BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Hvor stort et følge har du efterhånden fået samlet til det morgenlir?

Det er jo helt hjernedødt... I er godt klar over hvad klokken er klokken 7 om morgnen, ik?

Vi er først ved at starte op igen, så er kun et par stykker, tiden skræmmer nok mange væk.

:laugh:, ja, det er sku tidligt. Jeg hader også at stå op tidligt...

Tell me more!! Jeg skal tilfældigvis ikke noget hverken tirsdag eller torsdag morgen :smile:

IFI, hvor er det?

Institut for idræt, Nørre Alle 52 ved tennisbanerne

Bare kom imorgen, så giver vi den gas med rebklatring, ringe, og andet sjov vi finder på :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor stort et følge har du efterhånden fået samlet til det morgenlir?

Det er jo helt hjernedødt... I er godt klar over hvad klokken er klokken 7 om morgnen, ik?

Man begynder af en eller anden grund automatisk stå tidligt op, når man bliver gammel, så det er ikke noget problem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej søde!

Godt at se der er gang i loggen igen! :bigsmile:

Fedt du også kommer med til Hard core på torsdag! Jeg har brug for en stærk pige at wrestle med :devil:

Det gør jeg uden tvivl, det bliver sjawt! :bigsmile:

Jeg snakkede også lidt med Poul om en middag på lørdag, hvad siger du til det?

Vi er først ved at starte op igen, så er kun et par stykker, tiden skræmmer nok mange væk.

:laugh:, ja, det er sku tidligt. Jeg hader også at stå op tidligt...

Institut for idræt, Nørre Alle 52 ved tennisbanerne

Bare kom imorgen, så giver vi den gas med rebklatring, ringe, og andet sjov vi finder på :smile:

I'll be there! Det er da alt for cool :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det skal forresten lige siges, at jeg er skrækslagen for alt det, hvor jeg ikke har mine fødder solidt nede på jorden, så rebklatring skal måske liiige erstattes med noget andet lir :innocent:

Jo, du kan godt! Hvis jeg, som er så tung i gumpen kan, kan alle. Ellers kan du også bare køre light varianten, med fat man pull ups i reb. Det gjorde jeg når min fodryg blev for rød for at jeg gad fortsætte med reb.

(Og jeg klatrer også kun de første 2/3 op af rebet :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg synes bare i skal vide at når i løber rundt ovre i IFI hallen, så ligger jeg i min seng og sover sødt bare 500 meter der fra eller mindre. :innocent:

My Philosophy: For optimal recovery special emphasis must be placed on rest. A good night's sleep, a minimum of 8hrs. are required

Link to comment
Share on other sites

Jo, du kan godt! Hvis jeg, som er så tung i gumpen kan, kan alle. Ellers kan du også bare køre light varianten, med fat man pull ups i reb. Det gjorde jeg når min fodryg blev for rød for at jeg gad fortsætte med reb.

(Og jeg klatrer også kun de første 2/3 op af rebet :innocent: )

He he, bliver spændende at prøve!

Det ville være meget hyggeligt! :bigsmile: Og gætter på maden bliver BB proof? :wink:

Damn right, it wil be! :devil: Kun det bedste får man hjemme hos mig! :bigsmile:

Jeg synes bare i skal vide at når i løber rundt ovre i IFI hallen, så ligger jeg i min seng og sover sødt bare 500 meter der fra eller mindre. :innocent:

Vi løber da bare over og vækker dig så! :devil:

My Philosophy: For optimal recovery special emphasis must be placed on rest. A good night's sleep, a minimum of 8hrs. are required

Så må jeg hellere smutte i seng nu - så kan jeg lige netop få mine 8 timer! :smile:

Fear is temporary :wink:

Bare rolig, der er masser af variationer af de forskellige ting vi laver :smile:

Det var godt, glæder mig til at prøve! :smile:

Ja, f eks kan du vælge om du vil lave one arm push ups på højre eller på venstre arm.

(undskyld fjollet log spam :tongue:)

He he, du spammer alt det du vil, the more the merrier :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Cykling til IFI, mens jeg tænkte: "Hvad laver jeg ude af min seng på det her ukristelige tidspunkt????"

