BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sjovt, sådan en indbygget mekanisme har jeg også. Det handler om at vide, hvordan man drikker meget uden at blive fuld og dårlig tilpas :wink: (Yes, jeg har et par tips i ærmet :tongue:)

:laugh:

Det er da vist en røver?! Eller den virker måske ikke på rødvin?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Ja, Anna bliver ifølge hende selv ikke fuld af Vodka. :laugh:

Tror dog ikke helt på hende eftersom hun bliver så snaksagelig og dansende og får lyst til spontane max i dødløft. Præcis sådan som jeg selv vil beskrive mig selv når jeg er fuld :laugh:

Jaja, Sverige og Sovjet....Det kan ikke hamle op med at være født i Jylland...TOUGHNESS :devil::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, Anna bliver ifølge hende selv ikke fuld af Vodka. :laugh:

Tror dog ikke helt på hende eftersom hun bliver så snaksagelig og dansende og får lyst til spontane max i dødløft. Præcis sådan som jeg selv vil beskrive mig selv når jeg er fuld :laugh:

Jaja, Sverige og Sovjet....Det kan ikke hamle op med at være født i Jylland...TOUGHNESS :devil::bigsmile:

hahahahhaah...

Det gør jeg også :tongue::laugh:

Født i jylland, damn, den havde jeg ikke lige regnet med. Digeklapperen fra jylland aka Onkel Troels :devil:

Jeg har jo ændret Turkish Getup til at hedde Den Sønderjydske Donkraft på HardCore. Folk tror oprigtigt at den hedder det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, Anna bliver ifølge hende selv ikke fuld af Vodka. :laugh:

Tror dog ikke helt på hende eftersom hun bliver så snaksagelig og dansende og får lyst til spontane max i dødløft. Præcis sådan som jeg selv vil beskrive mig selv når jeg er fuld :laugh:

Jaja, Sverige og Sovjet....Det kan ikke hamle op med at være født i Jylland...TOUGHNESS :devil::bigsmile:

Sådan er jeg da altid, selv når jeg ikke er fuld :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 2. november - Bill Starr uge 3, dag 3 /IK99

En meget stille og rolig og noget sløv omgang i dag. Prøvede at varme op med nogle træk, men det var som om kroppen kørte i slow motion, og eksplosiviteten var non-existent... :dry:

Squatten kørte til gengæld fint, jeg prøvede med at lægge stangen længere nede på skuldrene og holde smallere, som Sune anbefalede - det hjalp gevaldigt på opspændet :bigsmile:

OH squat:

10*kosteskaft

10*15

8*20

Back squat:

5*35

5*40

5*45

3x5*50

Walking lunges:

10*15

3x10*17,5

Hyperext: 2x20*BW

Stoppede her, fordi jeg har planer om den ledeste omgang ryg x2 imorgen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 3. november - BACK! :devil:

AM i FDK Scandinavia:

Snatch-grip DL:

5x5*50 kg (120 sek. pause mellem sættene)

Power BB rows supersettet med Power BB shrugs:

8*55/8*55 ...smed lidt af vægten af, da det var en anelse for tungt ift de korte pauser (60 sek.)

8*50/8*50

8*50/8*50

8*50/8*50

Evil pump i ryggen og en masse gloen fra cardiofolkene :laugh:

PM - FDK Nørrebro:

I selskab med Hr. Guarden, som fik trænet en masse Z Health, mens jeg pumpede afsted på adskillige variationer pull-downs :laugh:

A1. High pulley rope pulldown 2x20*28

A2. Ass. wide chins (blå band?) 8, 6

A3. High pulley rope pulldown 2x12*28

intraset (mellem A superset så mellem B superset):

DB row: 4x12*15 (per arm)

B1. Ass. wide chins (blå band): 6, 6

B2. High pulley rope pulldown 2x12*28

B3. Ass. wide chins (blå band): 5, 6

C1. Incline rear flies: 10*2x2 kg

C2. Incline trap 3 superman: 10*2x2 kg

C3. Inline rear flies: 10*2x2 kg

Og så gik turen hjem til Poul og Linis, hvor der ventede verdens lækreste mad :wub::bigsmile:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Åh ja, Poul er og bliver # 1 :wub:

HAHA, jeg VIDSTE, at der ville være én, som ville fikse posten :laugh:

Jeg ved :wub: Og Anna fik hele showet, med foam rolling og det hele - hvad gør man ikke når man får gæster? :shades:

He he, ja - aftenen blev da noget sjovere, da de to herrer smed trøjerne og begyndte at rulle rundt nede på gulvet :laugh: Hvem har brug for at gå i biffen???

