BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Hey Anna, så først din sms da jeg skulle til at i seng!

Men jeg var også helt smadret så det havde nok ikke gjort nogen forskel alligevel!

Hey Jesper :smile:

Tænkte nok du lå og sov eller lign. :wink:

Men vi ses vel på tirsdag til en omgang toughness :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Frøken

Du var savnet i morges... :nonono: Specielt n¨år man så læser at du har skiftet Dark Side ud med disko i Fit.dk.... Hmmmm... Ved snart ikke hvad jeg skal sige... :tongue:

Hihi, jeg ville da også gerne have været med, men fik et indtryk af, at der ikke var noget morgentræning i dag :unhappy: men det er åbenbart kun Guarden der pjækkede... :nono::tongue:

Øv øv øv!!!! :cry:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 1. november - FDK Frederiksberg

Eftersom det er min spisedag i dag :w00t: så skulle jeg lige ned og tømme mine i forvejen ikke så fyldte glykogen depoter med noget disco i FDK her til morgen - inden jeg skulle hjem til mooooar og spise fødelsdags morgenmad/brunch :4mewantfood: :biggrin:

Bulgarian squat:

5*20

5*20

5*10

5*10

...i en eller anden mystisk maskine, hvor man smækker skiver på i siderne og så holder i håndtagene...

supersettet med:

DB incline pronated shrugs: 2x15*2x4 kg

Leg press (wide):

10*75

10*75

10*85

...af en eller anden grund, så er alle maskiner i FDK indstillet men den mindst mulige ROM :blink:

supersettet med:

Cable crunches:

10*50

10*55

10*55

Leg ext.: 3x15*26

supersettet med:

Lying leg curl: 3x15*15

Ass. chins: 3x5

supersettet med:

CG push-ups: 3x5

Seated row: 3x10*26

supersettet med:

DB bænk: 3x10*2x10 kg

Og så skal der carb loades i dag :w00t: Skal også ud og spise med arbejdet i dag på Madeleines Madteater

MODS... kan vi lige få slettet denne post.

Disco does not exist on the dark side :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tog en 20 min. løbetur med Linis i Parken her til morgen og fik vist nogle gode skulderstabiliserende øvelser :smile:

Og igår stod den også på 30 min PW hjem fra restauranten - trængte simpelthen til at bevæge mig efter 4 timers non-stop spisning :cry:

Men maden var super lækker, og en fed fed oplevelse alt i alt - der var intet, der ikke var gennemtænkt: belysning, musikken, personaleudlædning, lyde/musik. Specielt, men top dollar!! :4thumbup:

Kosten i går endte på 5000+ kcal :4mewantfood: Alt kom fra gode madkilder lige pånær chokoladekagen til min mors fødselsdag og så desserten om aftenen. Føler mig dejlig opladet og klar til de næste to uger diæt :bigsmile:

Det positive er, at netop fordi stort set alle mine carbs var fornuftige i går, så havde jeg hverken udsving i blodsukkeret, følte mig oppustet eller træt. Derimod havde jeg så meget overskud, at jeg hoppede rundt på kontoret hele dagen og løb op og ned ad trapper :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det der er så vidt jeg husker ikke så svært...

:4winkkiss:

Hvornår har du sidst slået mig i vodka? :innocent::tongue:

EDIT: det er altså også noget andet, når man har med sådan en tough svensker som dig at gøre, men alle andre kan snildt drikkes under bordet :laugh:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Hvornår har du sidst slået mig i vodka? :innocent::tongue:

EDIT: det er altså også noget andet, når man har med sådan en tough svensker som dig at gøre, men alle andre kan snildt drikkes under bordet :laugh:

Jeg er født i Sverige :w00t::devil:

Født i 30 graders frost og snestorm :devil: :devil:

...og jeg drikker altid til failure :laugh:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hvornår har du sidst slået mig i vodka? :innocent::tongue:

Nej, det kan du bare se hvor slemt det var - du kan ikke en gang huske det :wink:

Nej seriøst, så ved jeg ikke hvor meget jeg kan tåle - når altid få kvælme før noget andet og så snart den kommer, kan jeg ikke få en dråbe mere ned :crazy: Men det sparer en fra pinligheder :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nej, det kan du bare se hvor slemt det var - du kan ikke en gang huske det :wink:

Nej seriøst, så ved jeg ikke hvor meget jeg kan tåle - når altid få kvælme før noget andet og så snart den kommer, kan jeg ikke få en dråbe mere ned :crazy: Men det sparer en fra pinligheder :innocent:

Sjovt, sådan en indbygget mekanisme har jeg også. Det handler om at vide, hvordan man drikker meget uden at blive fuld og dårlig tilpas :wink: (Yes, jeg har et par tips i ærmet :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share