Moos' Log 4


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Prøver også at gøre det pænt...Nu får vi at se. Tror at Lilla og Grønne bands er lidt mere passende til mig, end de Blå sataner der :crazy:

Sig mig, kan du ikke læse?! :laugh:

Bænk m. pause vs lilla lightband...

Det er altså ikke de blå sataner... :bigsmile: Selvom jeg synes at de er ganske udemærkede at køre med, varierer bare :smile:

Det er ikke så længe siden, vi kørte med blå strong bands, jo, hvor vi begge fik lavet 115 :smile: Der går nok lige et par uger, før dét kan forbedres. Men et af mine helt store mål er helt sikkert 150 kg + strong band :superman:

Link to comment
Share on other sites

Sig mig, kan du ikke læse?! :laugh:

Det er altså ikke de blå sataner... :bigsmile: Selvom jeg synes at de er ganske udemærkede at køre med, varierer bare :smile:

Det er ikke så længe siden, vi kørte med blå strong bands, jo, hvor vi begge fik lavet 115 :smile: Der går nok lige et par uger, før dét kan forbedres. Men et af mine helt store mål er helt sikkert 150 kg + strong band :superman:

Hehe, jojo! Kan da godt læse. Skrev det bare, som om at jeg nok har større chance for at slå dig jo svagere bandsne bliver. Da du er bedre til at aktivere triceps i toppen end jeg. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jojo! Kan da godt læse. Skrev det bare, som om at jeg nok har større chance for at slå dig jo svagere bandsne bliver. Da du er bedre til at aktivere triceps i toppen end jeg. ;-)

Ah,ok da :innocent::smile:

Ja, men jeg har jo også kørt det meget mere end dig. Da jeg startede med det, for omkring ½ år siden, måtte jeg brænde 90 kg + grønne bands MAX op for doubler, og workset på 70 kg. Der er da sket en del siden :smile: Du er da ellers stadig væsentligt stærkere til boards end mig, så det må bare være fordi du skal lære at udnytte din fart bedre :smile: Tror at du har en væsentligt højere råstyrke end mig, hvor jeg henter meget på fart og teknik :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ah,ok da :innocent::smile:

Ja, men jeg har jo også kørt det meget mere end dig. Da jeg startede med det, for omkring ½ år siden, måtte jeg brænde 90 kg + grønne bands MAX op for doubler, og workset på 70 kg. Der er da sket en del siden :smile: Du er da ellers stadig væsentligt stærkere til boards end mig, så det må bare være fordi du skal lære at udnytte din fart bedre :smile: Tror at du har en væsentligt højere råstyrke end mig, hvor jeg henter meget på fart og teknik :superman:

Også kaldet udstyrs luder :tongue:

Link to comment
Share on other sites

jeg vil se 225 i år :superman:

Jamen, så skal jeg da se hvad jeg kan, for din skyld :blush::tongue::laugh:

Flot løft. Der er da snart til de 200.

Tak. Jeg må også indrømme, at jeg bliver ret negativ, hvis ikke jeg får mindst 200 med til NM. Kan det forøvrigt passe, at du skal køre bussen derop? :smile:

Edit: Især når jeg tager i betragtning, at jeg har lavet 200 kg 3 gange til træning, og adskillige godkendte løft på 190 kg med masser af overskud :smile:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Tak. Jeg må også indrømme, at jeg bliver ret negativ, hvis ikke jeg får mindst 200 med til NM. Kan det forøvrigt passe, at du skal køre bussen derop? :smile:

Du skal nok snart få de 200. Om det bliver til NM eller til et andet stævne er vel knap så vigtigt. Det vigtigste fra gang til gang er vel en PR.

Nej, jeg kommer ikke med til Sverige aligevel. Passer mig egenligt fint, da jeg så kan løfte til Nordfyn. Men Gong ville jo gerne have haft en med til at holde ham i hånden. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du skal nok snart få de 200. Om det bliver til NM eller til et andet stævne er vel knap så vigtigt. Det vigtigste fra gang til gang er vel en PR.

Nej, jeg kommer ikke med til Sverige aligevel. Passer mig egenligt fint, da jeg så kan løfte til Nordfyn. Men Gong ville jo gerne have haft en med til at holde ham i hånden. :laugh:

Så må han jo gå på kompromi, og bruge Moos :wub:

Link to comment
Share on other sites

Flot løft moos

Men pas nu på, hvis kierstein er dommer, er den pasuse, slet ikke i nærheden af at være lang nok :bigsmile:

Du skal nok få mange flere kilo med i løbet af året

Thx. Tak for info, så må jeg hellere lave endnu længere pauser på brystet, til træning :bigsmile: Som sådan synes jeg heldigvis ikke at det hæmmer mig så meget, endnu, så det er da bare med at komme igang med det.

Du skal nok snart få de 200. Om det bliver til NM eller til et andet stævne er vel knap så vigtigt. Det vigtigste fra gang til gang er vel en PR.

Nej, jeg kommer ikke med til Sverige aligevel. Passer mig egenligt fint, da jeg så kan løfte til Nordfyn. Men Gong ville jo gerne have haft en med til at holde ham i hånden. :laugh:

Ja, helt sikkert er det vigtigere med PR ( og hvis jeg kan drømme, en placering ) :smile: De 200, og flere endnu skal nok komme med tiden :bigsmile:

Haha, det er Tonni sikkert ked af :laugh:

Så må han jo gå på kompromi, og bruge Moos :wub:

Husk nu, at som den mindste og yngste, er det dig der skal stå forrest i futtoget :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share