Teddy's Allround træning


teddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens Træning

Dødløft

1x5x107,5kg

1x5x97,5kg

Kom til at tage fejl af vægten på topsættet, så fik kun puttet 102,5kg på, men besluttede at det jo ikk ville være acceptabelt med min indsats i denne uge, så måtte jo smide mere på og tage et sæt extra.

Military

1x5x42,5kg

1x5x37,5kg

Lidt COC

Har besluttet at holde en uges pause eller lign fra GTG i Pullups da min skulder engang imellem brokker sig og det er blevet mere hyppigt de sidste par uger, så i denne uge træner jeg bare Pullup ligesom alt andet træning og så regner jeg med at gå igang igen med GTG.

Så har jeg brug for lidt fif til COC træning, så er der noget der bare har virket for jer der læser med så rab endelig op..

Føler jeg kan lave uendelige reps med Traineren, men COC 1 kan jeg kun lige lukke EN gang, hva sker der :devil:

Link to comment
Share on other sites

Har besluttet at holde en uges pause eller lign fra GTG i Pullups da min skulder engang imellem brokker sig og det er blevet mere hyppigt de sidste par uger, så i denne uge træner jeg bare Pullup ligesom alt andet træning og så regner jeg med at gå igang igen med GTG.

Prøv at køre med varieret greb.

Link to comment
Share on other sites

COC T

efter lidt råd i den tråd jeg oprettede om emnet vil jeg prøve at køre lidt singles med overcrush og se om det kan hjælpe..

6x1(8sec)

Syntes du den giver øget grebsstyrke....?

Jeg er mere til farmerwalks og weighted deadhangs - men kunne da være sjopvt og se hvad man kunne gøre ved sådan en smule fjeder. :laugh:

...ellers godt at se du chinner derud af.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share