HST


Nikki
 Share

Recommended Posts

Hej alle i kloge Molboere

Vil lige starte med at sige, at jeg har søgt efter lignende HST program, men det er svært at søge på, når man ikke kan nøjes med at søge på HST

Nu er det tid til et nyt program. Er lige blevet færdig med et 2-split program, som jeg synes har givet gode resultater (se evt. log for yderlig information)

Nu starter studiet snart igen, så tiden bliver lidt mere begrænset nu, så jeg vil til at køre et fullbody program igen. Jeg kommer typisk til at træne om morgenen, så programmet skal ikke være super langt.

Jeg har forestillet mig at sætte det sammen som følger

Squat

Dødløft

Flad dumbell press

Chins

Military

Hvad synes I ellers om programmet? Jeg ved ikke helt, om jeg skal smide nogle flere øvelser ind, eller om kroppen er dækket godt nok ind med de valgte øvelser

Link to comment
Share on other sites

søg på hst

den indbyggede søgemaskine kan endda også bruge google, så du netop kan søge på HST og andre ting på få bogstaver. :smile:

Med de valgte øvelser har du jo dækket de grundlæggende bevægelser, så det er jo fint nok.

Men måske det bliver lidt kedeligt i længden med så få øvelser på et HST-program?

Husk også at tilpas volumen efter at du har valgt få øvelser, så du skal nok have nogle flere sæt af hver.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vidste godt, at man via google kunne søge på hst via google, men kunne ikke huske, hvordan man specifikt søgte på en øvlse, men det ved jeg så nu.. Tak for det :)

Det kan godt ske, at det bliver en anelse kedeligt med så få øvelser, men jeg regner også med, at sætte lidt flere øvelser på fra gang til gang, hvis jeg kan mærke, at der er nogle stedder der halter lidt efter, men det nævnte øvelser skal være stammen i programmet.

Hvis jeg fx synes at der er lidt overskud i biceps, så kan jeg smide nogle curls ind nogle af dagene, men princippet i programmet er, at jeg vil prøve at se, hvordan min krop reagerer, hvis jeg kører få basis øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal igang med en gang HST dekonditionering i uge 33 og så igang i uge 34.

Skal selv træne ret få øvelser: Dødløft bænk mili og nedtræk til bryst, regner selv med at køre et par sæt biceps og tricepsøvelser et par gange om ugen eks mandag og fredag.

Tror ikke du skal køre både dødløft og squat samme dag hvis jeg læste korrekt?!

God træning! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke du skal køre både dødløft og squat samme dag hvis jeg læste korrekt?!

Vil det være et problem, at træne både dødløft og squat samme dag? Og hvorfor?

God træning! :smile:

God træning til dig også :bigsmile:

Hvis du har en log, så må jeg da lige følge med, hvordan det går med din træning

Link to comment
Share on other sites

Tror bare du kører død når når frem til 2X5 ugerne!? :blink:

Men det kan jo komme an på en prøve, men traditionelle HST principper siger at man kun træner en øvelse pr muskelgruppe 3 gange om ugen du kommer sådant set til at træne det dobbelte.

Jeg er sq ikke for smart til at kunne lægge en log ind men jeg kan da evt prøve når jeg kommer igang, glæder mig faktisk helt! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt se, at det nok bliver en hård omgang, men som du selv siger, så er det jo med at prøve det og se, hvordan det virker på ens krop.

Synes du skulle oprette dig en log. Synes selv det har været med til at motivere mig.. Man holder styr på sin træning, og hvis der er nogle der følger ens log, så er det jo bare fedt.. Så det er bare med at komme igang med at oprette den log :4whip::4whip:

Link to comment
Share on other sites

Yes sir kigger på det når jeg kommer igang!

Hva angår squat og dødløft så kan du jo evt nøjes med at træne skitevis fra gang til gang et sæt squat og et sæt dødløft!? eks 2x15 dødløft 1x15 squat - 2x15 squat 1x15 dødløft

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share