CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Søndag d 1. oktober

Jeg har i mit 1½ år her på MOL lært en masse og mine mål har ændret sig temmelig meget, så derfor nu med Berlin Marathon vel overstået, synes jeg set er tid til en ny log.

Fokus vil nu blive skiftet fra løb og over på noget styrketræning og med fokus på både styrke og lidt mere masse, især på overkroppen.

Jeg vil fra i morgen starte et lidt BB inspireret WSB program, et to-split som jeg vil prøve at få kørt mandag, tirsdag, torsdag og fredag.

MHT løb vil jeg bestemt ikke stoppe, bare skære kraftigt ned og lægge fokus på tempo frem for distance, og så vil jeg prøve at få kørt lidt mere på min MTB. Overvejer lidt at prøve kræfter med noget X-duathlon på et tidspunkt :tongue:

Og så bliver hesten selvfølgelig ikke forsømt, så et par ture om ugen på hesteryg bliver det nok også til.

Mine all time PRs:

5km løb: 26.56 min

RAW:

Squat: 65kg

Bænk: 42,5kg

Dødløft: 90kg (sumo)

i udstyr:

Squat: 90kg

Bænk 50kg

Dødløft: ???

Dette skal selfølgelig ses i sammenligning med min ringe størrelse :laugh:

Jeg er 1.57 og vejer som regel et sted mellem 48 og 50kg

Programmet jeg lægger ud med er vedhæftet

CAmillawsb.txt

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye log! :superman: Du skal nok blive stor og stærk - du skal bare løfte tungt og spise rugbrød, yeah! :laugh: (Ville gerne have skrevet mere, men det er lidt svært med en lille baby på den ene arm...) :wink::tongue: Held og lykke med dine mål og flot løbet i Berlin!

Edited by Till
Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla

Tilløk' me' din nye log :bigsmile:

Lyder spændende med (x)-duathlon-planer :4thumbup: :cool: glæder mig til at følge med også her :bigsmile:

/Vivs

Tak, jeg håber jeg får lettet røven og gjort noget ved det på et tidspunkt :tongue:

Tillykke med din nye log! :superman: Du skal nok blive stor og stærk - du skal bare løfte tungt og spise rugbrød, yeah! :laugh: (Ville gerne have skrevet mere, men det er lidt svært med en lille baby på den ene arm...) :wink::tongue: Held og lykke med dine mål og flot løbet i Berlin!

Rugbrød er vejen frem... Det vil jeg huske :laugh:

Jeg vil helt sikkert følge din nye "pumper" log... hehe :4thumbup:

Held & lykke herfra :bigsmile:

Det er godt. Jeg får nok brug for at blive holdt i ørene, det kan du passende stå for :superman:

Hey Camilla

Held og lykke med din nye log, den skal blive spændende at følge :smile:

Og rart at høre, at du stadig vil tilbringe lidt tid i løbeskoene :superman:

Kh Mette

Hej Mette

Du kan tro at løbeskoene ikke bliver sat på hylden. Sidder faktisk i skrivende stund og venter på min veninde, og så skal vi ud og løbe i tordenvejret :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Det er godt. Jeg får nok brug for at blive holdt i ørene, det kan du passende stå for :superman:

-Camilla

Jep, Det er overhovedet ingen problem… Vi kunne lave en deal… Hvis du holder mig i ørene med mit løb, så søger jeg for at dine vægte bliver løftet. :devil::bigsmile: hehe

Link to comment
Share on other sites

Hej smukke

Kan se der er en masse jeg skal ha læst op på, men ved et hurtigt øjekast ser det ud som om alt er ved det gamle hos dig, super engageret og altid positiv...

Glæder mig til at følge med igen

Du blir så nasty :devil::tongue:

knus.

Hey Duenn

Du er tilbage! :smile:

Joda, det er jo let at være engageret når manbare taler om tingene :tongue:

Jep, Det er overhovedet ingen problem… Vi kunne lave en deal… Hvis du holder mig i ørene med mit løb, så søger jeg for at dine vægte bliver løftet. :devil::bigsmile: hehe

Jeg skal nok komme og prikke til dig med dit løb så... :wink:

Mandag d 2. oktober

Efter at have proklameret at det her bliver en styrke log, lægger jeg hårdt ud med en løbetur :tongue:

Løb med en veninde 12km

i stille og roligt tempo, hun skulle lige teste formen inden E-løbet på søndag

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Træning i FK Thor

BB-inspireret WSB uge 1 dag 1.

Bryst, skulder, triceps

Bænkpres

1x6x20kg

1x6x22,5kg

1x6x25kg

1x6x27,5kg

1x7x30kg

-hmm, det her var meget mere end jeg havde regnet med at kunne tage, men jeg ved heller ikek, hvor meget spotteren tog ved på de sidste par reps, selvom jeg sagde han ikke skulle røre den :nonono:

Supersæt:

Bænkdips

2x8xmig+10kg

2x8xmig+5kg

supersættet med:

close grip push-ups - girlie style på knæene :innocent:

1x8xmig

1x6xmig

2x5xmig

Nøj, hvor er jeg ringe til push-ups når hænderne skal helt ind under skuldrene... og når trisserne allerede er brændt af

Ledt ledt supersæt

Side laterals

3x10x4kg

Rotator cuff øvelse

3x10x2kg

Hårdt, men dejligt at være i gang igen :wub:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 3. oktober

Træning i FK Thor

BB-inspireret WSB uge 1 dag 2.

