tro mig, jeg har på ingen måde ondt i røven eller noget andet over Jens' resultat ift mit eget. Tror at jeg er den, der bedst ved, hvor dårligt jeg præsterer lige pt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share