Blod ud af bryst


lagraphic
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke rigtigt hvor dette passer ind, men jeg har tabt mig omkring de 20 kg og er begyndt at træne lidt mere end normalt og nu har jeg fået et problem.

Når jeg begynder at nå de 1000 kcal ved træning og er godt forpustet begynder det at bløde fra mine brystvorter og jeg ved ikke hvorfor. Det er sket 2 gange nu begge gange under løb og jeg er lidt nærvøs. "Oplyser lige at jeg er en mand"

Nogen der har prøvet det ?

Kan en newline trøje rive hul på brystvorterne og begge samtidig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke rigtigt hvor dette passer ind, men jeg har tabt mig omkring de 20 kg og er begyndt at træne lidt mere end normalt og nu har jeg fået et problem.

Når jeg begynder at nå de 1000 kcal ved træning og er godt forpustet begynder det at bløde fra mine brystvorter og jeg ved ikke hvorfor. Det er sket 2 gange nu begge gange under løb og jeg er lidt nærvøs. "Oplyser lige at jeg er en mand"

Nogen der har prøvet det ?

Kan en newline trøje rive hul på brystvorterne og begge samtidig?

Jeps det kan den nemt.

Prøv at sætte et stykke plaster over vorterne næste gang!

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg prøve imorgen og hvis det er det som jeg håber det er må jeg jo finde en anden trøje.

Det er bare lidt mærkeligt at det ikke er sket før for det er ikke en ny trøje.

Det kan somsagt godt være slid på dine brystvorter som får det til at bløde. Der har lige kørt en tråd omkring emnet..

Link to comment
Share on other sites

et meget normalt problem, attrøjen slider hul på brystvorterne. Sørg for at vaske den ordentligt hver gang da gammelt indtørret sved og salt også kan være med til at forværre problemet.

Lidt vaseline på patværket inden turene skulle også kunne hjælpe.

Trøjen kan jo være blevet for stor efter alle de løbeture og derfor den pludselig sidder og slider.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share