testosteron boostere


gumbo
 Share

Recommended Posts

De prohormoner du spørger om er ikke lovlige da mange af dem ligner anabolske steroider men mangler lige et enkelt molekyle, man kan få forskellige urtepræparater som også er testosteronboosters effekten af dem er tvivlsomt.

Jeg ville ikke bruge dem da de for det første er ulovligt at indføre i landet og de har også en masse bivrkninger.

Visse vitaminer og mineraler er testosteron fremmende såsom zink men man må ikke bare tage en masse zink og regne med at det hjælper, spis hellere og træn korrekt fks så er tung styrketræning testosteronfremmende og visse fødeemner fks peanutbutter og andre former for nødder da de indholder umættede fedtsyrer og zink som indgår i testosteronproduktionen.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg tænker på er de præparater som påstår at de kan stimulere kroppens egen testosteron produktion. jeg havde på fornemmelsen at prohormoner for testosteron ikke er tilladte. Derudover træner jeg og spiser jeg fornuftigt, men tænkte bare at jeg ville høre herinde om der har erfaringer med disse produkter.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg tænker på er de præparater som påstår at de kan stimulere kroppens egen testosteron produktion. jeg havde på fornemmelsen at prohormoner for testosteron ikke er tilladte.

Hvad er forskellen? :wink:

Produkterne har meget begrændset virkning der overskygges af bivirkninger. Desuden er det dårlig stil at tage sådan noget bras...

Glem det og spis mere ko og lav tunge løft i stedet.

Såfremt du mener at du direkte er i underskud af testosteron ifht. normalen, skal du gå til din læge. Han kan udstede recept på mandligt kønshormon, hvis han vurderer det er nødvendigt...

Link to comment
Share on other sites

Bedste testosteron boostere er det man kalder for ZMA(Zink, Magnesium og B6-Vitamin).

Det er ikke et produkt, som gør at du får hurtigt større muskler, men de restituerer bedre og øger produktionen af testosteron, som så giver lidt større muskler, men som sagt ikke noget vildt.

Noget jeg har mærket, ved ZMA som er VIIILDT skønt, det er at man sover så dejligt som en sten, og drømmer de sygeste drømme + at man er fuldt udhvilet næste dag, selvom man kun sover 6 timer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bedste testosteron boostere er det man kalder for ZMA(Zink, Magnesium og B6-Vitamin).

Det er ikke et produkt, som gør at du får hurtigt større muskler, men de restituerer bedre og øger produktionen af testosteron, som så giver lidt større muskler, men som sagt ikke noget vildt.

Noget jeg har mærket, ved ZMA som er VIIILDT skønt, det er at man sover så dejligt som en sten, og drømmer de sygeste drømme + at man er fuldt udhvilet næste dag, selvom man kun sover 6 timer :4thumbup:

lyder spændende men hvor meget skal man tage om dagen af de 3 ting?

og hvornår i forhold til sin træning?

Link to comment
Share on other sites

Nå, så fandt jeg selv eet af dem:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...steron++booster

Bemærk i øvrigt Sqwii's første kommentar i tråden, den er ironisk meget ens i forhold til den aktuelle :smile:

Jo, man kan sagtens få nogle lovlige Testosteron boostere... men ikke noget jeg har prøvet.

Der er et naturligt produkt som hedder ZMA, og det består hovedsageligt af Zink, Magnesium og B6-Vitamin.

Det gør sådan, at det øger ens testosteron produktion og har hørt fra de fleste, at man sover VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILDT godt om natten... og drømmer meget.. gør noget med at man drømmer bedre....

Kunne godt tænke mig at købe det, men er kun 17 og hvis jeg øger mit testosteron nu, så vil jeg bare få VILDT mange bumser.... og det er ikke noget jeg vil have =/.. så hellere være meget meget lidt mindre ;p

ret givet er det at kombinationen af zink magnesium og b6 ikke giver de vilde drømme og gør man kun behøver at sove i 6 timer - samme ingredienser forfindes sammen i de fleste multivitaminpiller -.-

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share