Aminosyre


Mayol
 Share

Recommended Posts

Kan det overhovedet betale sig at tage aminosyre som kosttilskud ? Det virker på mig som at man får utroligt lidt protein for pengene men måske er det tilgengæld så stor en fordel af det er i form af aminosyre at det godt kan betale sig at benytte dette produkt som supplement til alm. kost og valle-protein ..... sååå what gives?

det blev vist lidt rodet men håber det kan forståes hvad mine overvejelser går på...

Link to comment
Share on other sites

det kan godt betale sig hvis du vil time din proteiníndtagelse ned til det perfekte. fx brugte jeg en overgang aminotabs, ca 15g, inde i træningspasset hvorefter jeg drak simple kulhydrater umiddelbart efter træning og whay/cassein 30min efter, og et måltid ca 1,5-2 timer efter. Om morgenen kan det også være en fordel eller hvis man har travlt etc.

Link to comment
Share on other sites

jeg bruger selv aminosyrer i koncentreret flydende form. 3 spsk gir hele 22gram proteiner(BCAA og peptidbundne aminosyrer) og 10gram kulhydrater. jeg gav 260kr for en liter, det er billigt sammenlignet med f.eks prisen på en proteinbar som højst indeholder samme mængde protein eller mindre. regnet ud gram for gram er pulver da billigere men jeg kan nu godt lide at man hurtigt kan få noget aminoguf i systemet, det er nemt at blande i en drik og så smager skidtet endda godt selvom det tages rent :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share