31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Fortsætter lige lidt fra Drinks-tråden herinde. Har en flaske Campari, og er en sucker for det. Hvordan bruges det bedst til drink, uden at man får Campari overload. Campari + Juice = EPIC, men hvad ellers er godt?

/Motta

For det første.. HELT SIKKERT! Campari er the shit!

Du er selv lidt inde på at Campari hurtigt kan overtage en cocktail. Mine egne personlige favoritter er helt sikkert Negroni og Campari/soda med fire fem dråber appelsinjuice. Generelt går Campari godt til appelsin, så prøv dig frem med en flaske Grand Marnier eller Cointreau. Alternativt går appelsin og Bournbon også rigtig godt sammen (Tænk Old Fashioned) hvilket giver mig en logisk bro mellem Bourbon og Campari.

Jeg har følgende i kikkerten, som jeg skal have prøvet ved nærmeste lejlighed

The Union Club Cocktail

6 cl Maker's Mark

1,5 cl Luxardo maraschino liqueur

1,5 cl Campari

4,5 cl Frisk appelsinjuice*

- Jamie Boudreau

*Blodappelsin hvis det er på Zef :smile:

Om nom NOM NOM!! Den ser bare god ud! :4mewantfood:

That aside, så støvede jeg egentlig min log op igen for at fortælle, at jeg har været hamrende forkølet de sidste par dage - ondt i kroppen, Tuuuuuung i hovedet og snot og slim en mas. Jeg har følgende ikke trænet, men håber at tage en rolig omgang i dag. Venner, jeg glæder mig usandsynlig meget til at få flyttet, så jeg kan få en mere glidende rytme i mit liv. Udover nogle lektier har jeg også stykket et mix sammen for første gang i 100 år. Sangene er kastet lidt tilfældigt ind, og det eneste de har til fælles, er at de minder mig om sommer og good times.

Summer Feelin Mix

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Sneen og blæsten havde givet mig svedfri, så jeg gik og hyggede mig lidt i stedet.

Mili

12x40 kg

12x40 kg

8x50 kg

8x50 kg

A1 Leg Extension

10x45

10x45

12x45

A2 Leg Curl

10x80

10x80

12x80

Her kom Rasmus G trissende med en fiks hue på hovedet. Så snakkede vi lidt om rom og whisky :smile:

Flad DB Pres

8x35 kg

8x35 kg

8x35 kg

Skull Crusher

10x37,5 kg

10x37,5 kg

10x37,5 kg

Jeg overholdt no sweat delen til punkt og prikke :smile:

Nu håber jeg bare at jeg har det bedre i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

På vej til AUS mødte jeg Rasmus igen. Han havde stadig den fikse hue på :smile:

Lidt chins til at varme op på. Det bliver bare aldrig nogensinde min favorit.

Siddende Rows i en fucking HARTCORE maskine

8x55 kg

8x55 kg

8x55 kg

8x55 kg

8x55 kg

8x55 kg

8x55 kg

8x55 kg

8x55 kg

8x55 kg

YEAH!

Evil Wheel

8

8

8

8

Hypers

10 @ 15 kg

Ctrl+v

Ctrl+v

Ctrl+v

Ctrl+v

CG Skrå Bænk (BB!)

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

Ok ok. Kroppen er i bedring og snart klar til at blive revet ned igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Yeah, bros and bitches!! Så blev det tid til at træne igen. I dag foregik det i selskab med Spaniard, der snart skal have sine kyllingeben cracked wide open og SimON, der snart, i modsætning til Johnson, giver en tur til LONDON, baby!

YEAH!!

Afsted det gik..

Chins

40 stk

Jesus christ - jeg er er SÅ slap i den øvelse. Det skal kureres med volumen, og jeg agter at sniiiige mig ind på den.. og så *BAM!* pregnant!

Siddende HS Curl

8x?

8xlidt mere

8xdet samme

A1 EZ Bar Curl

10x37,5 kg

8x37,5 kg

8x37,5 kg

Måske en mere

A2 Squatmaskine

10x190 kg

10x190 kg

10x190 kg

Måske en mere

MTS Row (Whatever det betyder)

8x35

8x40

8x40

8x40

Ok ok.. I seriously need STRANTH!

Link to comment
Share on other sites

Chins

40 stk

Jesus christ - jeg er er SÅ slap i den øvelse. Det skal kureres med volumen, og jeg agter at sniiiige mig ind på den.. og så *BAM!* pregnant!

Ok ok.. I seriously need STRANTH!

Kunne det forestilles at du når Simon chinner stiller dig så tæt på ham som muligt og derved stjæler lidt af hans chinup mojo?

DO IT!

Link to comment
Share on other sites

Kunne det forestilles at du når Simon chinner stiller dig så tæt på ham som muligt og derved stjæler lidt af hans chinup mojo?

DO IT!

Godt med lidt træning i loggen igen :smile:

Jeg dl'ede dit summer-mix forleden og hørte det på arbejde i dag. Overraskende med CV, men hyggeligt :sun:

Friends of loggen!

