31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Åhhh vidunderlig tribute! Bliv lige hængende til jeg kommer ikk? Jeg skal fyre den med jer i SD. Ses om nogle uger :tongue:

100% House party @ 756 Zanzibar

Jeg får ikke rigtig opdateret min log :unhappy:

I går dødløftede jeg. I dag har jeg haft ondt i understellet.

Min ellers fejlfri planlægning, der i dag dikterede cardio var ligesom bundet op på en druktur i aften, som dog er blevet rykket til i morgen. Jeg besluttede mig for at forvirre min krop ved at tage cardioen i dag alligevel. Kan i følge med, kære læsere?

Cykel

15 min

Læg

20x3 af de lange

20x3 af de lange

20x3 af de lange

20x3 af de lange

20x3 af de lange

10x4 af de lange

10x4 af de lange

10x4 af de lange

10x4 af de lange

10x4 af de lange

^^BB

C2

1000 m

Tabata

Skull Crusher

10x85 lbs

10x85 lbs

10x85 lbs

10x85 lbs

Reverse Pec Deck

10x90

10x90

10x90

10x90

Jeg tilskriver dagens dejlige træning, at jeg er begyndt med at spise havregryn til morgenmad igen.

Har forresten haft et par magre dage pga en aflevering, der er due i dag. Jeg må sige, at jeg følte mig presset i den forstand, at jeg ganske enkelt ikke magtede at lave opgaven korrekt selvom jeg virkelig prøvede. Jeg kan læse teorien og tænke "Helt sikkert - simpelt!" men bare ikke være i stand til at påføre det til en ny "case". Jeg er, som udgangspunkt, ikke vant til at blive sat overfor en skoleopgave jeg ikke kan løse med lidt knofedt, så mit ego har lidt en anelse. I timen spørger vores forelæser så "Hvem havde ikke problemer med opgaven?" Ingen rækker hånden op. "Hvem følte at opgaven var for svær?" Alle, og jeg mener alle, rækker hånden op, og så starter 10 min brok ellers :laugh:

Nå, det var da noget, at jeg ikke var den eneste :smile:

Bum bum, er der ellers noget at fortælle? Jo, jeg skal en weekend til San Francisco om ikke så længe - det bliver helt sikkert awesome alene af den årsag, at vi har lejet en Camaro og jeg agter at få min Steve McQueen på :cool:

71.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bum bum, er der ellers noget at fortælle? Jo, jeg skal en weekend til San Francisco om ikke så længe - det bliver helt sikkert awesome alene af den årsag, at vi har lejet en Camaro og jeg agter at få min Steve McQueen på :cool:

FFS den er sweet. Prøv at lade være med blive "towed" ligesom Svane :tongue:

Link to comment
Share on other sites

FFS den er sweet. Prøv at lade være med blive "towed" ligesom Svane :tongue:

Vi ville have haft en Mustang Convertible, men de havde en sweeet deal på Camaroen, og så slog vi til.

Jeg har lige haft min body groomer i gang for første gang, og jeg havde et lag pels af dimensioner på patterne.

Tog lige et billede efterfølgende, inden jeg slår mig selv ihjel med fællesspisning, hjemmelavede brownies og cocktails i aften :smile: Jaaaah, livet er godt!

oktober2010front.jpg

Link to comment
Share on other sites

Huskede i at få den i gul? :cool:

Man kunne desværre ikke vælge på forhånd. Jeg håber dog på blodrød - med mindre Megan følger med en gul :smile:

Søndagstræning

HS Incline

6x180 lbs

6x180 lbs

6x180 lbs

6x180 lbs

A1 Flad DB Pres

10x75 lbs

10x75 lbs

10x75 lbs

10x75 lbs

A2 DB Bulgarian

5x2x42,5 lbs

5x2x42,5 lbs

5x2x42,5 lbs

5x2x42,5 lbs

Gunmaskine

6x90 lbs

6x90 lbs

6x90 lbs

6x90 lbs

Leg Extension

12x165

12x165

12x165

12x165

Front Raise

10x30 lbs

10x30 lbs

Min skulder gør ikke ondt, men jeg kan mærke en form for en ustabilitet. Det er sikkert ikke noget :smile:

Ting jeg savner fra DK:

Min familie og venner

Bland selv slik

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

MorgencardiBro

Cykel

25 min

+ iso til triceps og post delt. Dejligt at nå før skolen :smile:

I morgen formiddag vil jeg op til en <Patrick Bateman>Tanning Salon</Patrick Bateman> og have lidt farve i kinderne. Vejret har været lidt leverpostej det sidste stykke tid.

