CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Jeg har drømt om bland-selv-slik i nat pga. det foto! :tonguew::tongue4::shutup3:

:laugh::laugh::laugh: Det var fandme også godt!

Mandag d 11. juni

Træning i FK Thor

Dødløft

3x3x60kg

5x1x70kg

-super let

Bænkpres m stop

1x10x20kg

1x5x25kg

3x3x30kg

3x1x35kg

CG bænk

3x8x25kg

Rumænsk dødløft

1x6x40kg

3x8x50kg

DB skulderpres

3x8x9kg

-Nu har jeg af Bamz'far fået ordrer på at jeg ikke må udfordre mit nervesystem mere inden Nordland, så jeg har virkelig prøvet at styre mig og kun lave løft som jeg ved jeg kan lave i overbevisende stil... men det er altså ikke lige så sjovt som all out kamikaze dødløft :innocent:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 12. juni

Morgenvægt 49,3 kg

Man bliver åbenbart ikke tyk af at leve af jordbær og melon. Nå, men jeg er nu spændt på, hvad den siger til Nordland. Jeg aner faktisk ikke, hvr præcist min vægt måler i forhold til stævnevægten.

-Camilla

Sårn' et bette nips som dig skal vel ha' omkring 1800 kcal for gennemføre en dagligdag.

100 gr. jordbær á 41 kcal = 4.4 kg jordbær

eller

100 gr. galia melon á 40 kcal = 4.5 kg galia melon

Godt nok spiser du meget frugt om dagen, meeeeeeeeeen :crazy:

Så er jeg mere urolig for fløden som tilbehør :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sårn' et bette nips som dig skal vel ha' omkring 1800 kcal for gennemføre en dagligdag.

100 gr. jordbær á 41 kcal = 4.4 kg jordbær

eller

100 gr. galia melon á 40 kcal = 4.5 kg galia melon

Godt nok spiser du meget frugt om dagen, meeeeeeeeeen :crazy:

Så er jeg mere urolig for fløden som tilbehør :tongue:

Ej, puha 4,4 kg jordbær lyder bare som en gevaldig mavepine og en hulens masse luft i maven :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 12. juni

Morgenvægt 49,3 kg

Man bliver åbenbart ikke tyk af at leve af jordbær og melon.

Nej det dælmer man ikke gør! Ind i kampen og få noget mad med substans i skrutten du :wink:

(ellers ender det jo bare med at der bliver for meget tyngde i min side af bilen :blush::innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Nej det dælmer man ikke gør! Ind i kampen og få noget mad med substans i skrutten du :wink:

(ellers ender det jo bare med at der bliver for meget tyngde i min side af bilen :blush::innocent: )

Ja, nu er det jo heller ikke så varmt, så nu går det heeeelt fint med at spise igen. Tager du lidt hjemmebag med til Århus??? Tror sagtens vi kan få plads til det i bilen, og jeg kan godt spise meget :innocent:

HA!!!

Den butik kender jeg godt!! :innocent:

Det er min yndlingsbutik i hele Odense :innocent:

Onsdag d 13. juni

Træning i FK Thor

Dødløft

5x3x60kg

Bænkpres med stop

1x10x20kg

5x5x30kg

Supported rows

3x8xstang+10kg

Skulder laterals

3x10x5 kg

Dertil lidt chins fordelt mellem øvelserne

Super hurtig træning idag. Kom sent fra sygehuset, skulle lige skrive min opgave færdig der skal afleveres i morgen, og jeg skulle også lige u dtil hesten og give den et skud antibiotika, så jeg kom sent ned i centret. Men lidt er vel trods alt bedre end ingenting :innocent:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Squat

2x5x20kg

1x5x30kg

1x5x35kg

4x5x40kg

Hej Camilla

Jeg har lige et spørgsmål til din squat. Kører du til 90 grader eller ass to the grass? Jeg skal til og i gang med at øve mig på squatten igen. Det kan jo ikke nytte noget at jeg er en tøs på det område. :slut::laugh: Tror bare jeg blev hidsig over at jeg ikke kunne finde ud af det, og så har jeg ikke kørt den siden. Dog nok også fordi jeg altid havde massive doms mange dage efter. :innocent: Men men men øvelse gør mester, så nu skal jeg lære det. Du har kørt en del tekniktræning i perioder ik? Har det blot været med stangen?