Jeg ville aldrig stjæle noget, der kræver at originalen bliver fjernet. Jeg er dog 100% sikker på at det hjælper mig til at skabe noget chins mojo selv. I det hele taget er det godt til mig at komme til at træne lidt med makker(e) igen. Jeg trænger til at blive skubbet lidt :smile:

Det var nemlig dejligt med lidt træning igen. Det var også dejligt at være i London. De to ting var dog ikke så nemme at kombinere og da vi sad i Heathrow og pillede hår ud af maden på Ramsey's lorterestaurant følte jeg mig godt nok både tyk, slap og slatten.

Fik dog sovet godt igennem i dag og startede ud med en smoothie af RAWBERRIES (eller også var det noget andet) og har langsomt fået det bedre. Grundet personlige ting, som jeg nok skal uddybe lidt senere, har jeg været ramt af en svær grad af tømmermændsdepression (hvilket jeg ellers aldrig gør), der lige pt kommer og går.

Enough with this :smile:

Dagens træning

Cross Trainer

25 min

EZ Bar Curl

8x40 kg

8x40 kg

10x40 kg

Klokken var blevet mange, og Simon og jeg havde begge lyst til et sundt, nærende aftensmåltid. Vi kørte hvileløst rundt i Københavns gader i en time før vi måtte overgive os til to Bic Macs lol.

Link to comment
Share on other sites

Hej du !

Wb fra London, shit en tur va? Jeg fik helt røde ører af den læsning hah - det var klart mere spændende end Paradise! :laugh:

Klokken var blevet mange, og Simon og jeg havde begge lyst til et sundt, nærende aftensmåltid. Vi kørte hvileløst rundt i Københavns gader i en time før vi måtte overgive os til to Bic Macs lol.

Næste gang må i på wagamama! :wub:

Håber du har det godt - forstod ikk helt det med tømmermændsdepressionen - hvad er nu det for noget skidt halløjsovs?

Cheers

Jaaanie

Link to comment
Share on other sites

Håber du har det godt - forstod ikk helt det med tømmermændsdepressionen - hvad er nu det for noget skidt halløjsovs?

Cheers

Jaaanie

Tømmermændsdepression er fedt. Så får man mulighed for at høre alt det homomusik man ikke gider høre i hverdagen.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Klokken var blevet mange, og Simon og jeg havde begge lyst til et sundt, nærende aftensmåltid. Vi kørte hvileløst rundt i Københavns gader i en time før vi måtte overgive os til to Bic Macs lol.

Her er jeg skuffet over Simon. Spørg ham hvorfor I ikke tog Alanya Kebab, det burde han kunne huske.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Chins

8

5 OH

8

10

Jeg tror det var sådan

Hammerstranth Biceps Curl

6x45 kg

6x45 kg

6x40 kg

6x40 kg

6x40 kg

+ lidt forced hist og her

Evil Wheel

10

10

Under begge sæt måtte jeg holde pause, fordi jeg lollede over et eller andet fra London

MTS Row

8x45

8x45

8x45

8x40

8x40

Episk dårlig kontakt til ryggen. This machine is CRAP!

Overall helt fint. Weekenden forløb uden affyring og med max 10 genstande alt i alt. Desuden er der blevet spist rigtig godt i går og i dag :smile:

I morgen står den på delts og jeg melder 4x10 @ 50 kg op nu.

Link to comment
Share on other sites

Håber du har det godt - forstod ikk helt det med tømmermændsdepressionen - hvad er nu det for noget skidt halløjsovs?

Lovede jo lige en forklaring, så den kommer, ganske kort, her.

Som mange af mine friends på mol ved, så har jeg set en pige fra Norge en del gange de sidste to års tid. Kort fortalt, så har jeg følelser for hende som jeg aldrig har haft for nogle andre piger før. Hun er alt hvad jeg tænder på hos en kvinde, og det eneste mine små fremtidsscenarier havde til fælles var, at vi skulle være sammen.

Hun skrev imidlertid til mig for nogle dage siden og fortalte at hun havde mødt en anden og agtede at satse på det nu. Det her bliver ikke en fristil om mine følelser, men jeg kan godt afsløre at det svier mere end noget jeg har prøvet før.

Thats basically it.

Jeg er udmærket klar over, at det kan virke en kende hult i og med jeg har været sammen med en del piger i den samme periode.

Jeg er ikke ude efter sympati eller noget som helst andet, men det er nu engang historien.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Lovede jo lige en forklaring, så den kommer, ganske kort, her.

Som mange af mine friends på mol ved, så har jeg set en pige fra Norge en del gange de sidste to års tid. Kort fortalt, så har jeg følelser for hende som jeg aldrig har haft for nogle andre piger før. Hun er alt hvad jeg tænder på hos en kvinde, og det eneste mine små fremtidsscenarier havde til fælles var, at vi skulle være sammen.

