Moos' Log 4


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bænkpres 5/4-07

Trænede i Svendborg i dag, med Maa', Krea og slænget fra OSK.

Team Maaaaasskinen - Train with the best... Lee'...

God omgang pat-ristning i dag, må jeg sige. Det er altså sjovt at banke reps af i patten...

Bænk m. pause, pinky grip:

2 x 140 kg / 145 kg PR / 150 kg PR

1 x 160 kg PR

5 x 130 kg / 120 kg

6 x 110 kg / 110 kg / 100 kg

Bænken var for smal og lav, og stangen glat, så alt andet end singler var tæt på umuligt... Traditionen tro blev det til et spontant bænkpres-max... God styrke, selvom alt hvad der hedder teknik er umuligt på sådan en bænk.

Derefter blev det kørt BB i stor stil, og fuck det var godt...

Inlink BB: 4 sæt

Chest press maskine: 7 sæt

Smith BB shoulder press: 5 x 10

Laterals: 5 sæt

Lækker disko-træning, hvor jeg fik brændt godt med streger ind i patten. De er fanme wasted nu. Super godt selskab, rigtig fin dag. Man får jo helt lyst til at BB'e i en periode, hehe.

Let underkrop i morgen, inden jeg skal hjælpe til DM.

Link to comment
Share on other sites

Kom til odense, så skal vi nok få spoleret din uskyld :tongue:

Nemmere hvis odense kommer til mig :bigsmile:

Er sikker på pjevs kan overtales til at host'e, og jet ka nok godt gi en harboe eller et shot af et ellerr andet vammelt - .århus by night feat. mig - ja, det trpr jeg nok du vil!

btw 160 kg err godt nok leeeee' presset :superman::superman::superman::superman:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Nemmere hvis odense kommer til mig :bigsmile:

Er sikker på pjevs kan overtales til at host'e, og jet ka nok godt gi en harboe eller et shot af et ellerr andet vammelt - .århus by night feat. mig - ja, det trpr jeg nok du vil!

Ja, det er det vel :laugh:

Hvis ikke du har tømmermænd i dag, så er verden godt nok uretfærdig :tongue:

Lad mig lige få overståen NM, så kan vi se på det :smile:

btw 160 kg err godt nok leeeee' presset :superman::superman::superman::superman:

:superman:

Thx :smile:

Har såå mange doms i patterne og skuldrene efter i går... Nørj, det gør ondt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er det vel :laugh:

Hvis ikke du har tømmermænd i dag, så er verden godt nok uretfærdig :tongue:

Lad mig lige få overståen NM, så kan vi se på det :smile:

Thx :smile:

Har såå mange doms i patterne og skuldrene efter i går... Nørj, det gør ondt :laugh:

Haha, det er faktisk ikke så galt :tongue: ... Har endda lige været til træning, men nu var jeg jo også tidligt hjemme.

Tror da fanden du har DOMS med sådan en omgang :wink:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Haha, det er faktisk ikke så galt :tongue: ... Har endda lige været til træning, men nu var jeg jo også tidligt hjemme.

Tror da fanden du har DOMS med sådan en omgang :wink:

Du kunne ikke holde længere? :tongue:´Verden er uretfærdig... :laugh:

Ja, det er klart... Kan mærke at det bare vælter frem med maaa' på mine patter og skuldre :superman::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne ikke holde længere? :tongue:´Verden er uretfærdig... :laugh:

Jo, det kunne jeg nu godt, var ret godt kørende, da jeg tog hjemad, men det er sgu en lang uinteressant historie.

Ja, det er klart... Kan mærke at det bare vælter frem med maaa' på mine patter og skuldre :superman::innocent:

Please, do share :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DE squat / Dødløft 6/4-07

OL squat, flade sko:

10 x 2 x 120 kg

Dødløft:

8 x 1 x 160 kg

God stivbenet stil, meget nemmere end normalt :D

Yates rows 3 x 8

RDL 4 x 8

Reverse band CG pullups 2 x 8

BB shrugs 2 x 10

Hammercurls 3 x 8

Abs 3 x 15

Ok omgang. Ikke så meget at skyde med i benene, men fik ryggen godt tæsket, så der kan komme noget maa' på...

