Håndlapper


chin-ups
 Share

Recommended Posts

I mangel af bedre bruger jeg for tiden håndlapper, der svarer til beskrivelsen 12x12 og få mm tynde. De er ok at træne med, fordi man har god føling med udstyret, men de holder ikke ret længe.

Hvor kan man skaffe tilsvarende håndlapper, der holder længere end to måneder?

Hvis man overvejer at lave håndlapperne selv, hvad skal man så lave dem af og hvor får man fat i materialet?

Link to comment
Share on other sites

I mangel af bedre bruger jeg for tiden håndlapper, der svarer til beskrivelsen 12x12 og få mm tynde. De er ok at træne med, fordi man har god føling med udstyret, men de holder ikke ret længe.

Hvor kan man skaffe tilsvarende håndlapper, der holder længere end to måneder?

Hvis man overvejer at lave håndlapperne selv, hvad skal man så lave dem af og hvor får man fat i materialet?

Hvis håndlapper = grip pads, så kan man lige nu få 2 stk. for 5 danske kroner hos Bodyman. Med den pris gør det vidst ikke så meget hvis de ikke holder længere end et par måneder :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis håndlapper = grip pads, så kan man lige nu få 2 stk. for 5 danske kroner hos Bodyman. Med den pris gør det vidst ikke så meget hvis de ikke holder længere end et par måneder :wink:

Super - tak for oplysningen. Det ser i øvrigt ud, som om du også selv kunne bruge et par stykker - på billedet forstås.... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fitnessdk har nogen. Om du kan rykke dem i stykker på et par mdr. skal jeg ikke kunne sig.

Det føles som noget neopren-lignende materiale.

Med 95-100 kg i chin-ups holder de ikke længe heller ikke dem fra Fitnessdk - har prøvet. Men jeg forfølger idéen med neopren-materialet. :4sport:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share