squat i smith stativ


ruby1312
 Share

Recommended Posts

ang. spørgsmålet hvilken forskel der mellem benpres og squat, er der nogen der har et svar ??

Vil gerne have en øvelse der er godt for knæene, da jeg løber og vil ikke have problemer med mine knæ.

Jamen der er stor forskel vil jeg mene, benpres er en maskine øvelse hvorimod squat er frivægt...kør frivægt det stabilisere dine balance/hjælpe-muskler....

Syntes kun der er fordele ved squat iforhold til benpress...så med mindre man har en skade så squatter du :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...
  • 5 weeks later...

Enig med /Niels.
Fint et andet center - udbudet er, pånær i små byer, ved at være fornuftigt. Og de fleste centre har efterhånden fået udstyr også til frie vægte.

Jeg træner selv i Fitness World og de har, i hvert fald i de to centre jeg bruger, alt hvad hjertet kan begære - både fri squat, dødløft, bænk, incl. bænk etc. som maskiner og endda hold hvis det er det man vil.

Du kan sikkert godt lave et eller andet der kan gøre noget godt i sådant et stativ, - men så igen. Du kan sikkert også lavet noget derhjemme med nogle mælkekartoner og en rygsæk. Men hvis du vil bruge din tid bare en lille smule effektivt så find et sted der har det udstyr du har brug for.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share