31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Mest bummelum. Ovenpå bummelummen stiller vi et pansret køretøj. Hvis det pansrede køretøj ikke går i stykker, betyder det at vores pansringssystem virker. Hvis køretøjet går i stykker har vi spildt en masse tid og penge.

Køretøjet gik ikke i stykker.

http://www.tencate.com/Pages/13434/TenCate/TenCate-Armour-Composites/Region-EMEA/en/Armour-Composites-EMEA/Armour-Composites-EMEA-News/TenCate-ABDS-blast-protection-system-successfully-tested

Hvor mange kg. bummelum havde i puttet under køretøjet?

Jeg grinede og græd lidt, da vi fik de nye minegravere ned. De var testet og approved, men blev sprunget i stykker på 4. dagen. Det var lidt tragikomisk :unhappy::smile::crazy::4disguise:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik op og truede med, at du aldrig ville sætte dine ben der mere. Dette udløste fluks en portion fleisch

Haha - jeg tror de savner mig. Har ikke været der siden jeg satte lejligheden i stand og flyttede ind. Tror jeg brugte 300 kr. om dagen i 3-4 dage for at holde mine undersåtter i gang med maling og flytning.

Er der nogle, der ved om de kan fås i Metro?

Simon har allerede svaret og jeg kan bekræfte det! Det er et mekka for Tomsstænger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mr. 6Bach, hvis de håndled fortsætter med at være lavet af glas, er du noget så velkommen til at sende mig en PM! :smile:

- og velkommen til mit gamle hood! :gun2:

Tak tak. Jeg tror dog ikke det er værre, end det klares med et par dages ro, og lidt drugs :smile:

Det kan de bestemt! Vi kan tage derud torsdag :smile:

Du kan sagtens få chokofanter i Metro :smile:

Simon har allerede svaret og jeg kan bekræfte det! Det er et mekka for Tomsstænger :smile:

Jeg vil bare lige gerne bekræfte Simon, MC og mig i at man kan få Chokofanter og Tivolistænger i Metro.

Jeg vil godt lige have tjr indover her..

Chokofanter > Heksehyl > Tivolistænger

Chokofanter > Tivolistænger > Truxa > Ama’r Stang > Tommestok > Heksehyl

I dag har jeg forsøgt at arbejde lidt på min bachelor, hvilket går jævnt skidt. Min motivation for at få skelettet på plads er ikke høj, men det er jo livets vilkår :smile:

På plussiden havde mit håndlede det allerede langt bedre fra morgenen af efter et ordentlig skud Ipren i går.

Dagens træning

Efter en god omgang opvarmning/stræk følte jeg mig fint tilpas, og ramte power caged.

Bulgarian Split Squat

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

OH Triceps Extension

10x28

10x31

10x33

10x33

Rope Curl

10x28

Den gik ikke

Abs

12x20 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Well.. bedre end ingenting :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik op og truede med, at du aldrig ville sætte dine ben der mere. Dette udløste Mit håndled har bevæget sig op til at indeholde temmelig store mængder homoseksualitet, og gør rent ud sagt pisse ondt. Jeg tog en omgang ben i dag, og har stocked op på Ipren.

Her kommer lidt kvaksalveri, som er blevet mit speciale her paa MOL de sidste par dage: Drop Ipren! Det er kun symptom behandling og goer kun tingene vaerre. Fin ud af, hvorfor du har ondt i haandledet (overbelastning i underarmen, overarmen, fingeren, for meget salat... whatever), og faa sa modvirket det med massage, udstraekning osv. Ipren er godt mod toemmermaend!

Jeg vil bare lige gerne bekræfte Simon, MC og mig i at man kan få Chokofanter og Tivolistænger i Metro.

MC er også en idiot - han kan heller ikke lide Tivolistænger.

Tivolistaenger er naturligvis bedst! Men du har ret i det med MC...

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Her kommer lidt kvaksalveri, som er blevet mit speciale her paa MOL de sidste par dage: Drop Ipren! Det er kun symptom behandling og goer kun tingene vaerre. Fin ud af, hvorfor du har ondt i haandledet (overbelastning i underarmen, overarmen, fingeren, for meget salat... whatever), og faa sa modvirket det med massage, udstraekning osv. Ipren er godt mod toemmermaend!

Jeg er 99% sikker på, at mine smerter er blevet udløst af curls. Det er simpelthen uvant for mig at træne dem med så høj frekvens/volumen og det er ikke første gang det giver mig lidt knas.

Derfor dropper jeg naturligvis de øvelser, der gør ondt, men kombinerer det samtidig med en omgang Ipren for at slå betændelsen (synlig hævelse over håndleddet) ned.

Jeg er nogenlunde sikker på, at jeg er på 100% igen om en uges tid :smile:

Tak for dit indspark, i øvrigt.

Link to comment
Share on other sites

Yo Morten, så vil jeg også komme med et lille indspark!

Dengang jeg selv havde problemer med håndleddene i forbindelse med curls havde jeg stor gavn af at køre hammercurls fremfor 'alm. curls'.

Mvh. Søde Mads som godt nok er en idiot, men stadig sødere end Spøer og Q!

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Yo Morten, så vil jeg også komme med et lille indspark!

