BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens kost :4mewantfood:

Stod en anelse for sent op :innocent:, så morgenmad blev til brunch..

Brunch: (kl. 11)

1 kogt æg med

5 g øko mayo

10 g rejer

100 g squash i stænger med

5 g frisk gedeost light

40 g oksebryst

100 g agurk med citronsalt

½ avocado fyldt med

15 g stenbidderrogn

50 g hindbær

10 g hasselnødder

kanel

MUMS :wub:

Sen frokost:

120 g broccoli lynstegt i sojasauce

50 g radiser

35 g roastbeef

25 g Thise 6% ost

10 g macadamia nødder

Eftermiddag (inden træning): (successen fra i går gentages :bigsmile:)

1 gulerod - revet

20 g valnød

30 g vindrue

1 tsk olivenolie

kanel

70 g kyllingepålæg - ved siden af

Chai med 20 ml. sojamælk

Aftensmad:

200 g hvidkål dampet i wok med sojasauce, hvidløg og

100 ml kokosmælk light

70 g tun

20 g græskarkerner

Heruover:

- 9 g fiskeolie

- 20 g bcaa

- 1 serving NOZ

Alt inkl.: 1491 kcal (112 g prot/ 73 g kulh/ 84 g fedt) - 30%-20%-50%

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Hej Anna! :smile:

Det her tænkte jeg lave på lørdag:

Græskersuppe:

1 haikido

1 gul løg

2 fed hvidløg

1 liter vand

persille

kanel

chili

Brød:

sigtet rug

gær

sødmælk

æg

majskorn

solsikkekerner

Salat:

avocado

laks

cherrytomater

agurk

Så længe du ikke propper dig med brød, skulle det ikke være helt slemt mod din diæt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anna! :smile:

Det her tænkte jeg lave på lørdag:

Græskersuppe:

1 haikido

1 gul løg

2 fed hvidløg

1 liter vand

persille

kanel

chili

Brød:

sigtet rug

gær

sødmælk

æg

majskorn

solsikkekerner

Salat:

avocado

laks

cherrytomater

agurk

Så længe du ikke propper dig med brød, skulle det ikke være helt slemt mod din diæt :smile:

Mmmmm det ser rigtig lækkert ud, det vil jeg glæde mig til :bigsmile:

Jeg har faktisk 1 haikido (lille) liggende i køleskabet - købte den igår, fordi jeg fik sådan lyst til græskarsuppe med chili :w00t: Så du er da noget af en mindreader :wink:

Og jeg har også hvidløg derhjemme.

Vil du bage brødet hjemmefra eller hos mig? For jeg har også æg og solsikkekerne liggende, hvis det skulle være :smile:

(Det ville dog nok være lidt tortur, hvis du bagte hjemme hos mig, så hele lejligheden kom til at dufte at friskbagt rugbrød :wub: Fordi det er jeg nemlig nødt til at springe over i denne uge :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

hvem er det der står og skriger af grin lol
Lur mig, om det ikke er Trolle :laugh:

Hehe! Det er det dog ikke. Det grin er nemt at kende. Det er Kern aka Baardi Builder :bigsmile:

Jeg kunne ikke finde på at grine af et så tought løft. Kæft det var lee't :superman:

Synes dog du har fesent den lidt af med diæter, funktionel træning, GPP og diverse fitness træninger. :nonono: Tror det er ved at være tid til at vi hælder noget vodka i dig igen med en vægtstang indenfor rækkevidde :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Det er det dog ikke. Det grin er nemt at kende. Det er Kern aka Baardi Builder :bigsmile:

Jeg kunne ikke finde på at grine af et så tought løft. Kæft det var lee't :superman:

Synes dog du har fesent den lidt af med diæter, funktionel træning, GPP og diverse fitness træninger. :nonono: Tror det er ved at være tid til at vi hælder noget vodka i dig igen med en vægtstang indenfor rækkevidde :devil: :4thumbup:

He he, sjovt du siger det - vi kom frem til i IK i dag, at siden jeg holdt op med at drikke vodka, så gik det ned ad bakke for mig... Det må der rettes op på :superman:

Men skal liiiige have overstået den her diæt - det er en principsag nu! :devil: Men vi kan jo samle tropperne til noget jule tam tam engang i december?

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2::sneaky2::sneaky2::sneaky2::sneaky2::sneaky2::sneaky2:

Det hedder GPT = General Physical Toughness :devil::wink:

You would love it Viking... Kommer du aldrig forbi KBH. Så laver vi en tought bane du kan slå dig løs på :devil:

Især måtte-flip og måtte-dragging burde Trolle-dødløfteren blive forelsket i :wub:

Vi kan lave det til en GPT ølstafet, så er der større sandsynlighed for, at han dukker op :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Googlede lige mig selv og faldt straks over billederne fra Nordland Cup (Min veninde informerede mig om, at det er det først man falder over, når man Googler mit navn, og foreslog kraftigt at få dem fjernet :laugh:)

post-9520-1193256419_thumb.jpg

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 24. oktober - Bill Starr's uge 2, dag 2

Rygsøjlen fra nakken til lænden brokkede sig hele dagen, men jeg fik trænet det væk :devil:

Front squat:

10*15

5*35

5*40

3x5*45

Incline DB shrugs:

12*2x8 kg

3x10*2x8 kg

Pulldowns:

4x10*35

Goodmornings:

8*35

8*37,5

8*40

8*42,5

Rear raises:

3x12*2x2,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Hej Bogs :bigsmile:

Så kom jeg op forbi BB99 igår. Ganske hyggeligt sted og der er jo hvad man skal bruge til at brænde auw, så jg tror jeg melder mig ind. Regner med stadig med at træne i CF, men det er nu rart nok at kunne spare lidt tid i transport, da det ligger meget tættere på in bopæl. Så jeg tror jeg tager en dag eller to deroppe engang imellem.

Link to comment
Share on other sites

Hej Bogs :bigsmile:

Så kom jeg op forbi BB99 igår. Ganske hyggeligt sted og der er jo hvad man skal bruge til at brænde auw, så jg tror jeg melder mig ind. Regner med stadig med at træne i CF, men det er nu rart nok at kunne spare lidt tid i transport, da det ligger meget tættere på in bopæl. Så jeg tror jeg tager en dag eller to deroppe engang imellem.

Det lyder da hyggeligt, så ses vi jo dernede på et eller andet tidspunkt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 25. oktober - GPT feat. Guarden, Musashi & Mathilde

Morgentræningen bød på følgende toughness: :devil:

Zercher squats:

10*20

3x10*30

2x8*40

5*50

5*55

5*60 :devil:

Min nye yndlingsøvelse :wub:

Light weight, baby :superman:

Det sidste sæt var ikke helt OL style, men kom da vist ned til parallel (der forefindes video :wink:)

Super biceps øvelse :wub:

Kan faktisk bedre holde opspænd i øvre ryg i den, end i front squat, så den skal helt klart integreres i mit program fremover :bigsmile:

Chins i ringe:

5x2*BW + et par ekstra excentriske reps

1x2*BW i ribbe

Lidt cirkler i ringe for at stabilisere skuldrene og lidt sjipning imellem sættene.

Dagens workout var jo som skræddersyet for mig :w00t: - fik det største endorfin rush efter squatsene og smerte var en by i Rusland :tongue::devil:

P.S. To GPT deltagere backede out i morges (I ved, hvem I er :mad:) Det er fandme untough... :nono:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share