Vi ses måske på lørdag til Nordland Cup. :smile: Jeg og Anita kommer i hvert fald og kigger. :4flex:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla

Jeg har lige et spørgsmål til din squat. Kører du til 90 grader eller ass to the grass? Jeg skal til og i gang med at øve mig på squatten igen. Det kan jo ikke nytte noget at jeg er en tøs på det område. :slut::laugh: Tror bare jeg blev hidsig over at jeg ikke kunne finde ud af det, og så har jeg ikke kørt den siden. Dog nok også fordi jeg altid havde massive doms mange dage efter. :innocent: Men men men øvelse gør mester, så nu skal jeg lære det. Du har kørt en del tekniktræning i perioder ik? Har det blot været med stangen?

Vi ses måske på lørdag til Nordland Cup. :smile: Jeg og Anita kommer i hvert fald og kigger. :4flex:

- Pia (Bambi)

Hej Pia

Jeg kører altid til godkendt dybde, hvilket passer meget godt med at det er lige præcis så dybt jeg kan komme når jeg står bredt. Jeg har kørt en masse lette sæt på 30, 35 og 40kg for at træne teknik. Når jeg når til 40 kg kan jeg mærke at jeg skal holde mig selv i ørerne for at røven ikke smutter op først, og jeg kan ikke køre mere end ca 5 reps før det bliver grimt. Og så tjekker min søde kæreste min teknik hver gang vi træner sammen. Til Nordland regner jeg med at starte på 55 kg, så det bliver sikkert en frygtelig grim omgang jeg viser, men der er det jo også vigtigst at den bare kommer op :innocent:

Glæder mig til at hilse på dig

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

:cool: God vind til Nordland. Det er tuff stil at se kvinder tør rive jern.

Det var ellers en fin patprezz Bamzz´en fik lavet i fredags :4thumbup:

Jeps. Han lod mig heller ikke glemme det resten af dagen :laugh:

Tak skal du have. Jeg må nok indrømme at jeg er pænt nervøs, især for at bomme ud i squatten. Meeen det går jo nok alt sammen alligevel.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d 21. juni

Træning i FK Thor

sidste omgang inden Nordland

Squat

2x5x20kg

2x3x30kg

3x1x40kg

Bænkpres

2x5x20kg

2x3x25kg

Rumænsk dødløft

2x6x20kg

Dødløft

2x3x50kg

Tjaaah, føles jo ikke meget som træning, men der var da god power i stængerne, så de kan forhåbentlig et eller andet på lørdag :superman:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d 23. juni

Nordland Cup

-udstyrsfrit stævne og min debut på et podie

Indvejning 54,7 kg

-hvilket er ca 3 kg tungere end jeg havde regnet med... så jeg må nok hellere ud og anskaffe mig en ny vægt så jeg ikke fortsætter med at melde mig til i forkerte vægtklasser :innocent:

Squat

1. forsøg

55kg underkendt 3-0

Jeg glemte at vente på rack-signal :nonono:

2. forsøg

55kg godkendt 3-0

super let

3. forsøg

65kg godkendt 3-0

også rimelig let, tror egentlig godt der kunne have været til 70 idag

Bænk

1. forsøg

35kg godkendt 3-0

Super let

2. forsøg

40kg godkendt 3-0

tung, men den kom op

3. forsøg

42,5kg underkendt 3-0

jeg var chanceløs, og begyndte at grine. Den lå død på brystet

Dødløft

1. forsøg

75kg godkendt 3-0

Raket, men jeg blev forvirret af dommerens løftede arm under løftet. Troede lige et øjeblik jeg havde glemt et start signal

2. forsøg

85kg godkendt 3-0

3. forsøg

90kg godkendt 3-0

Tung i bunden, men det gik fint da jeg fik den fra jorden

Fint stævne og jeg er fint tilfreds med min egen indsats. Kan godt nok ikke huske hvornår jeg sidst har været så nervøs som jeg var under squatten. Heldigvis blev det bedre gennem stævnet.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot debut Camilla - og virkelig flotte løft og stil :4thumbup: :superman:

Tusind tak. Og tak fordi du gad tage mig lidt i hånden mht at blive vejet ind og sådan :smile:

Tillykke med debut'en :smile:

Tak

Godt gået Camilla :superman:

7 ud af 9 godkendt løft er dælme iorden. :cool:

Tak, jeg er også godt tilfreds. Og den ene underkendte var jo bare fordi den var for tung, så kun et løft underkendt på de tekniske retningslinier. Det kan jeg vist kun være tilfreds med.

At der så måske havde været til mere i squat og dødløft er self ærgeligt. Men så er der plads til forbedring :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share