Teddy's Allround træning


teddy
 Share

Recommended Posts

Nåååå det var fordi din log befinder sig på side 123.... Hvad sker der herinde kukukukukuku

:innocent: Hvor bliver du af bjørn?

var jo IKK meningen du skulle finde min log frem jydepige :tongue:

Det er jo helt pinligt, men træner nu stadig som jeg plejer, gider bare ikk lige logføring lige pt..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...

Til de interesserede.

Købte en 16kg KB af Kenneth Jay i lørdags og har besluttet at jeg sideløbende med min Bill Starr vil køre noget ETK.

Har besluttet at følge bogen til punkt og prikke, især i starten. Da KB træning er helt ny for mig.

Startede i søndags så, med første del af bogen. Et "indlæringsprogram" og det var sådan set hårdt nok..

Så nu lyder min uge på 2x Bill Starr, 3 x KB og 3x løbeture;-)

Idag er det så KB dag igen og har endejlig ømhed i nedre ryg og baglår efter sidste gangs KB :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

Er pt igang med at lære min KB at kende, så var en halv times tid med:

Face The Wall Squat, Pumps, Halo, TGU og Swings.

Det er noget der får gang i pulsen.

Men går helt klart fremad med de her KB øvelser :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med med kuglen.

Jeg ved ikke hvordan din workcapacity er, men pas på du ikke ender med overkill. Jeg har gjort og kunne sagtens finde på at eksperimentere med et mix der ligner meget dit eget.. men det trækker tænder ud, nu ved jeg ikke hvordan din løbe træning ser ud, men styrketræningen alene er jo 1+2/3 program. En alternativ ide kunne måske være enten at cykle lidt anderledes, eller afstemme volumen antal øvelser osv. Blot forslag. Når det er sagt, så glæder jeg mig meget til at følge dit eksperiment, så post endeligt.

Personligt må jeg indrømme, jeg foretrækker den gamle RKC bog, lidt som jeg også foretækker Pavels PTP frem for hans BB, selv om der klart er anvendelige ting både i ETK og from russia with tough love osse. Der er jo efterhånden også en del andre end Pavel der har skrevet bøger og lavet videoer af kettlebell træning, meget af det værd at se på.

Enjoy the pain

Helio

/ "And if you're really nuts... you can try to press the kettlebell while in the splits. It's really stupid and dangerous, so, I don't know, you probably shouldn't." - Pavel

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med med kuglen.

Jeg ved ikke hvordan din workcapacity er, men pas på du ikke ender med overkill. Jeg har gjort og kunne sagtens finde på at eksperimentere med et mix der ligner meget dit eget.. men det trækker tænder ud, nu ved jeg ikke hvordan din løbe træning ser ud, men styrketræningen alene er jo 1+2/3 program. En alternativ ide kunne måske være enten at cykle lidt anderledes, eller afstemme volumen antal øvelser osv. Blot forslag. Når det er sagt, så glæder jeg mig meget til at følge dit eksperiment, så post endeligt.

Personligt må jeg indrømme, jeg foretrækker den gamle RKC bog, lidt som jeg også foretækker Pavels PTP frem for hans BB, selv om der klart er anvendelige ting både i ETK og from russia with tough love osse. Der er jo efterhånden også en del andre end Pavel der har skrevet bøger og lavet videoer af kettlebell træning, meget af det værd at se på.

Enjoy the pain

Helio

/ "And if you're really nuts... you can try to press the kettlebell while in the splits. It's really stupid and dangerous, so, I don't know, you probably shouldn't." - Pavel

Poster lidt mere senere..

Tillykke med den nye ahem gamle log... :tongue:

:bigsmile: Nice to see you again...

Du svarer jo heller ikk på PM og den slags..

men tak for hilsnen;-)

Link to comment
Share on other sites

Helio>

Har ikk læst så meget i hans andre KB bøger, men syntes godt om ETK, en nem måde at komme igang med en KB på, skåret ud i pap, så selv jeg forstår det :laugh:

Læser en del på http://forum.dragondoor.com og http://www.artofstrength.com kan især godt lide sidstnævntes mange videoklip.

Min WC er vidst ikk noget at råbe hurra for, nok nærmest som en gennemsnitslig kontornusser :mad: nok fordi jeg er en sådan :sneaky2:

Men bliver bedre og så må jeg tage de tæsk det kræver.

Skal nok se om jeg kan holde gang i log opdateringen, trods nystartet uddannelse og en del at se til..

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bill Starr tung dag(for mig)

Squat

1x5x20kg

1x5x45kg

1x5x55kg

1x5x70kg

1x3x90kg

Floorpress

1x5x20kg

1x5x35kg

1x5x45kg

1x5x60kg

1x4x77,5kg

Dødløft

1x5x65kg

1x5x85kg

1x5x95kg

1x5x105kg

1x3x127,5kg

Chins ladders

1+2+3+4

1+2+3+4

1+2+3

Er ved at have trukket alt ud af denne cyklus og må jo så bare erkende, at jeg ikke er stærkere :dry:

Men jeg klarer mig da :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sendt hjemme fra skole, så dagens træning blev kun til 30 min KB sjov :wink:

Sendt hjem lige frem. :tongue:

Det var givetvis nødvendigt for at få dig hjem, nu du vidste tortur-kuglen stod og ventede? haha - Gi GAaaaaaaaaS :devil:

"Every day is Halloween" - Pavel

M.V.H

Helio

PS: følger du stadig ETK slavisk? og hvad syntes du om det og kuglen generelt pt? - feed us...

Link to comment
Share on other sites

Sendt hjem lige frem. :tongue:

Det var givetvis nødvendigt for at få dig hjem, nu du vidste tortur-kuglen stod og ventede? haha - Gi GAaaaaaaaaS :devil:

"Every day is Halloween" - Pavel

M.V.H

Helio

PS: følger du stadig ETK slavisk? og hvad syntes du om det og kuglen generelt pt? - feed us...

Ja der kan du se hvor sen(d)t det var :tongue:

Er stadig kun igang med "indlæringsprogrammet" i ETK, men indtil videre er jeg rigtig glad for det og kan nærmest ikk lade kuglen være..

Eneste grund til jeg laver det andet, er at jeg ikk vil miste hva jeg trods alt har bygget op

Link to comment
Share on other sites

Bill Starr tung dag

Squat

1x5x20kg

1x5x45kg

1x5x55kg

1x5x70kg

1x3x92,5kg

Floorpress

1x5x20kg

1x5x35kg

1x5x45kg

1x5x60kg

1x5x77,5kg

Dødløft

1x5x65kg

1x5x85kg

1x5x95kg

1x5x105kg

1x5x127,5kg

Chins ladder

1+2+3+4

1+2+3+4

1+2+3+4

Super lækker træning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share