31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Hvis AUS er støttet af kommunen kan de på INGEN måde begrænse adgangen til centeret til en bestemt gruppe. :smile:

Det er jo ren galimatias. :blink:

Jeg synes, det er fint, at der bliver gjort en indsats for at få flere brugere, især når det drejer sig om en meget begrænset periode. Jeg har trænet i AUS i 4½ år, og jeg tror ikke, at jeg har set mere end 10-12 "unikke" piger, og der er kun et par stykker, som jeg har set mere end 1 gang. Hvis nogle ekstra initiativer kan gøre, at der - grundet flere betalende brugere - kan købes nyt og fedt udstyr, så klapper jeg i hænderne.

Jeg er dog sikker på, at jeg havde været af en anden mening, hvis det var mig, der havde stået og gloet på en lukket dør :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, det er fint, at der bliver gjort en indsats for at få flere brugere, især når det drejer sig om en meget begrænset periode. Jeg har trænet i AUS i 4½ år, og jeg tror ikke, at jeg har set mere end 10-12 "unikke" piger, og der er kun et par stykker, som jeg har set mere end 1 gang. Hvis nogle ekstra initiativer kan gøre, at der - grundet flere betalende brugere - kan købes nyt og fedt udstyr, så klapper jeg i hænderne.

Jeg er dog sikker på, at jeg havde været af en anden mening, hvis det var mig, der havde stået og gloet på en lukket dør :)

Jeg har det fint med at der ikke er flere bitches end der er. En af de helt store årsager til at jeg så godt kan lide AUS, er at klientellet langt henaf vejen består af unge, nogenlunde intelligente mænd. Det giver en god stemning, synes jeg :smile:

Haha.. Shit jeg har lange buskede øjenbryn lige her, men det er nu engang sådan jeg har det.

Hvad kunne du godt tænke dig af nyt udstyr, Thiesen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det fint med at der ikke er flere bitches end der er. En af de helt store årsager til at jeg så godt kan lide AUS, er at klientellet langt henaf vejen består af unge, nogenlunde intelligente mænd. Det giver en god stemning, synes jeg :smile:

Haha.. Shit jeg har lange buskede øjenbryn lige her, men det er nu engang sådan jeg har det.

Hvad kunne du godt tænke dig af nyt udstyr, Thiesen?

Jeg kan sagtens følge dig, og jeg har heller ikke noget personligt behov for, at der kommer flere kvinder.

Flere brugere er dog godt for AUS - de må dog ikke træne, når jeg er der :)

Nyt udstyr var nok også forkert sagt, da AUS har det, som jeg har brug for, men løbende udskiftning er der altid brug for.

- Og se så at få trænet!

Link to comment
Share on other sites

Folk, der kender mig, ved at jeg normalvis virkelig ikke er bitter over piger, eller føler mig forsmået på noget måde. Amerikanerne er dog langsomt ved at få mig omvendt.. Fuck de bitches!

+

Hmm.. De er for svære til mig :laugh: Jeg ruller tilsyneladende bare ikke på den måde, der er eftertragtet herovre. Men altså, de vil gerne snakke og snave, men så går den ligesom lidt i stå for mig.

Whatever :smile:

Det minder mig om vores affyring paa Francis Pony med hende California Girl og hendes veninde - lyder som samme opskrift. (Ikke, at det ikke var hyggeligt, at vaagne op med dig i min seng, bevares).

Dagens træning

Troede jeg..

FOR AUS VAR FUCKING LUKKET FOR MÆND MELLEM 18.00 og 20.00!

Hvordan, venner, HVORDAN er det muligt at få gennemført noget så gennemført idiotisk i et center, der tilhører en offentlig institution?

Kællingerne stod fandme og smilede til mig gennem glasset mens de besudlede alt udstyret med deres forfærdelige teknik og milimetertykke selvtillid. Smut dog for helvede op i FitnessWorld og kør noget opstramning hvis i er så bange for at blive set på mens i træner.

Jeg havde sgu oprigtigt glædet mig til at komme ned og træne igen.. Elendige pis!

Hoho rants er morsomme!

Link to comment
Share on other sites

Negroni filled weekends and no sleep till Brooklyn

Torsdag og fredag var jeg hårdt i byen, dog uden det store game. Det lader til at gå hånd i hånd med bodybuildingen.. Hmm, det er vel i grunden ok. Ok!