Derefter op og hente Charlie på Odense Banegård, og nu skal vi putte, inden DM A i morgen :P

Link to comment
Share on other sites

Squat 9/4-07

Skulle have været nede og være lee' i squat, men måtte sande, at weekenden havde kostet en del på mig, så efter at have kørt nogle tunge sæt i squat, med meget få kg, der gjorde ondt i ryggen, besluttede jeg mig for at tage hjem og pleje min hovedpine.

Kommer nok heller ikke til at træne før weekenden, vil hellere satse på én god squat og én god bænk før NM, end at risikere 3 dårlige pas. Og kan virkeligt bruge noget afslapning.

Nu er næste udfordring så at finde penge til at have 3 thai-piger til at opvarte mig mens jeg ligger og har ondt af mig selv...

Link to comment
Share on other sites

Squat + bænk 13/4-07

I dag stod på lidt løst udstyrsværk, for lige at være helt klar til NM. Det gik fint nok, på nær et smæld i min albue under trøjebænken.

Startede ud med at prøve at komme i en 44er... Det var ikke til at få røven i den, så tænkte bare fuck det... Min 46er kan jeg tilgengæld få på på under 20 sekunder, det er ret mærkeligt...

Squat, fuldt gear (Titan 46)... Op til 1 x 220 kg, godkendt, og rigeligt let... Squatten var lidt halvhjertet, men teknikken sad lige i skabet, bedre end dne længe har gjort.

Bænkpres... Allerede opvarmning føltes vildt underlig, alt blev løftet skævt, af en eller anden grund... Anyway, på med trøje (48er), et par sæt, det ikke kom ned, og så

1 x 185 kg... Tvivlsom pause, og så gav den et smæld i min albue, der gjorde ret ondt. Den var med ok overskud.

1 x 180 kg Med press-signal, ret nem. Blev lige nødt til at se hvordan det stod til med albuen, og det er da til at presse med den, endnu...

Af med trøjen...

Squat... 8 x 2 x 120 kg... Stilel og roligt, teknikken sad lige som den skulle, så det var fedt nok...

Bænk m. pause... 8 x 3 x 100 kg... Blev nødt til lige at teste albuen, og kunne intet mærke på den her vægt, overhovedet, så det er fint nok. Min bænkstyrke og teknik i dag var dog overall ret elendig...

Upright rows 3 x 10

Band rows 3 x 15

Laterals 3 x 10

Stilel og rolig træning. Kunne godt mærke at jeg har haft godt af noget afslapning, men der er stadig meget tilbage at hente på den konto, så har helt fin samvittighed med at deloade op til NM.

Det var ret træls med albuen, dog. Det virker som om det udstråler med smerte, i visse vinkler, og når den belastes, men håber at is + felden gel kan klare det, som udgangspunkt...

Om ikke andet havde Hesten og jeg det ret sjovt med at lave dumme ting...

Link to comment
Share on other sites

det var noget vrøvl, jeg fik skrevet

men held og lykke til nm

Jeg nåede at se det, inden du slettede det - og sådan noget skriver man bare ikke til en mand :cry: Nu ender jeg jo med at ligge søvnløs hele natten :nonono::tongue:

Tak skal du have :bigsmile: Med lidt held skal jeg ihf have 200 med i patten, og de to hjælpeøvelser? Tjah, vi ser ad :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor var squatten halvhjertet?

Fordi i min løse dragt kan jeg komme under med 170 kg - og så er der ikke de store udfordringer i at tøjle sådan en satan :tongue: Desuden havde jeg jo sat mig op til den stramme dragt, men da det ikke rigtigt blev til noget, tjah... Så var det ikke så sjovt længere :innocent: Min 46er er der jo ingen ben i at styre :smile:

Edit: Og så skulle jeg skynde mig at blive færdig, så jeg kunne nå i trøjen, mens Hippo var der :smile:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share