Teddy's Allround træning


teddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

*bump*!

Og god fornøjelser med KB!!

Men du kan da ikke skilte med at du laver og logger KB træning, og så rent faktisk ikke skrive hvad du laver!!

:laugh::tongue:

Nu skriver jeg rent faktisk flere steder at jeg kører ETK indlæringsprogram, så hvis du har læst ETK er du ikk i tvivl om hvad det er. Men vil ikk kalde det decideret træning så længe jeg er på det niveau, derfor jeg ikk beskriver det..

Og hvorfor bump??

Link to comment
Share on other sites

Nu skriver jeg rent faktisk flere steder at jeg kører ETK indlæringsprogram, så hvis du har læst ETK er du ikk i tvivl om hvad det er. Men vil ikk kalde det decideret træning så længe jeg er på det niveau, derfor jeg ikk beskriver det..

Og hvorfor bump??

Åh, nej havde ikke lige fanget det var ETK (og kan alligevel ikke huske 100% hvad det indeholdt udover noget basis teknik), men ok, venter spændt på at du kommer videre så!

:wink::bigsmile:

*bump* var bare mit eget lille indtryk for "hej, landet lige i din log" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Åh, nej havde ikke lige fanget det var ETK (og kan alligevel ikke huske 100% hvad det indeholdt udover noget basis teknik), men ok, venter spændt på at du kommer videre så!

:wink::bigsmile:

*bump* var bare mit eget lille indtryk for "hej, landet lige i din log" :tongue:

Troede det var mobning fordi jeg ikk havde opdateret for nylig, derfor tog jeg det ilde op, for modsat hva jeg plejer så opdaterer jeg vildt tit nu :tongue:

Men indlæringsprogrammet er såmænd bare teknik træning i TGU, Swings, Halo, Pump og face the wall squat.

Så skal nok skrive noget mere når jeg kommer igang og kan ikk vente, men holder mig selv fast i at jeg skal tage det roligt og lære det ordentligt

Link to comment
Share on other sites

Troede det var mobning fordi jeg ikk havde opdateret for nylig, derfor tog jeg det ilde op, for modsat hva jeg plejer så opdaterer jeg vildt tit nu :tongue:

Men indlæringsprogrammet er såmænd bare teknik træning i TGU, Swings, Halo, Pump og face the wall squat.

Så skal nok skrive noget mere når jeg kommer igang og kan ikk vente, men holder mig selv fast i at jeg skal tage det roligt og lære det ordentligt

Jamen jeg kan da godt mobbe lidt, når droningen holder sig i skindet så... SE SÅ OG FÅ DIN RØV I SVING/swing med det vuns haha :tongue:

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg kan da godt mobbe lidt, når droningen holder sig i skindet så... SE SÅ OG FÅ DIN RØV I SVING/swing med det vuns haha :tongue:

M.V.H

Helio

Dig tager jeg ikk seriøst alligevel :tongue:

Altså, hvis det skal være sådan så kan jeg jo selvfølgelig også mobbe lidt...

Vi kan bare tag udgangspunkt i en lille SSST konkurrence! :tongue::tongue:

Det er unfair når jeg kun er på min 3 uge... NÅ

Men giv mig et halvt år, så er jeg klar :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du snakker og snakker :tongue:

Du skulle hellere tage en kop kaffe og smide benene op i sofaen i stedet for at spamme min log :laugh:

Har gjort det, men søndagskeder mig stadig!!! Så må man jo godt spamme!!!!

:tongue::laugh: :laugh:

Og du skulle desuden se at få trænet lidt KB....

Link to comment
Share on other sites

Nå slut med mobning. Nu er jeg blevet provokeret nok, så blev til en halv times KB sjov :smile:

Tsk tsk tsk.... jeg skal presse dig i flere år for at få dig igang med KB træningen... og så skal Queen Pearl bare lave et par indlæg før du begynder at træne KB kl. 23 søndag aften! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk tsk.... jeg skal presse dig i flere år for at få dig igang med KB træningen... og så skal Queen Pearl bare lave et par indlæg før du begynder at træne KB kl. 23 søndag aften! :nonono:

Er faktisk mest på det tidspunkt jeg gør det.

Men fortæller det mest om dig eller om hende :tongue::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Max dag i chins, kun 9 :unhappy:

Det er sgu da i orden - 9 rep er da fint. :devil:

Ved godt diskussionen har været oppe tit og ofte...men hvad er chins i din verden - under- eller overhåndsgreb?

Selv er jeg ikke et sekund i tvivl..

Pullup=overhånd

Chinup=underhånd

:tongue:

//Hebnes

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu da i orden - 9 rep er da fint. :devil:

Ved godt diskussionen har været oppe tit og ofte...men hvad er chins i din verden - under- eller overhåndsgreb?

Selv er jeg ikke et sekund i tvivl..

Pullup=overhånd

Chinup=underhånd

:tongue:

//Hebnes

Jeg gør det hele meget sværre, er i tvivl om hva der er over og underhånd :tongue:

Jeg kører med håndfladerne væk fra mig selv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share