31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Tak venner :smile:

Det var så lidt, ven.

Jeg tænkte på dig her til morgen. Jeg er så heldig at mit arbejde ligger lige op og ned ad en af Toms fabrikkerne. Sandt at sige stinker der utroligt tit af div. sukkerprodukter. Det der lugter mest af er dog din favorit - Chokofanter.

"Skrækkelig stank", tænkte jeg, da jeg gik fra bilen hen til indgangen på denne solbeskinnede flotte morgen. "6pack ville elske det", tænkte jeg straks efter.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også godt udtale min sympati for din situation, selv om jeg egentlig ikke kender dig.

Før i tiden var det faktisk lidt farligt at være Campari Enthusiast. Drikken var perfekt til giftmord, fordi den har samme farve som de bladan-kugler, der dengang kunne købes i enhver brugs på landet. Kilde: Retskemiker Bent Kæmpes erindringer.

Link to comment
Share on other sites

Stærk military! Sagde det BUM?

Faktisk ikke. Det var overraskende nemt. Tungt, selvsagt, men nemt.

Bro, du siger bare til, naar du er klar til at hoppe op paa hesten igen - jeg har insiderkontakter i den stoet voksende norske ghetto i Koebenhavn. :smile:

Bro :smile:

Jeg ryger liidt i emo mode lige pt når jeg hører norsk på gaden, men mon ikke det vender igen..

What he said. Chin up :smile: .

Yeah! Chin ups må være vejen frem :smile:

Det var så lidt, ven.

Jeg tænkte på dig her til morgen. Jeg er så heldig at mit arbejde ligger lige op og ned ad en af Toms fabrikkerne. Sandt at sige stinker der utroligt tit af div. sukkerprodukter. Det der lugter mest af er dog din favorit - Chokofanter.

"Skrækkelig stank", tænkte jeg, da jeg gik fra bilen hen til indgangen på denne solbeskinnede flotte morgen. "6pack ville elske det", tænkte jeg straks efter.

:smile:

:tongue:

Kan du ikke stikke hovedet ind og høre og de sælger hele kasser til private?

Jeg vil også godt udtale min sympati for din situation, selv om jeg egentlig ikke kender dig.

Før i tiden var det faktisk lidt farligt at være Campari Enthusiast. Drikken var perfekt til giftmord, fordi den har samme farve som de bladan-kugler, der dengang kunne købes i enhver brugs på landet. Kilde: Retskemiker Bent Kæmpes erindringer.

Yo, Okse. Godt du har min back!

Skulle jeg ende mine dage ved at drikke et glas Campari forgiftet med bladan af en jaloux ægtemand, vil jeg high five og smile til færgemanden.

Dagens træning

Læg marathon i squat maskinen

5 sæt blandede curls

Der var lidt concentration, lidt stående DB og lidt stående BB

Benpres

12x120 kg

10x160 kg

10x160 kg

10x160 kg

10x160 kg

10x160 kg

OH Rope Extension

15x28

15x28

8x33

8x33

Hvorfor skal det være sådan nogle fucked up vægtangivelser? 28,75?

Så på Smag og hive en salat med hjem. Nom nom nom!

Energi til krop og hjerne, som min mor ville have sagt.

Efter lidt ærinder spiste vi aftensmad på Zoo. Mængden af grammatiske fejl og dårlige engelske vendinger på deres cocktailkort var grænsende til det absurde.

Link to comment
Share on other sites

Men hvor er storytellingen, tjr? Hvor?

I min brors firma havde de brug for en assistent. Det blev mig. I stedet for at blive ansat, skulle jeg fakturere dem hver måned gennem mit eget firma, som jeg i den forbindelse blev nødt til at oprette. Når jeg alligevel havde et firma, kunne jeg ligeså godt få mig et Metro-kort.

Én af mine opgave i firmaet er at sørge for forplejning når vi er i felten og udføre forsøg. Der er et par faste indslag på sådan nogle sprængningsdage. F.eks. består aftensmaden som regel af røde bøffer med "svulmesovs" som én af fynboerne så passende kalder Knorr bearnaise. Min bror og jeg er naturligvis udmærket godt klar over at det INTET har med bearnaise at gøre, men det er som regel ikke muligt at få fransk estragon i Superbrugsen i Jægerspris. De har russisk estragon, men det fungerer jo ligesom ikke til bearnaise - vel?!.

