Jeres stats, højde, vægt, armsstørrelse osv.


Basanal
 Share

Recommended Posts

Hvorfor skulle du dog blive buuet ud?

Godt gået da :)

Tak... Skiller mig jo indtil videre, lidt ud fra Jer, som er fuldblods motionister.

Men omlægning af kosten, og nej til sodavand, dog drikker jeg cola Light, har hjulpet MEGET.

Dernæst går jeg meget, løber lidt, og styrker en del.

Vil gerne sætte løbningen gradvis op, men skal også passe på, at jeg ikke kommer galt afsted.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tak... Skiller mig jo indtil videre, lidt ud fra Jer, som er fuldblods motionister.

Men omlægning af kosten, og nej til sodavand, dog drikker jeg cola Light, har hjulpet MEGET.

Dernæst går jeg meget, løber lidt, og styrker en del.

Vil gerne sætte løbningen gradvis op, men skal også passe på, at jeg ikke kommer galt afsted.

Du skiller dig ikke besynderligt meget ud fra resten af flokken på MOL. Vil tro at halvdelen herinde har præcis samme træningsmål, som dig selv - forskellen ligger måske blot i at du har en anelse mere fedt på kroppen end gennemsnittet. :smile:

Btw, rigtig godt gået. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Du skiller dig ikke besynderligt meget ud fra resten af flokken på MOL. Vil tro at halvdelen herinde har præcis samme træningsmål, som dig selv - forskellen ligger måske blot i at du har en anelse mere fedt på kroppen end gennemsnittet. :smile:

Btw, rigtig godt gået. :cool:

Tak.....

Er endelig kommet til vej, hvor man siger, nu er det nu, vinteren er god at træne i.

Ingen vilde rejser, eller dumme undskyldninger for at stoppe...

Link to comment
Share on other sites

alder: 18´

Højde 192

Vægt: alt for høj

arm: 43 cm.

læg: 47 cm.

talje: 114 cm.

Det er mine stats.

Jeg har lige som b@ndit, så har jeg sat mig et mål at tabe mig. Jeg har på 2 måneder tabt 4 tommer omkring livet, og regner med at forsætte til jeg er kommet ned i en størrelse 40 (bruger 44 nu) :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share