Hun skrev imidlertid til mig for nogle dage siden og fortalte at hun havde mødt en anden og agtede at satse på det nu. Det her bliver ikke en fristil om mine følelser, men jeg kan godt afsløre at det svier mere end noget jeg har prøvet før.

Thats basically it.

Jeg er udmærket klar over, at det kan virke en kende hult i og med jeg har været sammen med en del piger i den samme periode.

Jeg er ikke ude efter sympati eller noget som helst andet, men det er nu engang historien.

Crap :unhappy:

Heldigt at du er flot og awesome så kommer man sig lettere over sådan noget, har din back!

Link to comment
Share on other sites

Lovede jo lige en forklaring, så den kommer, ganske kort, her.

Som mange af mine friends på mol ved, så har jeg set en pige fra Norge en del gange de sidste to års tid. Kort fortalt, så har jeg følelser for hende som jeg aldrig har haft for nogle andre piger før. Hun er alt hvad jeg tænder på hos en kvinde, og det eneste mine små fremtidsscenarier havde til fælles var, at vi skulle være sammen.

Hun skrev imidlertid til mig for nogle dage siden og fortalte at hun havde mødt en anden og agtede at satse på det nu. Det her bliver ikke en fristil om mine følelser, men jeg kan godt afsløre at det svier mere end noget jeg har prøvet før.

Thats basically it.

Jeg er udmærket klar over, at det kan virke en kende hult i og med jeg har været sammen med en del piger i den samme periode.

Jeg er ikke ude efter sympati eller noget som helst andet, men det er nu engang historien.

Det er noget lort, men langdistanceforhold er altid svære.

Har prøvet det 100 % samme (med en pige fra Norge - jeg var sammen med andre etc.), dog ikke helt præcis 2 år, så er jeg ligeglad med om du ikke er ude efter sympati, for jeg er sød og du får den alligevel. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lovede jo lige en forklaring, så den kommer, ganske kort, her.

Som mange af mine friends på mol ved, så har jeg set en pige fra Norge en del gange de sidste to års tid. Kort fortalt, så har jeg følelser for hende som jeg aldrig har haft for nogle andre piger før. Hun er alt hvad jeg tænder på hos en kvinde, og det eneste mine små fremtidsscenarier havde til fælles var, at vi skulle være sammen.

Hun skrev imidlertid til mig for nogle dage siden og fortalte at hun havde mødt en anden og agtede at satse på det nu. Det her bliver ikke en fristil om mine følelser, men jeg kan godt afsløre at det svier mere end noget jeg har prøvet før.

Thats basically it.

Jeg er udmærket klar over, at det kan virke en kende hult i og med jeg har været sammen med en del piger i den samme periode.

Jeg er ikke ude efter sympati eller noget som helst andet, men det er nu engang historien.

Ja ok, d noget møglort at ha det sådan i hjertet.

Håber du snart får det bedre.

Link to comment
Share on other sites

Tak venner :smile:

Dagens træning

Startede dagen med en lille hurtig El Dorado smagning. 3eren var uden tvivl en af de bedste lyse rommer jeg har smagt, og den får et kæmpe seal of approval fra mig

el-dorado-rums-3-5.jpg

Military

10x50 kg

10x50 kg

10x50 kg

10x50 kg

Yeah! That was ESSEY!! Utroligt hvad en rolig weekend med god kost kan gøre..

5x60 kg PR

15x40 kg

Det tog ca. 2,5 time da vi skulle fortælle røvere til Spaniard, der var tilbage efter en tur til Moskva.

Laterals

10x15 kg

8x15 kg

8x15 kg

8x15 kg

Scarecrows

10x7,5

8x7,5

10x7,5

8x8,75

Lidt knas med teknikken

Link to comment
Share on other sites

Lovede jo lige en forklaring, så den kommer, ganske kort, her.

Som mange af mine friends på mol ved, så har jeg set en pige fra Norge en del gange de sidste to års tid. Kort fortalt, så har jeg følelser for hende som jeg aldrig har haft for nogle andre piger før. Hun er alt hvad jeg tænder på hos en kvinde, og det eneste mine små fremtidsscenarier havde til fælles var, at vi skulle være sammen.

Hun skrev imidlertid til mig for nogle dage siden og fortalte at hun havde mødt en anden og agtede at satse på det nu. Det her bliver ikke en fristil om mine følelser, men jeg kan godt afsløre at det svier mere end noget jeg har prøvet før.

Thats basically it.

Jeg er udmærket klar over, at det kan virke en kende hult i og med jeg har været sammen med en del piger i den samme periode.

Jeg er ikke ude efter sympati eller noget som helst andet, men det er nu engang historien.

Bro, du siger bare til, naar du er klar til at hoppe op paa hesten igen - jeg har insiderkontakter i den stoet voksende norske ghetto i Koebenhavn. :smile:

5848_238776335320_523535320_8004792_5119808_n.jpg

61809_1593118715402_1458949437_1551744_6769584_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share