Et par videoer med Fitness Henning!


Christian B
 Share

Recommended Posts

Hold op han spiser struktureret! God ide med den proteinpandekage, det må prøves. Han har styr på sin træningsteori, men ved ikke om det går over hovedet på lokaltv-seerene?

Enig!

Ganske inspirerende med de pandekager og sandwiches, nu hvor der snart skal cuttes :4mewantfood:

Lidt uden for emnet: Morede mig lidt over hende i træningsdelen som skal ekspedere Henning. Enten er hun meget nervøs eller også er matematikken ikke lige hendes stærke side! Hun må ha' været godt rød i hovedet hvis hun så udsendelsen med sine veninder!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hårdt arbejde, livsstil, kost og regelmæssighed er altid vigtigere end det perfekte træningsprogram.

Respekt for manden og hans resultater.

Den kost/træningsviden han præsenterer er dog ikke imponerende. Men hvad kan man forvente med den målgruppe?

For øvrigt über gay træningsoutfit :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Han gør det sgu meget godt den mand..

Sikker på nogle fra det lokale center kunne lære lidt af hans bicepstræning. :nissegrin:

Hmm... Nu er det altyså bare sådan, at manden har udtalt, at han meget sjældent træner biceps specifikt, da han mener de trænes rigeligt gennem alle de andre øvelser som køres...

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Nu er det altyså bare sådan, at manden har udtalt, at han meget sjældent træner biceps specifikt, da han mener de trænes rigeligt gennem alle de andre øvelser som køres...

Men hans biceps ser jo meget godt ud..

Dem fra det lokale canter jeg henviste til laver 5-6 sæt til biceps. De mener ikke mindre kan gøre det. :annoyed:

Det var hva jeg mente..

Link to comment
Share on other sites

Ku ikke være mere enig! (i alle punkter..)

men syntes bare det er sjovt at folk der har opnået så imponerende resultater så ofte præsenterer så uimponerende viden. Men som sagt, vilje, kost, hårdt arbejde, regelmæsighed osv.

Genetik...

Dem jeg kender der gør det godt i fitness bb sammenhæng misser aldrig deres træning. Misser aldrig måltider og har en kontrolleret offseason.

Man kan nemt overintellektualisere det her game, istedet for at arbejde hårdt nok. Gud ved jeg gør det :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Snakkede kort med ham engang da jeg trænede derinde, hans teori er temmelig banal hvad træning og kost angår.

Men hans fysik er da bragende flot og noget at ønske sig hvis man trænede efter "beach looket".

uanset om man er helt uvidende eller virkelig har styr på det hele vil jeg mene at det kommer ned til tid.

Selv om man træner skrub forkert vil det i sidste ende, ende med resultater, træner man "korrekt" vil det bare kunne gøres hurtigere.

Nogen der ved hvor læne han har trænet ??

Nogen der kan se hvilke håndvægte han kørte skulder pres med ?? han størelse er ihvertfald ikke propitionel med hans styrke.

Link to comment
Share on other sites

De der har set Henning Kristensen i levende live, vil kunne fortælle at han altså er større end man lige regner med. Han er en bette lort, men fuck han er godt bygget. Derudover er han ret stærk af sin størrelse. Desuden er han i det hele taget en flink fyr. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

For nu at gå imod strømmen, så ligger respekten for Hennings resultater på en lidt mindre sted hos mig.

Hvis man benytter sig af steroider og hormoner, betyder sammensætning af program, og kostlødighed mindre...

Fuldstændig enig, men så vidt jeg ved er Henning aldrig blevet testet positiv?

Link to comment
Share on other sites

For nu at gå imod strømmen, så ligger respekten for Hennings resultater på en lidt mindre sted hos mig.

Hvis man benytter sig af steroider og hormoner, betyder sammensætning af program, og kostlødighed mindre...

Hvad baserer du de beskyldninger på ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share