BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Jeg har sjovt nok vejet 65.5 hele ugen og så 64.5 her til morgen... Men er også på 15 g kreatin om dagen, så gad vide, om det messer med væske i kroppen... For tøjet sidder MEGET løsere nu, end i sidste uge... Vi må lige få målt fedt% imorgen :smile: Det sjove er, at det ser ud som om jeg kun taber mig på underkroppen for tiden :blink:

Ja, ta' tangen med til IK, så måler vi dig! Har læst at kreatin skulle kunne give helt op mod 2-3 kg vægtforskel. Sidst jeg brugte det, gik jeg 1 kg op, som forsvandt når jeg stoppede med det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hello, flexing girl!!

Hey sveske,

Tak for træningen i går! :bigsmile:

Ja, og for billederne - LOL, jeg er jo bare en spasser til at posere/flexe :laugh: Fik skældt min mor lidt ud i går, fordi hun ikke pressede mig til at dyrke noget motion, inden jeg fyldte 12, så min motorik kunne være blevet noget bedre :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Diæt update:

Sidste uge bød på rigtig meget arbejdsstress ifm. en implementering af et seminar i Jylland man-tirs (hvilket i øvrigt gik glimrende :bigsmile:).

Rigtig ringe madplanlægning fra min side resulterede i to dages crap eating, hvilket har ført en hel uges carb feast med sig :crazy: Jeg har med andre ord oplevet alle de symptomer, som Berardi beskriver i sin Getting Un-Shredded artikel:

huge rebound in body water

blowing up like the Michelin Man

giant swings in blood sugar

feeling sluggish and drowsy most of the time

digestive system having a hard time dealing with the new-found carbohydrates

appetite will be largely unmanageable

Ja, no shit - det hele skete for mig, inkl. en konstant syg hovedpine :crazy:

Er back on track igen nu, og har nu planlagt hele forløbet, inkl. overgangen fra GSD til normale fornuftige spisevaner (hvilket tager ca. 9 uger) - så jeg ikke bliver caught off guard og styret af de hormonelle ændringer, der forekommer ved sådan en streng diæt (man bliver seriøst en zombie, der går efter carbs 24-7)

Note to self (og andre, der har vovet sig ud i lignende projekter):

NEVER ever go high carb lige efter low carb!

Heldigvis, så er det meste af væsken væk igen, og jeg er stadig pænt markeret, så så galt gik det heller ikke. Men min overall tilstand hele den sidste uge var mildt sagt YNKELIG!

Link to comment
Share on other sites

Søndag 23.09.07 - Well-come

AM:

HIIT - 1x10 intervaller (30/60 sek - 7.5/15 km/t)

Abs:

Cable crunch: 4x8*"6"

Double Swiss ball crunch: 3x10

supersettet med:

Serratus crunch: 3x12*2x9

Skuldre:

Lat contractions på bold: 3x10

supersettet med:

Cobras på bold: 3x10

Y-T-I: 2x10

PM: Upper body (horisontal)

A1. Lying DB press: 8*2x12.5; 2x10*2x12.5; 8*2x12.5

A2. Bent-over BB row: 4x10*42.5

B1. Wide grip bench press to neck: 10*22.5; 2x12*22.5; 11*22.5

B2. Seated low row: 4x12*"6"

C1. DB skull crusher: 4x10*2x4

C2. Body drag curl: 4x10*13

D. Seated face pulls: 3x20*"1"

Post-workout cardio: 45 min. cykling hjem

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter altså ikke hvordan du kan finde på at køre en øvelse som WG BP til halsen...?

Den ender også ca. mellem hals og bryst. Jeg har også overvejet, om det er noget møg for mine skuldre, men den tvinger mig faktisk til at spænde det rigtige sted mellem skulderbladene, når jeg presser, hvorimod når jeg kører alm. bænk, så overtager mine øve traps.... Og så kører jeg den jo med lav belastning og fuld kontrol... Er det helt ude i hampen da?

Link to comment
Share on other sites

Den ender også ca. mellem hals og bryst. Jeg har også overvejet, om det er noget møg for mine skuldre, men den tvinger mig faktisk til at spænde det rigtige sted mellem skulderbladene, når jeg presser, hvorimod når jeg kører alm. bænk, så overtager mine øve traps.... Og så kører jeg den jo med lav belastning og fuld kontrol... Er det helt ude i hampen da?