Military

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

Ca lige så hårdt som de 50ere jeg kørte lige inden afgang. Thiesen kørte synkront med 65(?) ved siden af. Bum bum..

Skrå DB Pres

6x35 kg

6x35 kg

6x35 kg

6x35 kg

lol

Chins

10

Skrå Bænk

8x65 kg

8x65 kg

8x65 kg

8x65 kg

Skull Crusher

10x37,5 kg

10x37,5 kg

10x37,5 kg

10x37,5 kg

Hypers

10x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

Den "nye" bænk er så meget ringere end den gamle. Det er ikke til at komme til at køre med en stang, hvilket er noget lort.

Ja det var jo en ren travesti af en omgang kropsbygning. Der er jo bare en vej ud af hullet..

I morgen begynder jeg på diæt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Jeg havde fandme nær glemt feministerne igen i dag. Det havde været fuldstændig ubærligt!

Runde 1 - 1 min pause

Leg Press

15x120 kg

15x120 kg

15x120 kg

Funny walk

Leg Curl

15x60

15x60

15x60

Pec Deck

15x72,5

15x72,5

15x72,5

Cable Row

15x65

15x65

15x65

Så begyndte det at kilde lidt.

Læg i Benpres

15x?

15x?

15x?

Lateral Raise

15x10 kg

15x10 kg

15x10 kg

Shit mand - her gik det helt i klosterfuck. Jeg er i forvejen relativt slap i øvelsen, og pauserne var ved at kunne mærkes. Sidste sæt tog 1.45 min :w00t:

Samtidig begyndte kvalmen at indfinde sig :smile:

Rope Curl

15x45

15x45

OH Rope Extensions

15x60

15x60

KVALME! Jeg sad helt stille i fem minutter :tongue:

Runde 2 - 1 min pause

Leg Press

15x120 kg

15x120 kg

Mine ben rystede og kvalmen vendte straks tilbage

Leg Curl

15x60

15x60

Pec Deck

15x65

15x65

Cable Row

15x65

15x65

Slut. Ikke mere i tanken..

Satte mig og pustede ud i omklædningsrummet hvor en gut kom op til og spurgte "Hvaa, er du okay? Du ser lidt skidt ud" :laugh:

Så 30 min i saunaen til pulsen og kvalmen var faldet nogenlunde til ro igen.

Tjaa, det var så første træning med UD2 og det var selvfølgelig ikke super behageligt, men til gengæld faldt jeg rimelig hurtigt ned igen. Sultmæssigt har der ikke været noget i løbet af dagen, men jeg har jo så heller ikke lavet det helt store.

Jeg er fortrøstningsfuld :smile:

Vejede forresten 94,8 fra morgenen af og jeg er ikke noget kønt syn

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde fandme nær glemt feministerne igen i dag. Det havde været fuldstændig ubærligt!

Haha det ville fandme have stunket. Men sjovt at læse om :tongue:

Tjaa, det var så første træning med UD2 og det var selvfølgelig ikke super behageligt, men til gengæld faldt jeg rimelig hurtigt ned igen. Sultmæssigt har der ikke været noget i løbet af dagen, men jeg har jo så heller ikke lavet det helt store.

WeeeeEEEee det er spændende så mange, der kører UD2.

Hvornår flytter du til Kbh., fwiend? :smile:

Link to comment
Share on other sites

6609_1184190519178_1060703361_562629_5300498_n.jpg

Hmmm...

...jeg må træne forkert!

Dagens træning

Troede jeg..

FOR AUS VAR FUCKING LUKKET FOR MÆND MELLEM 18.00 og 20.00!

Hvordan, venner, HVORDAN er det muligt at få gennemført noget så gennemført idiotisk i et center, der tilhører en offentlig institution?

Kællingerne stod fandme og smilede til mig gennem glasset mens de besudlede alt udstyret med deres forfærdelige teknik og milimetertykke selvtillid. Smut dog for helvede op i FitnessWorld og kør noget opstramning hvis i er så bange for at blive set på mens i træner.

Jeg havde sgu oprigtigt glædet mig til at komme ned og træne igen.. Elendige pis!

LOL

Har du UD2 i web-print?