Fynboen er desuden grundlægger af en anden fin tradition, nemlig at vi griller i felten og vi får altid dyreryg. Det stammer fra dengang Fynboen var i FORsvaret og havde været på manøvre i mange dage, uden mad og søvn. De fik lovning på "dyreryg" når de kom tilbage til kasernen, af deres PL. Det viste sig at han var en rigtig spørgefugl og dyreryg var røde pølser der havde kogt alt for længe i vand tilsat lidt bouillon - mums.

Nå, men én af de ting jeg så småt har gjort til fast tradition er lidt sødt til kaffen - hen på eftermiddagen når folk hænger lidt. P-tærter for at være specifik. Dem køber jeg som regel i Metro, når jeg alligevel er ude og købe røde bøffer og dyreryg. På hylden ved siden af Malarcos produkter (altså P-tærterne), står produkterne fra Toms og altså Chokofanterne. I hele kasser forstås.

Link to comment
Share on other sites

Fremragende omgang storytelling!

P-Tærter er i øvrigt også et fremragende stykke konfekture når man befinder sig i biografen med vennerne og leder efter modvægt til Chokofanter og Trutti-Frutti style vingummi.

I dag har jeg ikke trænet, og jeg kommer nok heller ikke til det igen før mandag :smile:

Link to comment
Share on other sites

God historie!

Hvad spraenger I i luften?

Mest bummelum. Ovenpå bummelummen stiller vi et pansret køretøj. Hvis det pansrede køretøj ikke går i stykker, betyder det at vores pansringssystem virker. Hvis køretøjet går i stykker har vi spildt en masse tid og penge.

Køretøjet gik ikke i stykker.

http://www.tencate.com/Pages/13434/TenCate/TenCate-Armour-Composites/Region-EMEA/en/Armour-Composites-EMEA/Armour-Composites-EMEA-News/TenCate-ABDS-blast-protection-system-successfully-tested

Link to comment
Share on other sites

Hej venner :smile:

Som lovet fik jeg ikke trænet før i går. En lille omgang pecs stod den på. Efterfølgende hoppede jeg direkte i toget for at aflevere et stykke papir på ASB i Århus. Bagefter hoppede jeg i toget og kørte hjem (det lyder stadig lidt underligt) til København.

Dagens træning

Chins

8

8

6

5

A1 HS Bisp

10x45 kg

8x45 kg

4x50 kg

8x45 kg

?x? kg

Måske.. Jeg kan ikke rigtig huske det

A2 Hypers

15x15 kg

15x15 kg

12x20 kg

12x20 kg

B1 Reverse EZ Curl

8x40 kg

12x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

Måske..

B2 Leg Extensions

15x40

12x45

12x45

12x45

Reverse EZ Spider Curl

8x20 kg

8x20 kg

8x20 kg

Hammergrip Curl

15x?

8x?

7x?

7x?

And that.. was it!

Efterfølgende på Ae og spise Club Sandwich, der væltede DIREKTE ud i guns. I morgen står den på delts - jeg glæder mig :smile:

Ellers er jeg ved at være kommet fint på plads herude i NV. Det er lidt underligt at være alene i en lejlighed når jeg hele mit liv har boet sammen med andre.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til Nordvest :smile:

Var det Bispebjerg du er flyttet til? Bor selv lige på den anden side af Tagensvej i forhold til Bispebjerg hospital.

Har du besluttet dig for FDK Nørrebro eller overvejer du stadig The Gym?

Hva sadan'! Er du også kommet til NV? Hvor i NV bor du?

Hansen>> Mit bud er Simon har fået ham shanghaiet (fedt udtryk) til at være i shitness.dk.

Jeg bor også lige på den anden side af Tagensvej - jeg ved dog ikke helt hvilken "anden" :smile: Det er lige ved et kulturhus af en art.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer, om der findes noget interessant herude overhovedet? Parker, kulturelle ting, gode take-away steder osv. Alt hvad en god dreng kunne være interesseret i :smile:

Mht træning, så har jeg det lige umiddelbart rigtig godt i Fitdk. Klart at faciliteterne kunne være bedre, men så slemt er det sgu ikke, og jeg er glad for at være kommet til at træne med Simon og Spaniard.

