Styrketræning unge


M.T.
 Share

Recommended Posts

Tja det ser ok ud, mig selv som 20 årig: Bænkpress 40kg, bicepscurl 7.5kg nedtræk 30kg. vejede selv ca 55kg.

Idag: 31 år har trænet fast siden Februar efter 3 års "pause" :laugh: Bænkpress med håndvægt 3x10 26kg nedtræk til bryst 3x10 70kg, bicepscurl håndvægt 3x8 20kg,dødløft 3x10 65kg. vejer nu ca 77kg.

nok ikke imponerende men synes nu selv det er ok da jeg fra naturens hånd er en splejs.

Link to comment
Share on other sites

Tja det ser ok ud, mig selv som 20 årig: Bænkpress 40kg, bicepscurl 7.5kg nedtræk 30kg. vejede selv ca 55kg.

Idag: 31 år har trænet fast siden Februar efter 3 års "pause" :laugh: Bænkpress med håndvægt 3x10 26kg nedtræk til bryst 3x10 70kg, bicepscurl håndvægt 3x8 20kg,dødløft 3x10 65kg. vejer nu ca 77kg.

nok ikke imponerende men synes nu selv det er ok da jeg fra naturens hånd er en splejs.

må man spøge hvor høj du er?? for 77 kg er sgu ikk meget, og så i den alder

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej..

Hvilken triceps ovelse er det du mener, der findes mange forskellige triceps ovelser med haandvaegte :bigsmile:

Jeg er 16 aar.

Baenkpres maks. 98,5 kilo. Havde haabet paa at tage de 100 i gaar men misede den desvaerre :wink:

Ikke dårligt at bænke næsten 100 som 16 årig tænk på hva du evt vil kunne løfte når du er på min alder! 150kg måske?

Hva vejer du?

Link to comment
Share on other sites

17år, 2meter høj og vejer 85kilo

Bænk: Opvarmnings sæt 60kilo.... Ellers 70 kilo 4x5... Max meget tæt på de 90, men ikke helt :tongue:

Tager underhånds chins til biceps... Ca 3x8 da jeg også variere mellem overhånds chins eller pullups, har ikke lige styr på hvad de hedder :laugh:

Tager dips til triceps og nogle gange lyings triceps extension.... Dips: (85kilo) + 15 belastning 3x5-8

Lyings triceps extension: 30kilo 3x8

Link to comment
Share on other sites

Min første Squat træning:

4 x 90 kg

Efter 1 års træning(½ useriøst, ½ seriøst):

BP 5 x 67½ kg

Squat: 110 kg, eller 5 x 97½ kg

Stivbenet dødløft: 4 x 120 kg

Closegrip Cable underhand pulldown: 4 x 90 kg(Fuld RoM og korrekt udført)

Stats:

17 år

169 cm

75 kg

Arme: 36 cm

Wheelz: Bruger Widde 33 i bukser

Edited by R0mme1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share