Link to comment
Share on other sites

Haha det ville fandme have stunket. Men sjovt at læse om :tongue:

Hvornår flytter du til Kbh., fwiend? :smile:

Jeg havde ikke indrømmet den fejl igen, om så jeg havde en pistol for panden :tongue:

Sjovt du spørger - nok ret snart :smile:

Hmmm...

...jeg må træne forkert!

Har du UD2 i web-print?

Der er to slags piger i verden. Dem der skal have at vide, at de ligner en million dollars og dem, der skal have at vide at de ligner 11,50 i små mønter. Kunsten er at skelne dem fra hinanden :smile: Dette gælder naturligvis kun under forudsætningen af stuure guns og en smart frisure. Forresten er jeg lige blevet klippet i dag, og jeg ser sgu ret smart ud :smile:

Lol. Jeg kommer lige i tanke om følgende; Jeg er trukket i tøjet i AUS og står og tager min jakke på i et tilstødende lokale med spejle på væggene. Hvad ser jeg? En 25 årig dren iført alt for pæne, grå Chucks, et par stramme tiger jeans foldet 3 gange op, en reströd t shirt med opfoldede ærmer og en fucking Penfield jakke. Jeg havde lige stået i omklædningrummet og trukket håret nonchalant (modsat try hard - aldrig try hard, venner!) bagover.

Jeg tænkte bare "Shit en lille selvfed, proletarfin hipster douchebag, der står der og synes han er mere ægte end alle andre" Jeg lollede lidt indvendigt og traskede hjem og spiste et forkogt æg :smile:

Det var godt nok mange øvelser og sæt. Hvor længe tager det at komme igennem den omgang? Er alle pauserne korte?

Bliver spændende at følge med i :smile:

Jeg var forøvrigt i Århus i weekenden. Jeg kiggede efter dig, men tror ikke jeg så dig :smile:

Hej e-friend Marianne :smile:

Ja, det var også ganske, ganske frygteligt at komme igennem. Alle pauser er 1 minut, men det kan dog ske at pauserne mellem øvelserne bliver lidt længere, hvis nogen fx har efterladt skiver på benpressen. I går tog det ca. 1 time og et kvarter og i dag lige lidt længere.

Jeg var ellers svær at undgå. Kig grundigere næste gang, friend :smile:

Dagens træning

White Lies Tribute!

Runde 1 - 1 min pause

Dips

15

15

12 - auch :unhappy:

Cable Row

15x65

15x65

15x65

Benpres

17x100 kg

17x100 kg

17x100 kg

Min numse var pokkers øm, og jeg måtte sætte vægten lidt ned. I mellemtiden blev der kørt nogle ret fornuftige bænkpres ved siden af. Uden jeg kan præcisere mere var det noget a la 145 for (nemme) treere og en single på omkring de 165.

Leg Extension

15x25

15x25

15x25

Av..

Lateral Raise

15x10 kg

15x10 kg

15x10 kg

Same same..

Cable Curl

15x30

15x30

OH Rope Extension

15x50

15x50

4 min pause - ingen kvalme. Højest en smule svimmelhed

Runde 2 - 1 min pause

Benpres

15x100 kg

15x100 kg

Pec Deck

15x65

15x65

15x65

Cable Row

15x65

15x65

Læg

Failure x BW

Mave

15

15

15

Cardio

Gang med hældning 12 i 10 min

I morgen er der træningsfri, men jeg tror jeg går en lille tur :smile: Ellers var det en fin træning uden kvalme :smile:

Der er for øvrigt sket en masse i dag, men det må jeg lige vende tilbage til. Jeg kan afsløre, at tingene ser ud til at flaske sig for mig.

Link to comment
Share on other sites

Lol. Jeg kommer lige i tanke om følgende; Jeg er trukket i tøjet i AUS og står og tager min jakke på i et tilstødende lokale med spejle på væggene. Hvad ser jeg? En 25 årig dren iført alt for pæne, grå Chucks, et par stramme tiger jeans foldet 3 gange op, en reströd t shirt med opfoldede ærmer og en fucking Penfield jakke. Jeg havde lige stået i omklædningrummet og trukket håret nonchalant (modsat try hard - aldrig try hard, venner!) bagover.

