Sign in to follow this  
avec

tid ?

Recommended Posts

hvor lang tid går der før man kan se fremskridt jeg træner 3xugen .

her er mit træningsprogram

Leg curl - 40kg 3x10

Mavebøjninger - 40kg 3x10

Biceps - 20kg 3x8

lidt roning

Ryg-maskine - 40kg 3x10

Shoulderpress - 30kg 3x8

Chestpress - 35kg 3x10

Bænkpress 30kg 3x10

og lidt step

Hvor lang tid vil der typisk gå før jeg kan se nogle fremskridt

__________________________________________________

192cm høj

76kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det kommer an på mange ting....

For det første, du skal spise flere kalorier end du forbrænder.

For det andet, så ser dit program ikke alt for godt ud. Har du nogen som helt progression eller kører du bare det samme hver gang?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvis du tager mål hver måned(bryst, overarm osv.) og æder nok + et fornuftig træningsprogram, så brude du kunne se fremskridt efter en måned.

Altså på målebåndet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lige umildbart lader programmet til at skulle forøge muskelmassen, ikke nødvendigvis gøre den stærkere!

Så'en som jeg træner er 3 sæt med 12-15 gentagelser, og kører jeg kontra (1xtriceps, 1xbiceps, 1x triceps... osv) da den muskel der lige er blevet brug slapper mest muligt af.

og som Thorhauge siger er det vigtig at spise meget, specielt i starten. en gang A38, tun eller andet med protein, inden for en time efter træning er lykken, i mit tilfælde i hvert fald.

Kan se du træner biceps, men har du nogen øvelse til triceps?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du burde køre nogle flere frivægtsøvelser såsom squat dødløft bænkpress og rotræk med vægtstang eller håndvægte da træning med frie vægte giver bedrer resultater end maskiner gør.

Fransk press er en fortrinlig tricepsøvelse.

Hv angår kosten så er det vigtigt hele tiden at spise nok og af god kvalitet, undgå så vidt at føle dig meget sulten da du tærer på musklerne når du føler dig meget sulten, en tommelfingerregel er at du skal spise ca hver 3 time, hovedmåltider og mellemmåltider tilsammen kommer du op på at spise 6-8 gange om dagen.

Suppler gerne med proteintilskud eller weightgainer som mellemmåltid med en banan til fks, disse produkter må ALDRIG erstatte et af dine hovedmåltider.

Edited by Iggy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this