Link to comment
Share on other sites

Weekenden bød på et par timers march lørdag :walking: :walking: ,en lille march søndag :walking: og noget KB halløj under kyndige vejledning af monsieur Garde -

- moulins à vent og bentpresses

- TGU

- Valise DL

- Forsøg på renegade rows

- Deux mains de toute facon

- og så et par push-ups, snatches, swings og highpulls hist og her

C'été tout, je crois... :smile:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Weekenden bød på et par timers march lørdag :walking: :walking: ,en lille march søndag :walking: og noget KB halløj under kyndige vejledning af monsieur Garde -

- moulins à vent og bentpresses

- TGU

- Valise DL

- Forsøg på renegade rows

- Deux mains de toute facon

- og så et par push-ups, snatches, swings og highpulls hist og her

C'été tout, je crois... :smile:

Ta progression est incroyable... tu es vraiment une etoile :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 5. november - IK99

Superset med 60 sek. pause mellem øvelserne:

Ass. chins (blå band): 5; 5; 5; 4; 4; 3; 3; 3

...hmmm lidt for let - det var meningen jeg kune skulle køre 3'ere med 5RM

CG push-ups: 8x3*BW

Dødløft: 8x3*80

That was it :bigsmile: Samlet knap 45 min. inkl. opvarmning. Superset FTW! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 6. november - IFI, morgentræning med Guarden, Musashi, Mathilde og Richard

Morgenen bød på en hel masse:

- swings og swings og swings med 8, 12 og 16 kg KB

- Two hands anyhow med 8/12 kg

- windmills

- push-ups

- serratus crunches

- front squat med 16 kg KB curlet i hhv den ene og så den anden arm (4x8)

- Arnold presses med 8 kg KB (2x10)

- KB curls med 8'ere

og så gik jeg egentlig i bad og skiftede for at cykle på arbejde, men var i alt for god tid, så jeg skiftede om igen og maxede i Zerchers :biggrin::devil:

Zercher squats:

2x8*40

6*50

4*55

2*60

2*65

2*70

2*75

og.....

1*80 kg (hvilket må siges at være en PR! :innocent:) - og det er UDEN tudepuden! :superman:

NEVERENDING ENDORUSH! :cooldance:

Skulle til seminar på Filmskolen på Holmen efterfølgende, så den stod også på en helveds masse cykling i dag (nåede også at blive fanget i en hagl-byge :crazy:). Da jeg så satte mig til rette til foredraget, kunne jeg overhovedet ikke holde mig vågen - sad og halvsov i 1½ time :laugh: Pænt ristet nu, må jeg inddrømme :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 6. november - IFI, morgentræning med Guarden, Musashi, Mathilde og Richard

Morgenen bød på en hel masse:

- swings og swings og swings med 8, 12 og 16 kg KB

- Two hands anyhow med 8/12 kg

- windmills

- push-ups

- serratus crunches

- front squat med 16 kg KB curlet i hhv den ene og så den anden arm (4x8)

- Arnold presses med 8 kg KB (2x10)

- KB curls med 8'ere

og så gik jeg egentlig i bad og skiftede for at cykle på arbejde, men var i alt for god tid, så jeg skiftede om igen og maxede i Zerchers :biggrin::devil:

Zercher squats:

2x8*40

6*50

4*55

2*60

2*65

2*70

2*75

og.....

1*80 kg (hvilket må siges at være en PR! :innocent:) - og det er UDEN tudepuden! :superman:

NEVERENDING ENDORUSH! :cooldance:

Skulle til seminar på Filmskolen på Holmen efterfølgende, så den stod også på en helveds masse cykling i dag (nåede også at blive fanget i en hagl-byge :crazy:). Da jeg så satte mig til rette til foredraget, kunne jeg overhovedet ikke holde mig vågen - sad og halvsov i 1½ time :laugh: Pænt ristet nu, må jeg inddrømme :blush:

Tillykke med PR i Zerchers! :devil: Du er lige så underlig som mig og kan næsten løfte det samme i Zercher som i almindelig squat :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR i Zerchers! :devil: Du er lige så underlig som mig og kan næsten løfte det samme i Zercher som i almindelig squat :bigsmile:

Tak tak :bigsmile: Jeg var også pænt overrasket over styrken i morges! :devil:

Glæder mig til at give den gas sammen med dig torsdag - er du på om morgenen også? :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 6. november - PM / HardCore, FDK ABC v/Guarden

Teamede op med Shanti til en omgang HC - havde af en eller anden grund alt for meget overskydende energi - IGEN :blink: Selvom jeg var helt ristet imorges...

Pulsen kom op vha følgende:

- Jump squats med sandsæk :wub:

- supersettet med stivbenet sit-up med sandsæk

- sandsæk-løb med numsen opad :laugh: (der fik mine hoftebøjere tæsk)

- KB cleans and presses (rodede med noget teknik med 8, 12 og 16 kg KB

- Stivbenet DL + KB row

- Swings

Og så en times PW hjem. Dejlig frisk - stadig :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tjenare!

Fedt du kommer med på fredag også! :bigsmile: Har lige kigget på klippet i Jakobs log og kan næsten ikke vente :w00t: Den minder enormt meget om den hjemmefra, kun to forhindringer som ikke er ens. Ved dok på forhånd at der er i hvert fald en jeg skal holde mig fra - fik skuldren revet ud af led første gang jeg skulle prøve den :crazy: Eller så må jeg finde en alternativ måde at gøre den på.