Jeg tænkte bare "Shit en lille selvfed, proletarfin hipster douchebag, der står der og synes han er mere ægte end alle andre" Jeg lollede lidt indvendigt og traskede hjem og spiste et forkogt æg :smile:

Han lyder fan'me som den største idiot i hele verden! Fuck ham!

Link to comment
Share on other sites

Følgende spiser jeg mandag-tirsdag-onsdag

Morgenmad

Skyr 300 g

Cheasy 100 g

Blåbær 50 g

Kreatin

Snack 1

Kylling 150 g

Sennep

Fiskeolie 1 Spsk

Multivitamin

Middag

Tun 140 g

Skummet 200 g

Hytteost 100 g

Peberfrugt 50 g

Snack 2

Protein 40 g

Æg 1 stk

Koffeinpille

L-Leucine 5 g

Aften

Grøntsager 250 g

Kylling 300 g

Tomat 100 g

Dressing

Fiskeolie 1 Spsk

Jeg har endnu til gode at være sulten. Forstår det ikke helt..

Link to comment
Share on other sites

Følgende spiser jeg mandag-tirsdag-onsdag

Morgenmad

Skyr 300 g

Cheasy 100 g

Blåbær 50 g

Kreatin

Snack 1

Kylling 150 g

Sennep

Fiskeolie 1 Spsk

Multivitamin

Middag

Tun 140 g

Skummet 200 g

Hytteost 100 g

Peberfrugt 50 g

Snack 2

Protein 40 g

Æg 1 stk

Koffeinpille

L-Leucine 5 g

Aften

Grøntsager 250 g

Kylling 300 g

Tomat 100 g

Dressing

Fiskeolie 1 Spsk

Jeg har endnu til gode at være sulten. Forstår det ikke helt..

Hvad er der i sådan en omgang? 1500-1600 kcal og 200-250g protein?

Bliver spændende at følge med. Tror selv jeg ville have virkelig svært ved at klare det, påtrods af du alligevel får 5 nogenlunde måltider ned. Anders' kostplan så mere uoverskueligt ud.

Jeg tror btw. kaffe ville være min bedste ven under sådan en low-kcal kur :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er der i sådan en omgang? 1500-1600 kcal og 200-250g protein?

Ca. ja. Jeg kan ikke lige huske de præcise udregninger.

Bliver spændende at følge med. Tror selv jeg ville have virkelig svært ved at klare det, påtrods af du alligevel får 5 nogenlunde måltider ned. Anders' kostplan så mere uoverskueligt ud.

Jeg tror btw. kaffe ville være min bedste ven under sådan en low-kcal kur :bigsmile:

Indtil nu (2 hele dage) har det været overskueligt. Det er selvfølgelig også fordi jeg ikke arbejder (hver dag) og generelt ikke behøver at lave det helt store fysisk. For mig handler det om at have ting at give sig til - læse let materiale (blogs og lign.) og ikke mindst prøver jeg at sove længe og udskyde mine måltider. Selvom jeg sover relativt sent, så ligger jeg som regel i sengen og læser, surfer billeder (hø hø) eller noget andet let. Jeg prøver at lade være med at se for meget passivt TV da det af en eller anden grund virker som en kæmpe trigger for "jeg-keder-mig-sult"

Nu må vi se. Hvis det kan fortsætte på denne måde og jeg kan tabe mig samtidig med carb-ups i weekenden er det bare tip top :smile:

Og i øvrigt. Det er bare sult.. Jeg kan godt komme i et humør, der gør at jeg nægter at gå og have ondt af mig selv. Jeg kan, på en småsyg måde, godt nyde sulten.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Blev ringet op i morges kl. 6.50 og spurgt om jeg kunne tage en vagt i vuggestuen. Eftersom jeg jo allerede var vågen sagde jeg ja, og stod derfor klar til at underholde babyer en time senere.

Jeg var godt og grundig øm i det meste af bagkæden, så jeg afbrød hovedsageligt mine ophold i sækkepuderne for at hente kaffe.