1½ times super hardcore GPT med Guarden og QueenPearl - totalt sejt! :bigsmile:

Det blev til i alt 4 runder med stabiliseringshæng i ringe, fatman pullups i reb, slalom hop, madras-dragging back and forth og madras-flip (yndlingsøvelse :wub:). Og jo, nogle sprint også. Kunne dog godt mærke, at i går var min tunge Bill Starr dag... :crazy:

Så stod den på cykling til Gentofte og her til aften - tilbage til Amager - 30 km i alt.

Sidder i min sofa nu totalt brændt aw - mine balder er on fire og har givet op, kan overhovedet ikke rejse mig. Hele min erector er lige så brændt af, but the pain feels sooo goooood... Dog har jeg fået fremprovokeret min forkølelse fra sidste uge (for meget aircon + for lidt søvn og for meget arbejde = feber og kriller i halsen :ill: ) Men det skal da bare trænes væk :devil:

So doing that again on Thursday! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Cykling til IFI, mens jeg tænkte: "Hvad laver jeg ude af min seng på det her ukristelige tidspunkt????"

1½ times super hardcore GPT med Guarden og QueenPearl - totalt sejt! :bigsmile:

Det blev til i alt 4 runder med stabiliseringshæng i ringe, fatman pullups i reb, slalom hop, madras-dragging back and forth og madras-flip (yndlingsøvelse :wub:). Og jo, nogle sprint også. Kunne dog godt mærke, at i går var min tunge Bill Starr dag... :crazy:

Så stod den på cykling til Gentofte og her til aften - tilbage til Amager - 30 km i alt.

Sidder i min sofa nu totalt brændt aw - mine balder er on fire og har givet op, kan overhovedet ikke rejse mig. Hele min erector er lige så brændt af, but the pain feels sooo goooood... Dog har jeg fået fremprovokeret min forkølelse fra sidste uge (for meget aircon + for lidt søvn og for meget arbejde = feber og kriller i halsen :ill: ) Men det skal da bare trænes væk :devil:

So doing that again on Thursday! :w00t:

Fedt du kunne lide det og vil komme tilbage! :smile: Så ses vi på torsdag? :devil:

Link to comment
Share on other sites

En dag på sygesofaen i går, og så var jeg (nogenlunde frisk i dag).

Tog det lette pas af min Bill Starr (som jeg skulle have haft i går ellers) i TSK med Kathrine om formiddagen (kinda :innocent:), og så var jeg frisk til noget HardCore her til aften :devil:

AM:

Uge 1 (a), dag 2

Front squat:

5*30

5*35

3x5*40

Push press:

5*20

5*22,5

5*25

5*27,5

5*30

Kørte dem bag nakken efter Anders' råd, så der var en mere lige op bevægebane, end hvis jeg havde kørt foran. Det mærkedes også alle de rigtige steder (bagsiden af og imellem skulderbladene), især da jeg kørte langsomt ned, og ingen ondt :smile:

Goodmornings:

8*35

8*37,5

8*40

8*42,5

Pull downs:

12*30

10*40

12*30

DB incline press: 3x12*2x10 kg

Facepulls: 12*15; 2x12*20

...de kører meget bedre nu, altså skuldrene føles meget mere stabile og albuerne ryger ikke nogen forkerte steder hen :bigsmile:

supersettet med:

Cable crunch: 3x10*55

DB curls: 3x12*2x10

Sikke imponerende at curle dét, man bænker med :dry:

supersettet med:

Band pull downs: 3x12*lilla elastik

Og så en del sæt McKenzie

PM:

60 min Hard Core :wub: med Guarden, inkl. en del mobilitetstræning.

Den super seje time bød på:

- KB swings

- KB high pulls

- Turkish get-ups (mine super ustabile skuldre satte for alvor en stopper her :dry:)

- Et bens rumænske DL/single leg squats?

- Sandsæk halløj (hov sorry, powerbag)

- Spiderwoman walkouts

- Lidt armbøjninger

- Træk-kamp mod Linis, hvor jeg efterhånden var helt færdig - plus er den pige bare umenneskelig stærk i ryg og biceps!!! :devil:

Efter timen var der en hel MOL samling - Cat, Equus, MissLaw, QueenPearl, SNF og Marianne B var tilstede. På vej ind i timen løb jeg også ind i Simon HP, og på vej hjem fik hilst på Musahi. Snart kommer man til at sige undrende "Er du IKKE fra MOL???" frem for "Er du OGSÅ fra MOL?" :laugh:

Super meget overskud efter timen, og Guarden fik mig overtalt til at tegne et latterlig billigt medlemskab til FDK :laugh: Så nu er der HardCore på programmet ihvf en gang om ugen.

