CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

så bliver du jo også snydt for at drengene smider bukserne :innocent:

Du kommer vel og drikekr nogle øl med os om aftenen? Du er jo bagud mod Lars siger han :laugh:

-Camilla

Hehe, har set at drengene smider bukserne så mange gange, så det behøver jeg ikke engang at kunne løfte 85kg for at de gør :laugh:

Jamen, går da ud fra at det foregår i OSK, så selvfølgelig kommer jeg da og drikker Lars under bordet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ellers har Kern også en film på sin mobil, med Troels der udfører et lignende stunt :innocent:

Uhm, det må jeg lokke ham til at vise mig :innocent:

Jo, mon ikke det bare bliver i OSK vi sidder? Så kan vi gå direkte fra den ene disciplin til dne anden... eller måske endda blande øl og træning lidt... måske er det vejen frem til de 85kg?

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Kerns og mine private film kommer ikke andre ved :laugh:

:innocent::tongue:

Uhm, det må jeg lokke ham til at vise mig :innocent:

Jo, mon ikke det bare bliver i OSK vi sidder? Så kan vi gå direkte fra den ene disciplin til dne anden... eller måske endda blande øl og træning lidt... måske er det vejen frem til de 85kg?

-Camilla

Det satser jeg ihf på...

Link to comment
Share on other sites

Hvad med din sandsæktræning, Frk. Bruun? Jeg venter spændt på at se, hvad du kan holde til.

Hr. K

Ja, jeg skal se og igang med den...

Der har dog været et mindre set-back... jeg havde sat en spand sand til tørring som mine misser forelskede sig i at bruge som toilet :crazy: Så jeg skal lige have hentet en ny omgang, og så må det stå hos mine forældre og tørre.

Hvor har du købt de poser du har indeni?

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla :bigsmile:

Nordland Cup, hvad skal du starte der? Det må være spændende for dig at komme igang med lidt konkurrence :superman:

Btw: Flotte max-løft :4thumbup: Jeg tror snart selv jeg skal have prøvet mig med et maxløft i dødløft. Har faktisk aldrig prøvet at køre maxløft i noget :blink: Så måske det egentlig var ved at være på tide :innocent:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla :bigsmile:

Nordland Cup, hvad skal du starte der? Det må være spændende for dig at komme igang med lidt konkurrence :superman:

Btw: Flotte max-løft :4thumbup: Jeg tror snart selv jeg skal have prøvet mig med et maxløft i dødløft. Har faktisk aldrig prøvet at køre maxløft i noget :blink: Så måske det egentlig var ved at være på tide :innocent:

- Pia (Bambi)

Jamen Nordland cup er jo bare halt alm trekamp uden udstyr. Så det er både squat, bænk og dødløft

Weekenden er gået med at være på Fyn til fællestræning i OSK. Det var rigtig hyggeligt, og der var lidt hjælp at hente til teknikken, hvilket var fedt nok.

Aftenen kom til at gå med at drikke nogle øl, se på Lars og Troels der lavede tandem løft, og senere Anna der maxede for vildt i dødløft... og forøvrigt trak vild 135kg :devil:

Billeder tilgår senere

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Pænt god dag og tak for sidst :bigsmile:

Dejligt at se der er andre end jeg selv der har en forkærlighed for for kager og snøfler :tongue::wink:

Fine billeder fra lørdagens skamysler :innocent:

- Bozne :cool:

:4pizza:

PIzza, kage, snøfler, bacon og æg... u name it, I'll eat it :cool:

Hyggeligt at hilse på. Jeg er imponeret over, hvor stærk du er

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Men det kniber med mængden. :nonono:

Det var ikke meget I tog fra, da vi spiste lørdag aften og søndag eftermiddag. :unhappy:

Der skulle jo også være til dig :laugh:

MAndag d 19. februar

Eftermiddagscardio

PW 40min

Nu har jeg o bestemt mig for at cutte lidt af det ekstra spæk af, som er kommet på efter de her 2 omgange WSB. OG allerede her første dag af diæten er jeg ved at dø efter chokolade :unhappy: Det skal nok blive godt...