Det er noget sjovt noget med at passe (mange) børn. Det er så utroligt givende, men alligevel er det en verden jeg har umuligt ved at se mig selv i på sigt. Børnene er søde og jeg (undskyld mit jyske) er ret god til at håndtere dem og skabe tillid. Pedobear approved! Der er bare desværre så vanvittigt mange (kvindelige) pædagoger, der er "fanget" i nogle rammer, der former deres forstokkede politiske holdninger. Det er, for nu at være Cpt. Obvious, som om de forestiller sig at omsorg for andre mennesker, og børn i særdeleshed, kræver abonnement på bestemte andre samfundsmæssige ting og sager.

Det kan ærligt talt godt irritere mig lidt, når jeg møder det.

"Kassetænkning" er vist ordet. Venner, jeg bryder mig ikke om det :smile:

Ud over det her jeg også været ude og handle til carb up. Det skal nok blive godt!

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa! Jeg kan se du er startet på UD2. Congrats on choosing a lifechanging diet! :wink:

Jeg kan se at du har kreatin om morgenen på depletion dage. Det er også i mit Excel ark, men det er mig der havde misforstået noget. Kreatin er kun nødvendigt i carb-up fasen.

Mht min kostplan. Antallet af måltider er helt op til den enkelte. Er man snackertypen er Mortens setup helt perfekt. Jeg er mere typen der spiser store måltider. Det vigtigste er at man rammer macronutritienterne, hvordan man rammer dem er helt op til den enkelte.

Link to comment
Share on other sites

Et eksempel paa kassetaenkningen ville sandsynligvis sprede underhold i logzen!

Jeg var selv paedagogmedhjaelper engang. Her holdt vi lange moeder, om hvorvidt legerummet og spilrummet skulle bytte plads. Rummene var lige store og laa lige ved siden af hinanden...

Hmm, konkrete eksempler er svært. Det er bare hele tiden sådan noget "Armen det er da også for galt at bla bla bla - det er den siddende regerings skyld, og mennesker ansat i den private sektor bader i mælk og honning. Det var i grunden pudsigt at opleve på nærmeste hold hvordan finanskrisen begyndte at skrælle folk fra i det private mens alle jobsikrede pædagoger pludseligt klappede i omkring "værdig løn" og pis mig i øret.

Nå, nu lyder det negativt det hele, og det hverken var, eller er det. Så havde jeg selvfølgelig stoppet med arbejdet. Huset jeg var/er i er også kæmpestort, så der er altid en masse medhjælpere/vikarer tilstede. Det hjælper ret meget :smile:

Halløjsa! Jeg kan se du er startet på UD2. Congrats on choosing a lifechanging diet! :wink:

Jeg kan se at du har kreatin om morgenen på depletion dage. Det er også i mit Excel ark, men det er mig der havde misforstået noget. Kreatin er kun nødvendigt i carb-up fasen.

Mht min kostplan. Antallet af måltider er helt op til den enkelte. Er man snackertypen er Mortens setup helt perfekt. Jeg er mere typen der spiser store måltider. Det vigtigste er at man rammer macronutritienterne, hvordan man rammer dem er helt op til den enkelte.

Yeah! Jeg kan allerede mærke, at det er godt for mig at få mit trænings- og kostliv tilbage i nogle faste rammer så jeg kan få de gamle, gode vaner indarbejdet på langt sigt igen.

Mht kreatin, tror du så at det er noget, der skader? Jeg synes i forvejen jeg har haft ret svært ved at restituere ordentligt fra depletion træningerne. Det er den der dybe, vedvarende muskelømhed man ellers kun kender fra gamle dage :tongue:

Anyways, så stod jeg tidligt op i dag, og fik kørt 35 min cardio af efterfulgt af en tur i saunaen. Simpelthen lækkert - selvom det gjorde naller at få benene i gang de første 5 min :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, konkrete eksempler er svært. Det er bare hele tiden sådan noget "Armen det er da også for galt at bla bla bla - det er den siddende regerings skyld, og mennesker ansat i den private sektor bader i mælk og honning. Det var i grunden pudsigt at opleve på nærmeste hold hvordan finanskrisen begyndte at skrælle folk fra i det private mens alle jobsikrede pædagoger pludseligt klappede i omkring "værdig løn" og pis mig i øret.

Nå, nu lyder det negativt det hele, og det hverken var, eller er det. Så havde jeg selvfølgelig stoppet med arbejdet. Huset jeg var/er i er også kæmpestort, så der er altid en masse medhjælpere/vikarer tilstede. Det hjælper ret meget :smile:

Det er PRÆCIS det samme jeg oplever fra en del af mine kollegaer. Det er ganske forfærdeligt at høre på.