Forresten, blåbærbagels fra Ralphs.. OMFG! Jeg skal virkelig lægge bånd på mig selv for ikke at købe dem hver gang jeg handler.

BB i morgen engang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Medbring dine blåbarbagels til træning og spis dem som post-wo carbs med en shake. På den måde kan du nyde dem med god samvittighed...

True, det er en god approach :smile: Det jeg bare skal undgå, er at have dem i skabet om aftenen når der ryger en film på..

Pga noget skolearbejde nåede jeg ikke at træne i går. I dag har jeg dog fri og så er der jo masser af tid. Eller både og.. vi har fandme meget skolearbejde lige for tiden. Mere end jeg kan huske at have haft på noget tidspunkt før udenfor eksamensperioder. Jeg tager det dog ikke så tungt, og agter at hustle mig igennem og i stedet bruge tid på andre, mere interessante ting. Jeg er trods alt ikke taget til San Diego for at læse. Eller det er jeg jo egentlig - i ved hvad jeg mener :smile:

:sun:The sun is back in sunny San Diego! :sun:

Chins

8

8

Cable Row

10x160

8x175

8x175

8x175

12x160

5x205

20x115

Megen forvirring til ryggens muskulatur

Military

8x115 lbs

8x115 lbs

10x95 lbs

8x95 lbs

6x95 lbs

6x95 lbs

6x95 lbs

Ikke så meget at skubbe med

Captains Chair

10

10

10

10

Ghey? Jeg ved det ikke helt..

Skull Crusher

10x90 lbs

10x90 lbs

10x90 lbs

10x90 lbs

Ja, det var vist det. Nu vil jeg på stranden og læse til min midterm i morgen :cool:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

A1 Hack Squat

10x180 lbs

8x230 lbs

8x230 lbs

8x230 lbs

8x230 lbs

Bed lidt..

A2 LB Pull Down

6x190

6x190

6x190

6x190

Flad DB Pres

10x80 lbs

10x80 lbs

10x80 lbs

12x75 lbs

Easy does it. Jeg burde snart være tilbage til fordums styrke

Abs i maskine

12x130

12x130

OH Rope Extension

12x115

12x115

12x115

Lidt træt træning efter endnu en tur i byen i går. Endte i en meget civiliseret diskussion omkring religion og menneskets naturlige egoisme med en ret kristen gut, og inden jeg fik set mig om var kl. blevet mange (bob bob) og vi var på vej hjem. I morgen er det jo Fastelavn (de kalder det noget andet herovre) og jeg har til lejligheden indkøbt et lægekostume. Er jeg en Dr. Strangelove, en Dr. Dre, en Dr. Phil eller er det nærmere en Dr. Jones vi er ude i? Spørgsmålene er mange og svarene er få.. Stay tuned :smile:

Her er forresten noget flødedance jeg har fået hentet ind fra det norske bøsse community

Således genopfriskede kan jeg fotælle lidt om hvad jeg laver i skolen for tiden:

En æblefabrik (production facility, i ved) består af: 1. Et kvalitetskontrolpunkt 2. En vægt, der samtidig agerer opbevaring 3. To forskellige maskine, der udkerner æblerne 4. En juice presser 5. Tre pakningsstationer.

Hver dag modtager fabrikken 21,000 kg æbler via lastbiler, der hver rummer 750 kg.

Lastbilerne kommer til fabrikken i et konstant flow fra kl. 8.00 og indtil der ikke er flere æbler den dag.

Kvalitetstesten tager 11 min. Udkerningsmaskine 1 kan køre 250 kg Gala æbler igennem per time, og nummer to kan køre 150 kg Red Delicious igennem per time. Presseren kan køre 900 kg igennem per time, og de tre pakningsstationer kan køre henholdsvis 350, 400 og 150 kg igennem per time. Opbevaringstanken kan indeholde maks 6,000 kg. Det anslås at 70% af æblerne er Gala og resten RD.

1. Hvornår skal den første lastbil vente på at læsse af? Hvor længe venter samtlige lastbiler i gennemsnit?

2. Hvornår er fabrikken i stand til at være færdig med dagens høst?

3. Hvor i processen opstår der en flaskehals for Gala æbler? Hvad gør du ved det?

4. Tegn et flowdiagram af hele processen

5. Hvis overarbejdstiden per hold er 4000 kr per time hvor meget skal fabrikken så tjene per gennemsnitlig kg æbler for at holde en dag med et indflow på 21,000 kg rentabelt?