Ben, ryg, biceps

Squat

1x8x20kg

1x6x30kg

1x6x35kg

1x6x40kg

1x5x45kg

-blev svimmel i sidste sæt og var nær aldrig kommet op på 5. rep, så derfor kun 5 reps :blush:

DB rows

1x8x22kg

3x8x13kg

BB shrugs

1x8x20kg

1x8x30kg

3x8x35kg

-har aldrig lavet den her øvelse før, så jeg tog lige et let øvesæt, og så skulle jeg jo lige finde den rigtige vægt

Hyperextensions

3x10xmig+10kg

BB curls

3x8x15kg

-sørgeligt men sandt :laugh:

Og så lige en doms rapport:

Bryst og skuldre er hårdt ramt, triceps lidt mindre

Jeg har bestemt mig for at starte med at cutte (selvom jeg jo skal være stor som et hus :tongue: ) og nu er det anden dag på 6000kJ. Det er ikke meget, når man er vant til at spise uhæmmet, synes jeg. Men nu er der jo skåret ned på løbet, så jeg er desværre nødt til at hoppe helt der ned :crazy: Men sjovt er det sgu ikke. Heldigvis handler det bare om 3 kg eller deromkring, så det er til at overse og forhåbentlig overstået på under 2 mdr

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d 4. oktober

Nu kan jeg mærke at min sultfornemmelse er ved at vænne sig til det mindre mad-indtag. Det er jo dejligt, så behøver jeg ikke gå rundt og være sulten hele tiden.

Dagens motion

1 time på hesteryg i adstadigt tempo ud i det blå

Løb 5,5km i skoven

-første halvdel løbet som fartleg, hvor jeg fik lavet nogle gode temposkift og bakkespurter

-anden halvdel i adstadigt jogge-tempo, da jeg igen igen vrikkede rundt på min ankel :cry:

Jeg er bange for at jeg må indse at Nike sko ikke virker for mig til at løbe i skoven, så de må blive nedgraderet til asfalt-sko og så må jeg investere i et par Asics eller New Balance til terræn-løb. Tror sgu jeg virkelig skal have mig et par rigtige trail-sko, ikke bare lade mig spise af med at "den her sko er en god all round sko" eller noget i den dur. Har han ikke det jeg skal bruge må han så bare bestille det hjem :dry:

...og så behøver jeg heller ikke bekymre mig om, hvad jeg mon skal bruge mine feriepenge på :tongue:

Nå, men det positive ved den her løbetur var at jeg kan mærke at der virkelig er ved at være saft i benene igen, de er ikke længere modvillige over at skulle sætte tempoet op til mere end lunte-tempo :laugh:

Heller ikke selvom de faktisk er temmelig doms-plagede i dag :cool:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d 5. oktober

Træning i FK Thor

BB-inspireret WSB uge 1 dag 3.

Bryst, skulder, triceps

Bænkpres volumen

6x6x22,5kg

1 min pause mellem sæt

Militær pres volumen

6x6x15kg

eller muligvis 7 sæt, mit overblik kiksede lidt :tongue:

1min pause mellem sæt

DB lying triceps extensions

6x8x4kg

1min pause mellem sæt

Pushdown(kabel)

2x17x10kg

1x16x10kg

DB rear laterals

3x10x2kg

Og i aften skal jeg så en tur i Vega og høre Roben og Knud spille en masse lortesange :strat:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hey Camilla

Tillykke med Berlin og med din nye log :bigsmile:

Jeg følger stadigvæk med ved sidelinien. Jeg mangler kun én uge i Sønderborg nu, så vender jeg stærkt tilbage med ny energi :4thumbup:

Dit styrketræningsprogram ser rigtig interessant ud. Når du kører bænkpres, er vægten så incl. stangen? Måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg har svært ved lige at bedømme det :blush:

Når jeg vender tilbage til Århus, skal jeg atter igang med at flytte rundt med vægtene, så jeg kan blive stærkere igen. Ydermere skal jeg også lige smide de 2 kg som har sneget sig ind på sidebenene mens jeg har været i Sønderborg - Vi 3 piger har vist hygget lige lovligt meget :innocent:

Vi snakkes.

-Pia (Bambi) :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dit styrketræningsprogram ser rigtig interessant ud. Når du kører bænkpres, er vægten så incl. stangen? Måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg har svært ved lige at bedømme det

Camillas vægte er incl. stang OG 50 kg. Hun underrapporterer bare så I andre tøser ikke får det dårligt med jeres eget styrkeniveau...... :wink:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

att: Bambi

Faktisk opgiver Camilla kun den ene skive på vægtstangen. Dvs. når hun skriver 50 kg, så er det faktisk 2 x 50 + 20 kg stang.

Mange herinde har indtrykket af, at Camilla er en lille nips, men det er kun højden. Se fx her på billedet fra i sommers;

(Det er i øvrigt Rommel til højre og mig til venstre)

HPIM0718.jpg

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Man skal ikke tillade sig selv mange timer væk fra MOL før det går helt bananas i ens log :tongue:

Tak drenge, for jeres tiltro til min styrke :cool:

Jeg har liiige glemt, hvor det var at det billede der blev taget... Hr K, kan du ikke lige genopfriske min hukommelse? :tongue:

Bambi, du må love ikke at afsløre det her for resten af MOL...

:secret:

Faktisk er jeg bare en vat-arm, og de vægte der står i min log er lige præcis det jeg har løftet, og ikke en skid andet :blush: 22,5kg i bænken er bare en 20kg stang med to små vanillekranse, og ikke andet. :innocent:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

:rofl2: Den som ler sidst, ler bedst. Inden de ser sig om er du stor som et hus :tongue:

Det er så længe siden jeg har kørt bænkpres, at jeg ikke kan huske hvor meget jeg kan løfte, men det finder jeg snart ud af :4flex: Begynder at kører den når jeg vender tilbage til Århus.

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share