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Lars Rommel og Onkel Troels i tandem clean and press

Yeah, fedt billede :4thumbup: Glæder mig til at se filmen af de 160kg :4thumbup:

Onkel Troels prøver tøse-tøj (og jeg må tage til take med hans skjorte til gengæld )

LOL :laugh: Det ligner jo jeg har "bitch tits", sådan som trøjen strammer. Det må være alt det kraadt jeg kører :laugh:

Så klæder min skjorte altså dig noget bedre :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Yeah, fedt billede :4thumbup: Glæder mig til at se filmen af de 160kg :4thumbup:

LOL :laugh: Det ligner jo jeg har "bitch tits", sådan som trøjen strammer. Det må være alt det kraadt jeg kører :laugh:

Så klæder min skjorte altså dig noget bedre :bigsmile:

Sjovt nok sagde Kern at han mente jeg så bedre ud uden din skjorte :laugh:

Tirsdag d 20. Februar

Træning i FK Thor

ME bænkpres

1x5x20kg

1x5x25kg

1x5x30kg

1x5x32,kg

1x5x35kg

1x2x37,5kg

-når jeg nu kan lave det her uden problemer, hvorfor pokker kan jeg så ikke lave de skide 40kg en gang?

Dynamisk box-squat

1x6x20kg

8x3x30kg

Dødløft speedsingles

8x1x60kg

-ca 30 sek mellem

UH kropshævninger med straps og tæerne på en bænk

4x5xmig

Rumænsk dødløft

3x8x52,kg

Dips med lidt afsæt i bunden

3x8xmig

Taekwondo

V/ Jimmi

19.00-21.00

Vi blev pakket ind i veste, benskinner, hjelme og armbeskyttere og så var der ellers dømt kamptræning en stor del af tiden. Ikke skide nemt når man ikke har styr på teknikken. Men jeg kom da igennem

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d 22. februar

Eftermiddagscardio

Gåtur i skoven i det vinterlige vejr i 50 min. Temmelig dybe driver mange steder... helt op til lårene et enkelt sted, så det tog sin tid selvom det var en kort tur. Men smukt var det, og det gav virkelig varmen (og våde tæer)

Lidt stemningsbilleder vedhæftet

-Camilla

post-7698-1172163936_thumb.jpg

post-7698-1172163980_thumb.jpg

post-7698-1172163992_thumb.jpg

post-7698-1172164034_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fredag d 23. februar

Træning i FK Thor

ME dødløft

1x5x40kg

1x5x50kg

1x5x60kg

1x5x70kg (bælte)

DE bænkpres

1x6x20kg

8x3x27,5kg

mave på bold

3x8xmig+5kg

Facepulls

3x8x20kg

-ny øvelse, så jeg startede lidt let

og så går det nu på for mig da jeg kigger i mine noter at jeg da meget let og elegang har sprunget yatesrows over :blink: Det var sgu ikke med vilje...

Dertil en del PW og gåen til og fra arbejde

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

mandag d 26. februar

Træning i FK Thor

-sammen med Bamzfar

ME Incline bænkpres

1x5x20kg

1x5x22,kg

1x5x25kg

1x5x27,5kg

1x5x30kg

DE boxsquat

8x3x30kg

-fokus på teknik og god hjælp af Kern

Dødløft og sumo-dødløft

kørte lidt lette singles for teknik. Kern mener jeg er som skabt til sumo-stilen, og han er ikke den første jeg har hørt det fra, så mon ikke dte skal have en chance...

Kropshævninger med UH greb

4x5xmig

-med lidt hjælp

Rumænsk dødløft

3x8x52,5kg

Fin træning. Dejligt med lidt hjælp til teknikken

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share