Ja det synes jeg helt ærligt. Jeg kan overhovedet ikke se hvad den bevægelse skulle bidrage med udover skadespotentiale...?

Hvis dune traps :blink: tager over i et bænkpres skal der vist sættes en alvorlig teknisk granskning i værk :superman:

Puuuha... Jeg får helt ondt i skuldrene bare ved tanken om at køre guillotine-bænk :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja det synes jeg helt ærligt. Jeg kan overhovedet ikke se hvad den bevægelse skulle bidrage med udover skadespotentiale...?

Hvis dune traps :blink: tager over i et bænkpres skal der vist sættes en alvorlig teknisk granskning i værk :superman:

Puuuha... Jeg får helt ondt i skuldrene bare ved tanken om at køre guillotine-bænk :crazy:

Yah! You like teh pain!

Smolv på guillotine-bænk fra i eftermiddag! BB!

Link to comment
Share on other sites

Ja det synes jeg helt ærligt. Jeg kan overhovedet ikke se hvad den bevægelse skulle bidrage med udover skadespotentiale...?

Hvis dune traps :blink: tager over i et bænkpres skal der vist sættes en alvorlig teknisk granskning i værk :superman:

Puuuha... Jeg får helt ondt i skuldrene bare ved tanken om at køre guillotine-bænk :crazy:

Så må du hellere se på min teknik til næste BB træning - imorgen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:cheer: TILLYKKE :cheer:

med fødsesdagen søde

og god tur til Venedi

Er det din fødelsesdag i dag? Så må jeg også sige tillykke!!!!! :bigsmile:

Mange tak, I to søde piger! :bigsmile:

Det er nemlig min fødselsdag i dag - jeg føler mig utrolig moden nu!... eller noget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er vi i gang igen efter en pænt hård tur i Venedig (5 arbejdsdage à 18 timer :crazy: og så en halv dag med tømmermænd på firmaets regning :innocent:)

Startede godt nok på Squatfathers Bill Starr 1½ uge inden jeg tog afsted, men startede lige forfra i dag, nu jeg fik mig en 1½ uges pause.

Der var godt fyldt i hulen - både VL'erne og så var Motta, Guarden og Poul tilstede.

Uge 1 (a), dag 1

Lidt VL som opvarmning:

Træk ben: 8*5; 10*10; 10*15

Træk balance: 6x5*15

Råtræk fra hæng: 6x5*15

OL squat:

5*40

5*45

5*50

5*55

5*60

8*40

Bænk:

5*22,5

5*25

5*30

5*35

5*37,5

8*25

Dødløft:

5*50

5*60

5*70

3*75

3*80

3*85

Teknikken spillede overraskende godt - dejligt, at alle de besøg hos fyssen og McKenzie push-ups endelig kan mærkes. Det føles bare naturligt at aktivere balderne, så ingen stivbenet DL mere! :4thumbup:

Yates: 3x12*45

Serratus crunch: 3x12*15

BB curls: 3x10*20

Og så var jeg ude og løbe en time i morges plus cyklede frem og tilbage til IK...

SKØNT at være i gang igen!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så er vi i gang igen efter en pænt hård tur i Venedig (5 arbejdsdage à 18 timer :crazy: og så en halv dag med tømmermænd på firmaets regning :innocent:)

Startede godt nok på Squatfathers Bill Starr 1½ uge inden jeg tog afsted, men startede lige forfra i dag, nu jeg fik mig en 1½ uges pause.

Der var godt fyldt i hulen - både VL'erne og så var Motta, Guarden og Poul tilstede.

Uge 1 (a), dag 1

Lidt VL som opvarmning:

Træk ben: 8*5; 10*10; 10*15

Træk balance: 6x5*15

Råtræk fra hæng: 6x5*15

OL squat:

5*40

5*45

5*50

5*55

5*60

8*40

Bænk:

5*22,5

5*25

5*30

5*35

5*37,5

8*25

Dødløft:

5*50

5*60

5*70

3*75

3*80

3*85

Teknikken spillede overraskende godt - dejligt, at alle de besøg hos fyssen og McKenzie push-ups endelig kan mærkes. Det føles bare naturligt at aktivere balderne, så ingen stivbenet DL mere! :4thumbup:

Yates: 3x12*45

Serratus crunch: 3x12*15

BB curls: 3x10*20

Og så var jeg ude og løbe en time i morges plus cyklede frem og tilbage til IK...