Cannonball delts!

cannonball-300.jpg

Military

12x40 kg

12x40 kg

12x40 kg

12x40 kg

8x45 kg

8x45 kg

10x45 kg

10x45 kg

19x30 kg - Jeg kunne ikke have løftet mine arme over hovedet en gang mere

15x30 kg

A1 Rear Delt EZ Row

10x40 kg

12x40 kg

10x40 kg

15x30 kg

A2 Leg Curl

12x40 kg

10x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

Min højre hamstring er, tilsyneladende, MEGA weak

Lateral Raise

10x14 kg

8x14 kg

Front Raise

8x14 kg

8x12 kg

På mandag går jeg i gang med min bachelor :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mest bummelum. Ovenpå bummelummen stiller vi et pansret køretøj. Hvis det pansrede køretøj ikke går i stykker, betyder det at vores pansringssystem virker. Hvis køretøjet går i stykker har vi spildt en masse tid og penge.

Køretøjet gik ikke i stykker.

http://www.tencate.com/Pages/13434/TenCate/TenCate-Armour-Composites/Region-EMEA/en/Armour-Composites-EMEA/Armour-Composites-EMEA-News/TenCate-ABDS-blast-protection-system-successfully-tested

Spaendende. Det er fedt, naar man faar lov at spraenge ting i luften.

Hansen>> Mit bud er Simon har fået ham shanghaiet (fedt udtryk) til at være i shitness.dk.

Uh ja, shanghaie. Fremragende udtryk!

Fin traening af bisperne forleden ellers Bach!

Link to comment
Share on other sites

Der er druk om morgenen med sutterne på Bispebjerg Park Alle hvis du vil

Skal man selv medbringe alkohol? Lidt a la forfesterne i 8. "Medbring selv hvad du skal drikke - max tre øl"

Der er garanteret en kobling til din dårlige ryg her!

Mjaa, det er jeg ikke engang sikker på. Jeg er jo gammel venstre back og har altid været markant stærkere/mere stabil i mit venstre ben. Det blev bare udstillet helt vildt i den adskilte leg curl.

Fin traening af bisperne forleden ellers Bach!

Thanks, bro. Mit håndled har desværre vist sig at være lavet af glas, så der skal lige arbejdes lidt rundt om det.

I dag vågnede jeg kl. lidt over 11 fordi en eller anden douche ringede. Var godt flad i hele kroppen efter en halvhård weekend, der startede ud med massiv druk torsdag. Det er simpelthen slut med at drikke mig ned torsdag når det, tilsyneladende, påvirker mit energiniveau og generelle velbefindende resten af weekenden. Anyways.. jeg stod op, stenede lidt ved computeren og fik kørt fire æg og et par stykker rugbrød ned.

Simon lokkede med eftermiddagstræning, og en shake senere stod jeg i FitDk.

Chins

8

8

8

Godt med cheat

Hammergrip Curl

12x30 kg (?)

12x30 kg

12x30 kg

12x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Mit håndled var OFF, så yderligere eventyr blev droppet

Face Pulls

8x30

10x28

10x28

10x28

10x28

10x28

Con Curls

8x15 kg

5x15 kg

OFF!

Bagefter på Alanya og munche. Jeg fik serveret en vegetarret - Spøer Approved!

Link to comment
Share on other sites

Haha wanker :laugh:

Jeg gik op og truede med, at du aldrig ville sætte dine ben der mere. Dette udløste fluks en portion fleisch

Info! Jeg har i dag været til lagersalg ved Toms. De havde IKKE hverken Tivolistænger eller Chokofanter til salg. Meget skuffende.

:unhappy:

Er der nogle, der ved om de kan fås i Metro?

Dagens træning

Mit håndled har bevæget sig op til at indeholde temmelig store mængder homoseksualitet, og gør rent ud sagt pisse ondt. Jeg tog en omgang ben i dag, og har stocked op på Ipren.

MTS V Squat

8x105

8x105

8x105

Crap! Det føles dårligt at starte i bundpositionen

Uni Lateral Benpres

12x130 kg

10x150 kg

10x150 kg

10x150 kg

10x150 kg

Crap!

Leg Curl

12x30 kg

12x30 kg

12x30 kg

12x30 kg

Leg Extension

10x45

10x45

10x45

10x45

Lidt abs

Sløj træning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share