Jeg har heldigvis også en del kollegaer, der godt kan tænke et par skridt videre.

Link to comment
Share on other sites

Mht kreatin, tror du så at det er noget, der skader? Jeg synes i forvejen jeg har haft ret svært ved at restituere ordentligt fra depletion træningerne. Det er den der dybe, vedvarende muskelømhed man ellers kun kender fra gamle dage :tongue:

Kreatin gør zip-nadda for høje reps. Til de repranges (15-20) skal du have fat i beta-alaine. Ømheden bliver mindre efterhånden som du vender dig til det. :wink:

Forøvrigt kan jeg se du kun kører 15 reps?! Hvorfor det? Kører du dine gentagelser meget langsomt? Det er vigtigt at holde sig målet for øje med disse dage. Musklerne skal tømmes og målet er at hvert sæt vare mellem 45 og 60 sekunder. Der er ingen grund til at køre for tungt, det vigtige er at køre kontrolleret og længe nok til at musklernes glycogen depoter bliver tømt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kreatin gør zip-nadda for høje reps. Til de repranges (15-20) skal du have fat i beta-alaine. Ømheden bliver mindre efterhånden som du vender dig til det. :wink:

Forøvrigt kan jeg se du kun kører 15 reps?! Hvorfor det? Kører du dine gentagelser meget langsomt? Det er vigtigt at holde sig målet for øje med disse dage. Musklerne skal tømmes og målet er at hvert sæt vare mellem 45 og 60 sekunder. Der er ingen grund til at køre for tungt, det vigtige er at køre kontrolleret og længe nok til at musklernes glycogen depoter bliver tømt. :smile:

Jeg har holdt lidt øje med varigheden af mine set, og de ligger mellem 35 og 55 sek. Jeg er klar over grunden til træningen, og mine muskler har helt sikkert også gjort ondt under træningen. Det er dog noget jeg nok godt kunne være mere opmærksom på, og så måske føle mig lidt mere frem.

Tak fordi du gør opmærksom på det :smile:

Her er forresten min torsdagsdiæt

Morgenmad, Snack 1 (+50 g kylling), Middag og Snack 2 som Mandag. Snack 2 indtages 16.00

Pre WO (45 min – 18.15)

Protein 20 g

Levebrød 1 skive

(Frugt 1 stykke)

Koffein

Post WO

Protein 60 g

Sukker 150 g

Frugt 2 stk

Kreatin 5 g

2 timer senere

Pasta 250 g

Oksekød 200 g

Ketchup 35 g

Skummet 200 g

Æbleeddike 10 g

Inden sengetid

Som måltidet før

Link to comment
Share on other sites

Blev ringet op i morges kl. 6.50 og spurgt om jeg kunne tage en vagt i vuggestuen. Eftersom jeg jo allerede var vågen sagde jeg ja, og stod derfor klar til at underholde babyer en time senere.

Jeg var godt og grundig øm i det meste af bagkæden, så jeg afbrød hovedsageligt mine ophold i sækkepuderne for at hente kaffe.

Det er noget sjovt noget med at passe (mange) børn. Det er så utroligt givende, men alligevel er det en verden jeg har umuligt ved at se mig selv i på sigt. Børnene er søde og jeg (undskyld mit jyske) er ret god til at håndtere dem og skabe tillid. Pedobear approved! Der er bare desværre så vanvittigt mange (kvindelige) pædagoger, der er "fanget" i nogle rammer, der former deres forstokkede politiske holdninger. Det er, for nu at være Cpt. Obvious, som om de forestiller sig at omsorg for andre mennesker, og børn i særdeleshed, kræver abonnement på bestemte andre samfundsmæssige ting og sager.

Det kan ærligt talt godt irritere mig lidt, når jeg møder det.

"Kassetænkning" er vist ordet. Venner, jeg bryder mig ikke om det :smile:

Ud over det her jeg også været ude og handle til carb up. Det skal nok blive godt!

Hej.

Du har en fin log :bigsmile:.

Jeg har bygget lego rumskibe i dag, og tegnet heste, mange heste...

- Jannie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share