Teddy's Allround træning


teddy
 Share

Recommended Posts

Pga stadig smerte ved squat i lysken hvor jeg havde skaden bliver Bill Starr lige sat på en pause, men vender helt klart tilbage til det på et senere tidspunkt, men tør ikke satse i squatten når jeg tænker tilbage på hvordan det gik sidst.

Så indtil videre bliver træningen tilpasset og bliver lavet lidt efter lyst og hva jeg syntes jeg har mest brug for at få trænet, men der vil stadig blive trænet med vægte regelmæssigt..

Træningsupdate senere idag..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Efter at fornylig have gennemført dourun's løbeprogram for begyndere er det planen jeg vil til at løbe 2-3 gange om ugen, så idag var første gang hvor jeg bare valgte en rute og bare løb som jeg selv ville.

Det eneste positive der var at sige om det var at der må være masser af plads til forbedringer med det tempo :laugh:

5,4km, tid 31:29

Dødløft

1x5x100kg

1x5x90kg

Military

1x5x40kg

1x5x35kg

Pull Up

5x1xBW

Er sindsygt svar i pullup, så planen er lidt at arbejde mig op i singles og så begynde at lave doubles, triples osv..

Mave

3x3xBW

Inspireret af den fornylig postede KB video..

Edited by teddy
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Dødløft

1x5x105kg

1x5x95kg

Military

1x5x42,5kg

1x5x37,5kg

Pullup

9x1xBW

God power i pulls idag :smile:

Mave

1x5xBW

2x3xBW

Swings

1x25x15kg

Lækker omgang træning idag. god energi hele vejen rundt :4thumbup:

Edited by teddy
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Dødløft

1x5x115kg

1x5x105kg

Military

1x5x47,5kg

1x5x42,5kg

Ved godt det stadig er svagt også i forhold til hva jeg selv har presset før, men er længe siden jeg har presset så meget og at det har føltes så godt :4thumbup: :superman:

Pullup

5x2xBW

Damn kan mærke jeg er for tung til det her, eller er det bare for svag :laugh:

Mave

5+4+4xBW

Alt i alt en super lækker træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Dødløft

1x5x117,5kg

1x5x107,5kg

Damn var tungt, men cool det lykkedes :smile:

Military

1x5x47,5kg

1x5x42,5kg

Pullup

2x3xBW

Var fint nok, regner med at forsøge mig med lidt ladders fra næste uge af evt.

COC Trainer

3x5

Fin træning, syntes det kørte godt over hele linien, især når man tænker på jeg snart er ved enden af min cyklus.

Link to comment
Share on other sites

Somewhere a True Believer is training to kill you.

He is training with minimum food or water, in austere conditions, day and night.

The only thing clean on him is his weapon.

He doesn't worry about what workout to do...

His rucksack weighs what he weighs, and he runs until the enemy stops chasing him.

The True believer doesn't care 'how hard it is'... he knows he either wins or he dies.

He doesn't go home at 1700... he is home.

He knows only the cause...

Now, who wants to quit?

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning efter et par dages pause for meget, men har simpelthen ikk kunne finde tid til det :mad:

Dødløft

1x5x122,5kg

1x5x110kg

Military

1x5x50kg

1x5x45kg

Kunne godt mærke jeg virkelig havet brugt alle kræfterne på dødløft.

Pullup

3x3xBW

Mere power i pullups end jeg har oplevet før, hev mig selv højere op end normalt og tog et extra sæt :4thumbup:

COC Trainer

3x6

Er faktisk mere end tilfreds med træningen som den kører for tiden. Havde besluttet langt om længe at give PTP en chance da det passede meget godt ind i min hverdag i øjeblikket, men havde dog ikk regnet med at jeg i første cyklus(som endda er en ret kort en) havde nået noget der ligner en PR i DL og tæt på i military, især ikk når man tænker på hvor længe siden det er jeg har løftet så tungt.. Så super fedt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har besluttet at prøve at bevæge mig fra at kunne løbe en ynkelig 5km, til at kunne løbe en ynkelig 10km, jeg har brugt dourun's begynder program som skabelon og kommet frem til det vedhæftede. Planen er så at løbe helst 3 gange om ugen, men 2 kan også gøre det, så tager det bare lidt længere tid..

Idag var så dag 1 af programmet.

L_b__vede.doc

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning efter 2 dages kursus på Hotel Marienlyst, fedt sted :smile:

Dag 2 af mit løbeprogram:

2 min gang

14 min løb

2 min gang

13 min løb

1 min gang

Får i andre også meget nemt ondt i nedre ryg ved løb?? har jeg nærmest altid og er møg irriterende.

Link to comment
Share on other sites

Fortsætter min log bog med 2 cyklus af mit PTP og håber det kører lige så godt som den første gjorde og håber stadig der er et par enkelte der kigger med, selvom de er lidt tavse :wink:

Dødløft

1x5x102,5kg

1x5x92,5kg

Military

1x5x42,5kg

1x5x37,5kg

Pullups

1+2+3

Prøvede med lidt ladders, hva holder i af pause imellem??

COC Trainer

3x7

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share