Nu var jeg sød ved jer.. Normalvis får vi disse informationer serveret gemt i en case over ca. 10 sider.

Sådan noget der er lektier.. fucking lektier, der skal laves og afleveres på ugentlig basis. På den positive side skal det siges, at jeg virkelig lærer noget for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Pre skole post Halloween træning

149665_458700983330_696238330_5318331_5606160_n.jpg

Blev ubehjælpelig fuld igen - jeg lærer det aldrig. Det var nu meget sjovt :smile:

Military

10x95 lbs

8x115 lbs

8x115 lbs

7x115 lbs

7x115 lbs

Cable Row

8x190

8x190

8x190

8x190

HS Incline

8x140 lbs

8x140 lbs

8x140 lbs

8x140 lbs

+ Lidt mave.

Slatten omgang, faktisk.. Har aftalt med mig selv, at jeg øger fokus på kost igen. Jeg har slacket en del et stykke tid og min protein/kulhydrat ratio har været helt fucket. Det gør sgu en forskel i generel velbefindende at spise ordentligt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Hack Squat

10x230 lbs

10x230 lbs

10x230 lbs

10x230 lbs

Lige i benerne

DB Pres

10x80 lbs

10x80 lbs

10x80 lbs

10x80 lbs

Fint fint. God fart og kontrol

BB Curl

10x80 lbs

10x80 lbs

10x80 lbs

Lol. Mine guns er så slappe

Reverse Pec Deck

10x90

10x105

10x105

10x105

Hypers

10x35 lbs

10x35 lbs

10x35 lbs

10x35 lbs

Fri i morgen og 30 grader. Jeg tror jeg vil på stranden :smile: Varmen er simpelthen så dejlig og tør herovre.. Det er lidt ligesom en aftenvarme i Juli i DK - bare varmere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har forresten haft et par magre dage pga en aflevering, der er due i dag. Jeg må sige, at jeg følte mig presset i den forstand, at jeg ganske enkelt ikke magtede at lave opgaven korrekt selvom jeg virkelig prøvede. Jeg kan læse teorien og tænke "Helt sikkert - simpelt!" men bare ikke være i stand til at påføre det til en ny "case". Jeg er, som udgangspunkt, ikke vant til at blive sat overfor en skoleopgave jeg ikke kan løse med lidt knofedt, så mit ego har lidt en anelse. I timen spørger vores forelæser så "Hvem havde ikke problemer med opgaven?" Ingen rækker hånden op. "Hvem følte at opgaven var for svær?" Alle, og jeg mener alle, rækker hånden op, og så starter 10 min brok ellers :laugh:

Nå, det var da noget, at jeg ikke var den eneste :smile:

Samme fag - gange 100! Jeg kan fandme ikke finde ud af det.. Har lige lagt en opgave fra mig i erkendelse af, at jeg ganske enkelt ikke magter at løse den. Damn, det svier :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hej ven

Jeg har ikke fulgt med i dit liv og levned, fordi jeg i en periode har haft saa travlt, at jeg ikke engang har kunne foelge med i mit eget.

Det ved jeg ikke om der er blevet lavet om paa, men i dag har jeg kigget i din log, og laest at du har laert noget i skolen. Det er dejligt at hoere. Der er desuden ingen skam i at erkende, at man ikke kan loese en opgave. Det svarer til at skuffes over, at man ikke kan loefte en vaegt til flotmandstraening. Det hjaelper en til, at erkende, hvor ens svage og staerke sider er, og hvor fremtidig fokus skal laegges.

Efter disse vise ord, som jeg ikke aner, hvor kom fra, vil jeg nu fortsaette med at forsoege at handle med en kunde i Afrika. Det er en opgave jeg ikke kan loese.

Hej hej og fortsat god vind i sejlene i San Diego i USA.

Link to comment
Share on other sites

Hej ven

Jeg har ikke fulgt med i dit liv og levned, fordi jeg i en periode har haft saa travlt, at jeg ikke engang har kunne foelge med i mit eget.