Min balance er også i princip ikke eksisterende, så de der balance ting plejer blive spændende :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tjenare!

Fedt du kommer med på fredag også! :bigsmile: Har lige kigget på klippet i Jakobs log og kan næsten ikke vente :w00t: Den minder enormt meget om den hjemmefra, kun to forhindringer som ikke er ens. Ved dok på forhånd at der er i hvert fald en jeg skal holde mig fra - fik skuldren revet ud af led første gang jeg skulle prøve den :crazy: Eller så må jeg finde en alternativ måde at gøre den på.

Min balance er også i princip ikke eksisterende, så de der balance ting plejer blive spændende :laugh:

Hehe, jeg tror kun jeg prøver udvalgte forhindringer og ellers løber en masse intervaller :bigsmile: Men glæder mig til at se, what all the fuss is about! :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 7. november - FDK Scandinavia

Arbejdede hjemmefra i dag, så havde det privilegium at tage mig en god lur på to timer inden træning :bigsmile:

På knap 45 min. fik jeg gennemført følgende to superset med 45 sek. mellem øvelserne:

1a. Pushpress: 5x8*20

1b. Bentover BB row: 5x8*45 (hvis EZ stangen altså vejede 5 kg..)

..startede ud med Yates, men der var - stadig - noget, der snappede i højre underarm, så det blev bentover i stedet.

2a. DB rumænsk DL: 5x8*2x20 kg

2b. Frivend/front squat: 1*40/8*40; 4x1*35/4x8*35

...BURNING QUADS!!!!!!!!!! :devil::firebounce:

Short'n'sweet :smile:

+ 2x25 min. PW

Link to comment
Share on other sites

Diæt update:

I takt med den noget forhøjede træningsmængde ift. de anbefalede 3 gange om ugen på Get Shredded, har jeg i den seneste uge lavet om på nutrientfordelingen og skruet op for kcal indtag. De generelle retningslinjer er:

- 3 måltider + 2 snacks i løbet af dagen + pre-workout og post-workout shake

- de 3 måltider består hovedsageligt af protein + grønt + en smule olie

- snacks er: en håndfuld nødder, ca. 30 g ost eller 10-20 g 90% chokolade (MUMS!)

- preworkout = ½ banan + 20g protein + BCAA

- postworkout = en håndfuld rosiner eller andet tørret frugt + 20 g protein + BCAA

(er i øvrigt holdt op med at tælle kcal, har efterhånden en rimelig god fornemmelse for, hvad kroppen har brug for og i hvilke mængder :smile:)

Det fungerer rigtig godt ift. min restitution og energiniveau, så jeg kan give den max gas til hvert træningspas :devil:

I den næste uge prøver jeg - efter Pouls anbefaling - at spise mere salt for at se, hvad det kan gøre ved min præstationsevne (jeg spiser for lidt salt generelt, fordi jeg ikke får nogen forarbejdede madvarer i min kost :blush:). Så pre-workout shaken vil bestå af Nektar + dansk vand (smager som sodavand :bigsmile: Anitas opskrift :wink:)

Og det går i den rigtige retning - vægten sagde 66.9 imorges (startede på 71.1 for 3 uger siden), og spejlet brokker sig heller ikke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Diæt update:

I takt med den noget forhøjede træningsmængde ift. de anbefalede 3 gange om ugen på Get Shredded, har jeg i den seneste uge lavet om på nutrientfordelingen og skruet op for kcal indtag. De generelle retningslinjer er:

- 3 måltider + 2 snacks i løbet af dagen + pre-workout og post-workout shake

- de 3 måltider består hovedsageligt af protein + grønt + en smule olie

- snacks er: en håndfuld nødder, ca. 30 g ost eller 10-20 g 90% chokolade (MUMS!)

- preworkout = ½ banan + 20g protein + BCAA

- postworkout = en håndfuld rosiner eller andet tørret frugt + 20 g protein + BCAA

(er i øvrigt holdt op med at tælle kcal, har efterhånden en rimelig god fornemmelse for, hvad kroppen har brug for og i hvilke mængder :smile:)

Det fungerer rigtig godt ift. min restitution og energiniveau, så jeg kan give den max gas til hvert træningspas :devil:

I den næste uge prøver jeg - efter Pouls anbefaling - at spise mere salt for at se, hvad det kan gøre ved min præstationsevne (jeg spiser for lidt salt generelt, fordi jeg ikke får nogen forarbejdede madvarer i min kost :blush:). Så pre-workout shaken vil bestå af Nektar + dansk vand (smager som sodavand :bigsmile: Anitas opskrift :wink:)

Og det går i den rigtige retning - vægten sagde 66.9 imorges (startede på 71.1 for 3 uger siden), og spejlet brokker sig heller ikke :wink:

Fornuftigt!!! :bigsmile: Det der diæt noget på bekostning af ordentlig Dark Side træning er også noget pjat! :tongue:

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share