SKØNT at være i gang igen!!! :bigsmile:

Hey Bogs.

Hyggeligt lige at se dig. Du river sku da pænt godt rundt med de vægte :devil:

Great du vil med til HC på torsdag. Det starter kl. 19, så hvis du bare tropper op i receptionen kl. 1850, så klarer jeg den derfra... :bigsmile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hey Bogs.

Hyggeligt lige at se dig. Du river sku da pænt godt rundt med de vægte :devil:

Great du vil med til HC på torsdag. Det starter kl. 19, så hvis du bare tropper op i receptionen kl. 1850, så klarer jeg den derfra... :bigsmile:

He he tak, nu er jeg jo lige så småt ved at komme i gang igen, så der er lidt langt igen til de gode gamle dage, hvor jeg tog 5x5 med 100 kg i død... :wub::cry3:

Men det lyder da til, at HC er lige, hvad jeg har brug for for at komme stærkt igen :devil::w00t:

Vi ses torsdag! (Til lidt Nik & Jay trippen :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

He he tak, nu er jeg jo lige så småt ved at komme i gang igen, så der er lidt langt igen til de gode gamle dage, hvor jeg tog 5x5 med 100 kg i død... :wub::cry3:

Men det lyder da til, at HC er lige, hvad jeg har brug for for at komme stærkt igen :devil::w00t:

Vi ses torsdag! (Til lidt Nik & Jay trippen :tongue:)

evil nok :devil:

Det skal du sku nok komme op på igen :bigsmile:

Ses torsdag til Dark Side introduction.

Hvis du vil prøve at være med til galninge træning om morgenen er du selvfølgelig også velkommen.

PT gør vi det tirsdag og torsdag kl. 7 på IFI.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

evil nok :devil:

Det skal du sku nok komme op på igen :bigsmile:

Ses torsdag til Dark Side introduction.

Hvis du vil prøve at være med til galninge træning om morgenen er du selvfølgelig også velkommen.

PT gør vi det tirsdag og torsdag kl. 7 på IFI.. :smile:

Tell me more!! Jeg skal tilfældigvis ikke noget hverken tirsdag eller torsdag morgen :smile:

IFI, hvor er det?

Link to comment
Share on other sites

Så er vi i gang igen efter en pænt hård tur i Venedig (5 arbejdsdage à 18 timer :crazy: og så en halv dag med tømmermænd på firmaets regning :innocent:)

Startede godt nok på Squatfathers Bill Starr 1½ uge inden jeg tog afsted, men startede lige forfra i dag, nu jeg fik mig en 1½ uges pause.

Der var godt fyldt i hulen - både VL'erne og så var Motta, Guarden og Poul tilstede.

Uge 1 (a), dag 1

Lidt VL som opvarmning:

Træk ben: 8*5; 10*10; 10*15

Træk balance: 6x5*15

Råtræk fra hæng: 6x5*15

OL squat:

5*40

5*45

5*50

5*55

5*60

8*40

Bænk:

5*22,5

5*25

5*30

5*35

5*37,5

8*25

Dødløft:

5*50

5*60

5*70

3*75

3*80

3*85

Teknikken spillede overraskende godt - dejligt, at alle de besøg hos fyssen og McKenzie push-ups endelig kan mærkes. Det føles bare naturligt at aktivere balderne, så ingen stivbenet DL mere! :4thumbup:

Yates: 3x12*45

Serratus crunch: 3x12*15

BB curls: 3x10*20

Og så var jeg ude og løbe en time i morges plus cyklede frem og tilbage til IK...

SKØNT at være i gang igen!!! :bigsmile:

Hej søde!

Godt at se der er gang i loggen igen! :bigsmile:

Fedt du også kommer med til Hard core på torsdag! Jeg har brug for en stærk pige at wrestle med :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share