Det ved jeg ikke om der er blevet lavet om paa, men i dag har jeg kigget i din log, og laest at du har laert noget i skolen. Det er dejligt at hoere. Der er desuden ingen skam i at erkende, at man ikke kan loese en opgave. Det svarer til at skuffes over, at man ikke kan loefte en vaegt til flotmandstraening. Det hjaelper en til, at erkende, hvor ens svage og staerke sider er, og hvor fremtidig fokus skal laegges.

Efter disse vise ord, som jeg ikke aner, hvor kom fra, vil jeg nu fortsaette med at forsoege at handle med en kunde i Afrika. Det er en opgave jeg ikke kan loese.

Hej hej og fortsat god vind i sejlene i San Diego i USA.

Hej igen, ven. Tak for dit brev :smile:

Det viste sig senere hen, at jeg egentlig godt kunne finde ud af føromtalte problem. Det drejede sig om at jeg ikke forstod hvorfor.. jaah.. hmm, jeg kan lige poste løsningen.

Demand = 400 units per week

Standard deviation = 125 units per week

Reorder point = 500 units

Average replenishment lead time = 1 week

LTD = (1*400) 400 units

Lsafety = 100 units

Prob(LTD ≤ ROP) = 0,8 = 0,7881 = 78,81%

Det jeg ikke kunne forstå, var at de 0,8 skulle være lig 78,81%, men det var bare en eller andet åndssvag normalværditabel jeg havde overset. Oh well, oh well.. Det bragte mig egentlig bare videre til et nyt problem, som jeg måtte opgive og aflevere blankt. Med lidt poetisk sans kunne man udtrykke det som "Fra asken til ilden" Det er lidt ligesom den store fugl fra Muppets, Gonzo :smile: Eller også er det en anden fugl.. Hehe, sikke en spøgefugl jeg er... Ej nej nej, somebody stop me!

Spøgeri til side, så har det været en fin dag i dag. Midterm i ovenstående fag blev forklaret/skåret godt og grundigt ned i dag + jeg fik afleveret to opgaver + en test er færdig + jeg fik næsten gjort et forslag til en opgave færdigt. Fredag eftermiddag er jeg helt sikkert en gladere person..

Træningen er sgu lidt la la lige pt. Jeg sidder lidt i en slags selvvalgt catch 22 da jeg ikke gider sætte "ambitiøse" mål med min træning mens jeg er herovre, hvilket så betyder at jeg kommer til at dalre lidt rundt uden mål og mening når jeg er i centeret. Helt skidt er det dog ikke :smile:

Edit:

Lol, et rodet indlæg :tongue: Jeg er lidt træt i hovedet

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Nå, nu skal det være slut med ikke at opdatere min log..

Før vi starter kommer der lige lidt managermusik

Dagens træning

Cable Row

10x190

10x190

10x190

10x190

10x175

Høj Skrå Smalt Greb Bænk

7x135 lbs

6x135 lbs

6x135 lbs

6x135 lbs

7x135 lbs

Jah, jeg ved ikke lige helt..

Hack Squat

10x200 lbs

10x200 lbs

10x200 lbs

Mine hams var ømme og stramme efter sumu brydning i går

Leg Extension

10x190

10x190

Og 5 sæt guns. Skiftede lidt frem og tilbage pga et håndled, der lytter mistænkeligt meget til Lady Gaga og Britney Spears for tiden.

Så er der i øvrigt sket det, at jeg har opsagt min stilling på Hekkenfeldt. Det er på alle måder det rigtige at gøre da jeg alligevel flytter til sommer. Indtil da regner jeg med at arbejde for Bacardi og måske lidt i børnehave.

Som en, i øvrigt ikke relateret, serviceinformation kan jeg fortælle, at jeg lige har spist en potion Rice Krispies. De smager af at være 7 år og på campingferie i Henne Strand :smile: Dette er modsat Coco Pops, der smager af at være 25 år og på hyttetur med Hekkenfeldt

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Mothafucking lang gåtur

Havde lige behov for at være lidt alene og tænke over nogle forskellige ting.

DB OH Pres

8x45 lbs

8x50 lbs

10x55 lbs

10x55 lbs

10x55 lbs

Reverse Pec Deck

10x90

10x90

10x90

Laterals i maskine

10x34

Gik forbi centeret på vej hjem, så slog lige vejen ind forbi.

Derefter hjem og læse op til midterm i morgen. Det bliver en regulær massakre..

Her er et gammelt billede af mig, der fyrer den af med 6 mm og vatrondeller :smile:

148101_467490843330_696238330_5432971_7532907_n.jpg

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share