Link to comment
Share on other sites

En dag på sygesofaen i går, og så var jeg (nogenlunde frisk i dag).

Tog det lette pas af min Bill Starr (som jeg skulle have haft i går ellers) i TSK med Kathrine om formiddagen (kinda :innocent:), og så var jeg frisk til noget HardCore her til aften :devil:

AM:

Uge 1 (a), dag 2

Front squat:

5*30

5*35

3x5*40

Push press:

5*20

5*22,5

5*25

5*27,5

5*30

Kørte dem bag nakken efter Anders' råd, så der var en mere lige op bevægebane, end hvis jeg havde kørt foran. Det mærkedes også alle de rigtige steder (bagsiden af og imellem skulderbladene), især da jeg kørte langsomt ned, og ingen ondt :smile:

Goodmornings:

8*35

8*37,5

8*40

8*42,5

Pull downs:

12*30

10*40

12*30

DB incline press: 3x12*2x10 kg

Facepulls: 12*15; 2x12*20

...de kører meget bedre nu, altså skuldrene føles meget mere stabile og albuerne ryger ikke nogen forkerte steder hen :bigsmile:

supersettet med:

Cable crunch: 3x10*55

DB curls: 3x12*2x10

Sikke imponerende at curle dét, man bænker med :dry:

supersettet med:

Band pull downs: 3x12*lilla elastik

Og så en del sæt McKenzie

PM:

60 min Hard Core :wub: med Guarden, inkl. en del mobilitetstræning.

Den super seje time bød på:

- KB swings

- KB high pulls

- Turkish get-ups (mine super ustabile skuldre satte for alvor en stopper her :dry:)

- Et bens rumænske DL/single leg squats?

- Sandsæk halløj (hov sorry, powerbag)

- Spiderwoman walkouts

- Lidt armbøjninger

- Træk-kamp mod Linis, hvor jeg efterhånden var helt færdig - plus er den pige bare umenneskelig stærk i ryg og biceps!!! :devil:

Efter timen var der en hel MOL samling - Cat, Equus, MissLaw, QueenPearl, SNF og Marianne B var tilstede. På vej ind i timen løb jeg også ind i Simon HP, og på vej hjem fik hilst på Musahi. Snart kommer man til at sige undrende "Er du IKKE fra MOL???" frem for "Er du OGSÅ fra MOL?" :laugh:

Super meget overskud efter timen, og Guarden fik mig overtalt til at tegne et latterlig billigt medlemskab til FDK :laugh: Så nu er der HardCore på programmet ihvf en gang om ugen.

Tak, hvor er du sød som siger så :wub: Men nu vejer jeg jo også en del kilo mere end dig, så har lidt mere at trække med. Og er vokset op på gård med dyr af alle størrelser og kan godt sige dig at når en ko på 300 kg ikke vil ind i laden om aftnen, skal der meget kraft til :devil: Man bliver stærk i træk af det i hvert fald :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak, hvor er du sød som siger så :wub: Men nu vejer jeg jo også en del kilo mere end dig, så har lidt mere at trække med. Og er vokset op på gård med dyr af alle størrelser og kan godt sige dig at når en ko på 300 kg ikke vil ind i laden om aftnen, skal der meget kraft til :devil: Man bliver stærk i træk af det i hvert fald :bigsmile:

He he, tror faktisk ikke du vejer mere end mig pt :blush: Hey, hvor kan man finde køer man kan øve sig på i KBH? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så er du også FDK Fan! :w00t: Når du har trænet 14 gange får du en T-shirt hvor der står "Jeg klarede udfordringen". Når du har tænet 50 gange eller noget får du en hvor der står "FDK Fan" osv. Men øverst findes der en T-shirt der kun er udleveret ganske få gange, det er "Fitnessdk - Hall of Fame" der udleveres efter 500 (skriver femhundrede) gange træning!! Vi er a filthy few der har sådan en :cool:

Sådan en er jeg da sikret efter en en måned :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share