CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Hallo

Så har lille Mussefar fået lidt legetøj med hjem, både til Mor og Far....

Håber der er noget der kan bruges, bare husk: DET ER IKKE ALTID STRAMT NØDVENDIGVIS ER BEDST :innocent::wink:

:laugh::laugh:

Der lyder fand'me lovende. Så skal vi hygge i næste weekend :innocent:

Søndag d 8. april

Morgentur

PW 5km

Morgenvægt 49,8kg

-noget lavere end frygtet. Troede faktisk jeg var endt helt oppe omkring 52 kg, så det var en dejlig overraskelse

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din PR i dødløft, det ser godt ud :4thumbup:

Det samme synes jeg også det gør med din bænkpres - Men halter du ikke lidt bagefter i din squat :4winkkiss:

Hey

Lurede faltisk også lige din log tidligere idag

Halter min sqat? Bum bum, lidt måske. Men det er nu meget normalt at man dødløfter mere end man squatter, så længe det er uden udstyr (så i din log at, du squatter mere end du dødløfter). Men jo, jeg arbejder i øjeblikket kraftigt på at forbedre min squat-teknik, og jeg vil umiddelbart tro der er en del kg at hente der. Og så er min 1RM i squat fundet for noget længere siden end både dødløft og bænk, så det er da muligt jeg godt kunne nappe 70kg eller måske endda 75 nu. Jeg ved det faktisk ikke... Men det vil d. 23. juni sige noget om, for der skal ejg løfte til Nordland cup, som jo er et udstyrsfrit stævne.

Men velkommen i loggen, altid dejligt med lidt selskab her :bigsmile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Halter min sqat? Bum bum, lidt måske. Men det er nu meget normalt at man dødløfter mere end man squatter, så længe det er uden udstyr

Ja, der er i hvert fald mange der dødløfter mere end de squatter - jeg er en af dem :sneaky2:

Jeg tror næsten at jeg dødløfter dobbelt så meget som jeg squatter (men nu er jeg også usandsynlig svag i squat, så måske er det derfor? Selvom jeg jo selvfølgelig bare kunne sige at det er fordi min dødløft er så fantastisk :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Fredag d 13. april

Træning i IK99

med Kern, Rommel, Bogs, -Chris-, og Concience

Jeg skulle for første gang prøve at komme i en dragt... valget var faldet på en TITAN squat-dragt str 34 i fine blå og sorte farver. Det var virkelig et cirkus at komme i den, tror det tog en times tid. Sune var solidarisk og hoppede også i dragt, selvom det gik noget hurtigere. Men vi var da et kønt par, da vi stod der, med hver vores dragt halvt oppe om lårene :laugh:

Kern har taget nogle meget fine billeder af det, som selfølgelig nok skal komme i loggen på et tidspunkt.

Nå, til sidst fik jeg da også squattet en lille smule og lavet et par treere med 70 kg. Det var slet ikke tungt, faktisk kunne jeg slet ikke komme dybt nok, så der skal vist lidt flere kg på næste gang. Men i dag var jo også bare en test, for at se, om den passede.

Lørdag har jeg et par METAL-dragter jeg skal have prøvet, før jeg bestemmer mig for, hvilken en jeg skal have

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla.

Jeg kommer lige en smut forbi for at give et par gode råd, nu hvor du er på vej ind i den fantastiske SL verden

Jeg har selv tränet i udstyr i 3 år og er ved at have nogenlunde styr på det.

Jeg synes der har väret 3 udstyrs faser siden jeg begyndte. Först er det MEEEGA fedt at have det på fordi man kan löfte en hulens masse flere kilo end man plejer. Så begynder man til stävner og finder ud af at ens teknik er = 0 i udstyr. Så er det hjem og träne, träne träne og her er det ikke altid man er lige glad for udstyret. (... läs hader :innocent: ) Det er en kämpe kamp at läre at bruge udstyret optimalt, men når ddu så er ved at väre dus med det og teknikken også fungerer på de när max löft, SÅ er det sku fedt!!!

Et par eks på hvad jeg får ud af udstyret:

squat raw max 90kg

squat med knäbind max 105kg

squat i fuld udstyr max 150kg

I bänkpres har jeg brugt den samme tröje nu i halvandet år og först det sidste halve år har jeg kunnet bruge den optimalt. Jeg er gået fra 60kg - 68kg og tröjen er bare fulgt med og tilpasset sig kroppen. Den er nu meget stram, men jeg kan dessuden også bruge hvert et kilo den giver mig!!

Sikke en lang smöre jeg her fik skrevet :innocent: Ville jo egentlig bare sige:

Köb endelig ikke en dragt eller tröje som er stram til dig nu!! Bedst er at köbe noget brugt og öve sig i et års tid og så skifte til en ny, når du er blevet dus med det. Der er ALT for mange der har givet op undervejs og smidt udstyret väk, fordi de er startet i for stramt udstyr og derfor ikke har kunnet styre det. Sy dragten ind i siderne og stropperne efterhånden som du föler du kan fölge med til det. Det er hvad jeg har gjort og det har virket for mig!!

Rigtig god fornöjelse med det og jeg håber at se dig til nogle stävner hjemme i DK i löbet af året :4thumbup:

Knus C.

Link to comment
Share on other sites

Hey Charlotte

Tusind tak for dine råd. Det er altid godt med input.

