Hjælp - hvorfor står jeg stille? :-(


Lush
 Share

Recommended Posts

Hvem har sagt noget om sulte kur ??

Det kan godt være at sådanne kure går under det navn?? men jeg har personligt ikke haft problemer med at føle mig mæt og det har for så vidt andre mennesker jeg kender heller ikke. måske er det bare os ?? men jeg tror nærmere det er et spørgsmål om at vælge de rigtige produkter, dem som fylder godt og så er der masser af muligheder for at sammensætte en god og solid kost.

Hvis dette var en sultekur ville det heller ikke være muligt at tage på i muskel masse imens, personligt er min fedt % sneget sig ned med omkring 3 på 2 mdr samtidig med jeg har puttet masse på.

det har og virker stadig fortræffeligt for mig og jeg kan kun sige :4thumbup: for det.

Hvad angår stofskiftet så JA, det har du selvfølgelig ret i !

forskellen ligger så måske i at jeg har en relativ lav fedt % (8) , og hvis man skal tro på de kloge hoveder så bliver det sværer og sværer at tabe sig jo mindre fedt man har på kroppen.

Hvis jeg husker rigtigt er der faktisk lavet forsøg med det som viser at kroppen prøver at holde på det både hvis man taber sig meget og hurtigt og hvis man i det hele taget bare ikke har så meget.

Chris

Edited by Achilles
Link to comment
Share on other sites

Hej Lush,

tillykke med det flotte vægttab. :4thumbup: Du ser virkelig godt ud på billederne :wink:

Jeg har selv i gang et større vægttab og har også skrevet et indlæg som ligner dit :o) Man bliver frusteret når vægttabet går i stå, men hold ud! Hvis du ikke lader dig slå ud - men holder fast i de gode vaner du har fået, skal belønningen nok komme. Nogle gange er man bare for utålmodig (hvor lang tid har du været gået i stå?) Hvormeget mere ønsker du at tabe dig? Jeg mangler selv 10-15 kilo, men er ved at vænne mig til tanken om at det tager noget tid at komme af med kiloerne - det har jo også taget tid at tage dem på :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mangler omkring 5 kg tror jeg.. Men det er svært at sige, for de sidste kilo kan ses meget tror jeg, så ved egentlig ikk hvor langt jeg skal ned.. Vil bare kigge mig selv i spejlet og være tilfreds, det er jo det det handler om..

Det er bare latterligt at det går så langsomt her til sidst.. Men har da prøvet at tage nogle af rådene til mig, og har tabt et halvt kilo i denne uge.. Så det er vist mere end hvad man kan forlange, hehe.. Wee.. Men det går op og ned og nogle gange helt i stå, nu må vi se.. jeg vejer faktisk det samme som jeg gjorde for et halvt år siden, men jeg ser tyndere ud, da min krop har forandret sig..

Men når man er nede i min vægtklasse kan man jo heller ikk forvente at smide flere kilo i ugen ,ligesom man gjorde i starten :wink:

Men keep going selv.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Lush

Tillykke med vægttabet!! Jeg har selv tabt mig en del kilo for nogle år siden og sidder også med de sidste kilo som jeg bare ikke kan komme af med. Jeg har så bare levet med yoyo effekt +/- 3 kilo fra 65 kilo i et par år nu. Jeg har også fået målt min fedtprocent og har fået at vide at det er en god idé at få procenten lidt ned. Jeg kan også selv se at der mangler lidt, men det er bare SÅ svært.

Jeg har gået hos både WW og DDV og selvom jeg holdte kostplanen skete der ikke de store ting, som regel kun de første par uger men så stod det stille.

Jeg er nu begyndt at træne endnu hårdere og så vil jeg styrketræne mere, håber det er opskriften. Træningen er bare gået hen og nærmest blevet første prioritet i mit liv, hvilket når man tænker over det godt kan lyde lidt vildt, men jeg skal altså bare af med de kilo nu.

Så jeg kan ikke rigtig give dig nogen gode råd...men håber du får tjek på det...og hvis du finder ud af hvordan man kommer af med de sidste kilo må du endelig sige til :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share