Dengang jeg selv havde problemer med håndleddene i forbindelse med curls havde jeg stor gavn af at køre hammercurls fremfor 'alm. curls'.

Mvh. Søde Mads som godt nok er en idiot, men stadig sødere end Spøer og Q!

Jepper, og det er også den eneste variant, der vil blive kørt i den næste periode

Dagens træning

Military

12x40 kg

8x50 kg

8x50 kg

8x50 kg

8x50 kg

6x55 kg

6x55 kg

Laterals

8x13 kg

8x13 kg

8x13 kg

8x13 kg

8x13 kg

Upright Rows

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

Ikke en personlig favorit

Kalve

15-20 @ something

15-20 @ something

15-20 @ something

15-20 @ something

15-20 @ something

Havde ikke fået spist nok, var stiv i kroppen og der var ingen musik. Hvordan kan man have et træningscenter uden musik?

Link to comment
Share on other sites

MC har fat i den lange ende. Hvis du får ondt i håndledet af at lave curls med almindeligt greb, skal du som udgangspunkt holde dig fra dem i et stykke tid (en måneds tid er sikkert ikke ved siden af) og derefter permanent skifte til udelukkende at bruge hammergreb. Derfra kan du supplere med underarms- og grebstræning - eller bare vende dig til kun at bruge hammergreb.

Jeg synes i øvrigt du skal droppe ShitnessDK asap og komme ned og hygge i The Gym :smile:

Link to comment
Share on other sites

I dag kiggede jeg på en kasse Chokofanter i Inco. Jeg købte dem dog ikke, da jeg er ved at blive lidt for blød rundt omkring. Fandt lige et billede fra sidste sommer, og har fået helt lyst til at cutte lidt. Ja, det tror jeg faktisk lige jeg bestemte mig for der. To måneder startende fra d. 1 :smile:

Trænet har jeg også

Chins

8

8

8

5

Hammer Curl

10x40 kg

12x40 kg

8x40 kg

Con Curl

8x14 kg

8x14 kg

Pullovers i maskine

8x100 kg

8x100 kg

8x100 kg

Stående Patpres

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

I øvrigt drikker jeg ikke denne weekend. Så for den da..

Link to comment
Share on other sites

MC har fat i den lange ende. Hvis du får ondt i håndledet af at lave curls med almindeligt greb, skal du som udgangspunkt holde dig fra dem i et stykke tid (en måneds tid er sikkert ikke ved siden af) og derefter permanent skifte til udelukkende at bruge hammergreb. Derfra kan du supplere med underarms- og grebstræning - eller bare vende dig til kun at bruge hammergreb.

Jeg synes i øvrigt du skal droppe ShitnessDK asap og komme ned og hygge i The Gym :smile:

Bro, og alle jer andre bros også, det er slet ikke så slemt som det kom til at lyde..

Jeg lover, at jeg nok skal stoppe hvis det gør ondt. (Det sagde jeg også i går) I see what I did there..

Link to comment
Share on other sites

En weekend uden alkohol (bortset fra smagsprøver) i banken og en hjerne, der fungerer. Dejligt :smile:

Trænings

Chins

8

8

8

Jeg er blevet bedre til at snyde

Face Pulls

12x26

10x26

10x26

10x26

10x26

Con Curls

8x15 kg

8x15 kg

8x15 kg

8x15 kg

8x15 kg

8x15 kg

Partielle Dragon Flags

6

6

6

6

Jeg glæder mig til at begynde på cut. Det har en tendens til at øge mit generelle fokus, hvilket jeg får brug for den næste måned.

Link to comment
Share on other sites

Tak for god betjening i Lørdags! Altid rart at se dit Happy-face :bigsmile: ! Pigerne synes du havde gode guns! :devil:

Any day, brother. Vi havde lidt travlt, så jeg fik aldrig sagt så meget mere end hej. Håber i havde en god aften :smile:

Folk der ikke drikker i weekenden..........

bøøsseeeeeer

Jeg er enig

Bøssetræning

943d1269215825-kai-greene-very-motivational-imo-kai-greene-2.jpg

Cross Trainer

10 min

Relativt bøs

Læg

15x?

15x?

15x?

15x?

15x?

Ikke særlig bøs

Udtrækning af psoas, quads, pecs og glutes

Semi bøs

PW

10 min

Incl: 3

Level: 7

Xtremt bøs

Leg Extension

10x50

10x50

10x50

10x50

10x50

25x25

Meget lidt bøs - Funny walk Inc.

Reverse Pec Deck

10x54

10x54

10x54

10x54

10x54

Gammel favorit

OH Rope Extension

10x28

10x28

10x28

10x28

10x28

Fin træning. Lige hvad jeg trængte til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Altså bøs?

Det er en korrekt observation.

Torsdag - Inco, småting og GUNS!

larry-scott.jpg

Chins

8

8

8

Face Pull

10x23

10x23

EZ Curl

10x40 kg

8x40 kg

Con Curl

8x15 kg

8x15 kg

8x15 kg

8x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

Skull Crusher

10x40 kg

10x40 kg

12x40 kg

12x40 kg

Ikke mere tid, men det var også fint nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share