Jeg ville rigtig gerne have købt en brugt dragt, men jeg kender simpelthen slet ingen der har udstyr i min størrelse, og som har noget brugt de skal af med. Derfor har jeg valgt at købe en helt sprit ny dragt. Den er stram, men allerede 2. gang jeg havde den på gik det meget lettere at komme i den, så jeg tror bestemt ikke den er for stram. Kern påstår faktisk at den er meget løs af en ny dragt, men eftersom jeg aldrig har haft en på før ved jeg det jo ikke.

Kern har virkelig været sød til at hjælpe og goive gode råd, og han mener at jeg nok skal komme til at styre dragten. Lige nu kan jeg ikke komme langt nok ned, men jeg har heller ikke haft så mange kg på nakken. Lige nu gælder det bare om at få teknikken på plads (og hvorfor pokker er det så svært at huske på at knæene skal ud?)

Bænkprestrøje har jeg slet ikke tænkt på endnu, en ting af gangen. Men du kender måske nogen deroppe, der vil af med en i min størrelse?

Mit første stævne i udstyr bliver tidligts til SM i oktober, så der er tid at løbe på endnu. Men det bliver sgu fedt at se, hvad det egentligt kan blive til med udstyret.

Træning i FK Thor

-sammen med Bamzfar

Squat

2x5x20kg

...dragt og bælte på...

1x3x60kg

1x3x70kg

1x3x75kg

1x2x80kg

1x1x80kg

Bænkpres

1x8x20kg

1x5x25kg

1x5x30kg

1x5x32,5kg

1x5x35kg

1x5x37,5kg

Kropshævninger UH greb

4x5xmig med lidt hjælp

Militærpres

1x10x15kg

2x8x20kg

Ellers fin træning. Og ikke halvt så meget cirkus med dragten som igår. Den smuttede på næsten uden problemer, så der er håb forude. Nu skal jeg bare lige finde ud af, hvor meget den skal syes ind i stropperne.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej igen :)

Jeg läste lige din beretning fra i fredags og så at det var en str 34 dragt du har köbt.... det er samme str som min :laugh: så den kan da umuligt väre särlig stram :tongue: Et par träninger mere og så må du igang med symaskinen, eller også må du spise lidt mere, så den passer :4mewantfood:

Jeg har lige snakket med Mepa om tröjer og hun har MANGE til at ligge som hun gerne vil sälge. Hun vejer ca 54kg, så jeg tror de vil väre god str til dig. Jeg kan sende et par stykker med Sune hjem, når han kommer näste week end og så kan du pröve om det er noget der duer for dig. Du kan lige sende mig en PM hvis du er interesseret :smile:

Knus.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen :)

Jeg läste lige din beretning fra i fredags og så at det var en str 34 dragt du har köbt.... det er samme str som min :laugh: så den kan da umuligt väre särlig stram :tongue: Et par träninger mere og så må du igang med symaskinen, eller også må du spise lidt mere, så den passer :4mewantfood:

Jeg har lige snakket med Mepa om tröjer og hun har MANGE til at ligge som hun gerne vil sälge. Hun vejer ca 54kg, så jeg tror de vil väre god str til dig. Jeg kan sende et par stykker med Sune hjem, når han kommer näste week end og så kan du pröve om det er noget der duer for dig. Du kan lige sende mig en PM hvis du er interesseret :smile:

Knus.

Nøj, det ville bare være super.

Du får lige en pm med et tlf nummer, så du kan få fat i mig, hvis der er noget. :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

MAndag d 16. april

Aftencardio

PW 5,5km

-med 4x3min løb indlagt

Nu har jeg bestemt mig for at komme lidt i gang med at løbe igen. Ikke lange ture, men lige nok til at få lidt kondi igen. Det gik finr og uden problemer, men jeg ville ikke presse mig selv. Har ikke lyst til at have ondt i morgen :innocent:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Lee' med det udstyr der Camilla :4thumbup: :superman: Og teknikken ser skam rimlig ud, når man tænker på du ikke har brugt udstyr før :bigsmile:

Jamen tak

Jeg må nok indrømme at jeg synes det ser ret forfærdeligt ud, men jeg er da sikker på at jeg nok skal komme efter det. Det er bare at øve og øve... og så satser jeg på at kunne komme helt ned, når der kommer lidt flere kg på stangen og dragten lige tilpasser sig min krop lidt...

Det kønneste ved den video er vidst ham det gode skår der spotter mig :laugh: og ham den lækre kameramand man ikke kan se :wub:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jamen tak

Jeg må nok indrømme at jeg synes det ser ret forfærdeligt ud, men jeg er da sikker på at jeg nok skal komme efter det. Det er bare at øve og øve... og så satser jeg på at kunne komme helt ned, når der kommer lidt flere kg på stangen og dragten lige tilpasser sig min krop lidt...

Det kønneste ved den video er vidst ham det gode skår der spotter mig :laugh: og ham den lækre kameramand man ikke kan se :wub:

-Camilla

Fornuftigt. :smile: 200 på stangen, så skal du nok komme til godkendt dybde :innocent:

Edited by Charlie T
Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla.. :bigsmile:

HOld da op det er lang tid siden jeg har været i din log.. og må da sige at der er sket SUPER meget herinde.. :4thumbup:

Ej jeg syntes du er sej at du sådan har fået dragt og det hele.. hi hi.. :bigsmile: Kan du mærke forskel når du træner med den..?

Du har også fået en del flere kg. på dine løft.. :superman: inden man ser sig om er du jo lige så stærk som Hoosier.. :tongue:

Knus Nille..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share