Bøger til Ernæring og Sundhed sælges, 1+2 semester


Jones
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Hvis der er nogen som skal starte på Ernæring og Sundhed, så sælger jeg alle bøgerne til de 2 første semestre, for 60% af nyprisen. De er 100% i orden og er fra sidste år, hvor jeg gik på uddanelsen, på JCVU i Århus.

Jeg kan ikke helt huske priserne på dem, men jer som skal starte på studiet får nok en prisliste sendt fra skolen, ellers kan vi tjekke det på nettet.

Har det interesse, så bare svar i denne tråd eller send mig en pm.

mvh Jonas

ps. jeg bor i København nu, men de kan også afhentes i Århus, hvis det passer bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Blackmoore Bøgerne ligger desværre hos mine forældre nu, så jeg kan desværre ikke huske titlerne, da der er mange bøger. Men hvis det har interesse kan jeg finde ud af det næste gange jeg er hjemme og besøge dem.

Mauvia Jeg kan skrive alle titlerne og udgave nr op til dig, når jeg er hjemme og hos mine forældre næste gang, men der går nok lige nogen uger.

Uden at være sikker vil jeg dog bestemt tro det er samme bøger, da det jo er samme uddanelse og pensum vi skal igennem, så vidt jeg har forstået. Der skiftede i hvert fald 2 piger fra Suhr's til Århus midt på vores 2. semester.

Bøgerne er som sagt under 1 år gamle, så jeg tror ikke der er kommet nogen nye siden. Men det kan dog godt tænkes der er nogen få af dem som er blevet skiftet ud, da udviklingen jo går stærkt på dette område.

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore Bøgerne ligger desværre hos mine forældre nu, så jeg kan desværre ikke huske titlerne, da der er mange bøger. Men hvis det har interesse kan jeg finde ud af det næste gange jeg er hjemme og besøge dem.

Mauvia Jeg kan skrive alle titlerne og udgave nr op til dig, når jeg er hjemme og hos mine forældre næste gang, men der går nok lige nogen uger.

Uden at være sikker vil jeg dog bestemt tro det er samme bøger, da det jo er samme uddanelse og pensum vi skal igennem, så vidt jeg har forstået. Der skiftede i hvert fald 2 piger fra Suhr's til Århus midt på vores 2. semester.

Bøgerne er som sagt under 1 år gamle, så jeg tror ikke der er kommet nogen nye siden. Men det kan dog godt tænkes der er nogen få af dem som er blevet skiftet ud, da udviklingen jo går stærkt på dette område.

Mange af de bøger der bliver brugt er de samme. Der er kommet nye udgaver af nogle af dem indenfor det sidste år.
Link to comment
Share on other sites

Hvor mange bøger er der tale om? Og hvad bliver den samlede pris?

Jeg kan ikke huske hvor mange der er, og de ligger hos mine forældre ligenu. Jeg har ikke prislisterne mere, men er villig til at sælge dem til 60% af den billigste pris de fåes til, det må vel være nemt at tjekke på nettet.

Jeg kan lige skrive titlerne og antallet op næste gang jeg er hos mine forældre.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

hej Jonas

Vi er interesseret i at købe bøgerne til 60% af nypris, da vores datter lige er gået i gang med sin uddannelse, indenfor ernæring og sundhed. Der forudsætter dog at det er de bøger der skal bruges til uddannelsen samt at de god stand. vil du være venlig og ringe på tlf. 60216988 da vi har brug for en hurtig beslutning.

hilsen Bjarne

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Jeg smider lige en besked her i stedet for at starte endnu et emne. Jeg har følgende bøger som benyttes i de humanistiske og samfundsvidenskabelige fag på Ernæring og sundhed:

Morten Ejrnæs m.fl.: Sociologi og socialt arbejde, 3. udgave Danmarks Forvaltningshøjskoles Forlag, 2004.

Torben K. Jensen & Tommy J. Johnsen: Sundhedsfremme i teori og praksis, 2. udgave, Philosophia, 2006.

Aaron Antonovsky: Helbredets mysterium, Hans Reitzels forlag, 2000.

Barbro Lennéer Axelson & Ingela Thylefors: Arbejdsgruppens psykologi, 3. udgave, Hans Reitzels forlag, 2006.

Mette Schilling: Menneskets psykologi, Munksgaard Danmark, 2004.

Birgit Bruun & Anne Knudsen: Moderne psykologi – temaer, Billesø & Baltzer, 2007.

Tone Saugstad & Ruth Mach- Zagal: Sundhedspædagogik for praktikere, 2. udgave, Munksgaard Danmark, 2007.

Peter Prescott & Tore Børtveit: Sundhed og ændring af adfærd, Psykologisk forlag, 2005.

Simon Sjørup Simonsen: Sundhedens filosofi, 2. udgave, Klim, 2002.

William R. Miller & Stephen Rollnick: Motivationssamtalen, Hans Reitzels forlag, 2007.

Mange af dem er så gode som nye, og kun i nogle enkelte er der overstregninger. Flere af dem er indbundet "gennemsigtigt".

Kom med bud.. Evt. køb dem alle for 1000 kr.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share