Arnold vs. Lou


Stubager
 Share

Recommended Posts

De er kommet så langt ved genetisk potentiale og brug af AS.

I Golds gym på venice beach i 70erne hvor Arnie træner i "Pumping iron" var nærmest alle på krudt.

"Mærkeligt" så mange af de gamle BBere som pludselig enten er blevet syge eller er blevet ramt af pludselig dødsfald hva!? :crazy:

Arnie blev opereret i hjertet for et par år siden.

Link to comment
Share on other sites

De er kommet så langt ved genetisk potentiale og brug af AS.

I Golds gym på venice beach i 70erne hvor Arnie træner i "Pumping iron" var nærmest alle på krudt.

"Mærkeligt" så mange af de gamle BBere som pludselig enten er blevet syge eller er blevet ramt af pludselig dødsfald hva!? :crazy:

Arnie blev opereret i hjertet for et par år siden.

Arnolds operation har intet med hans AS forbrug at gøre. Desuden lever størstedelen af eliten fra Arnolds storhedstid i bedste velgående i dag.

Link to comment
Share on other sites

Arnolds operation har intet med hans AS forbrug at gøre. Desuden lever størstedelen af eliten fra Arnolds storhedstid i bedste velgående i dag.

lige præcis.. mit bud på grunden til dette er at de ikke overdrev ders brug af aas som mange gør idag..

idag er det ikke unormalt at eliten skyder 2-4g testesteron ew. arnolds favorit kur hed 200mg primobolan ew og 30mg dbol ed i 10 uger.

idag er det helt normalt at nybegyndere skyder 300mg primo som første kur... jeg tror helt bestemt at der er en sammenhæng mellem mængderne dengang og nu og sides idag og dengang.

Link to comment
Share on other sites

okay okay boyz!! :blush::smile:

Bryder mig bare ikke om det kropsideal bodybuildere på AS giver de unge det er fuldstændigt forkvaklet sorry men det mener jeg sq.

Næsten alle kan blive store på AS fks gå fra at veje 60kg til at veje 100kg på et år det kan man sq ikke hvis man ikke er på AS ihvertfald muskelmasse! :laugh:

Kender bare en del til brugen af AS gennem mine venner som kender flere som faktisk er døde før de blev 40 år højest sandsynligt pga steroidemisbrug.

Link to comment
Share on other sites

okay okay boyz!! :blush::smile:

Bryder mig bare ikke om det kropsideal bodybuildere på AS giver de unge det er fuldstændigt forkvaklet sorry men det mener jeg sq.

Næsten alle kan blive store på AS fks gå fra at veje 60kg til at veje 100kg på et år det kan man sq ikke hvis man ikke er på AS ihvertfald muskelmasse! :laugh:

Kender bare en del til brugen af AS gennem mine venner som kender flere som faktisk er døde før de blev 40 år højest sandsynligt pga steroidemisbrug.

Der er også forskel på misbrug og forbrug. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mener ikke at man skal tilføre kroppen kunstige hormoner da ens hormonelle system er meget sart og selv små mængder steroider kan have negative konsekvenser, og hvad er misbrug og hvad er brug?!

Synes der er mange grumme historier og indlæg på forskellige bodybuilding sites rundt om på nettet.

Har forresten selv "pumping iron" og "The making of pumping iron" på min pc så lidt dobbeltmoralsk er jeg vel!?

Edited by Iggy
Link to comment
Share on other sites

"wørking out is laike having sex with a woman and comming so im comming day and night" :laugh:

Ronnie Coleman er styg underligt at han er panzer og bruger AS.

han er ikk betjent mere.

allerede i 2003 videon var han trukket tilbage så han kun skule arbejde 50 timer om året for at have hans skilt og de ting.

ronnie er da ik på aas og har aldrig rørt det :innocent: ren tun :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mener ikke at man skal tilføre kroppen kunstige hormoner da ens hormonelle system er meget sart og selv små mængder steroider kan have negative konsekvenser, og hvad er misbrug og hvad er brug?!

Synes der er mange grumme historier og indlæg på forskellige bodybuilding sites rundt om på nettet.

Har forresten selv "pumping iron" og "The making of pumping iron" på min pc så lidt dobbeltmoralsk er jeg vel!?

Det findes der nu ganske fine betegnelser for. Tror du lægerne laver rent gætværk når de behandler bl.a. AIDS og kræftpatienter?

Men vi kan da hurtigt blive enige om at det ikke er smart at tilføre kroppen kunstige hormoner i den mængde nutidens bodybuildere gør, men det er der vel ingen der er i tvivl om. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share