Push-up udfordring


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Jeg skulle måske tilføje at skalaen er baseret på en normalpopulation og ikke en samling fitness- og styrkefanatikere :tongue:

Jeg kan godt tilføje et niveau mere i beregneren (MOL-normal) - skal vi sige + 50?

Lyder meget godt... Min grænse ligger ihf på 50.. 39 var der lige til, men derefter går det pænt langsomt.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Endeligt en test jeg er "fremragende" til :tongue:

Ligesom 789 kunne jeg også godt tænke mig at vide noget mere om beregningerne bag, for umiddelbart virker det meget simpelt - men der er sikkert en mening med galskaben... :cool:

Edit: Er det meningen at der skal ligge en identisk beregner her?

øhh... ja

Du er klar over at der er noget der hedder ironi, og sarkasme? :wink:

Du er godt klar over at ironi og sarkasme sjældent slår godt igennem på skrift - og da slet ikke på den måde du har formuleret det her :wink:

Edited by Limited
Link to comment
Share on other sites

Måtted alige prøve, da jeg elsker pushups..

31 år.. 106 kg.. 70 pushups

var ved at tro jeg skulle dø ved 40, men så måtte jeg tage en tudekiks og fortsætte

aaav.. det brændeaaarg :devil::devil::devil:

Det var dælme duskme mange strækkere for en stor gut som dig :devil:

Har før lavet 90 strækkere, men hvis det skal være i perfekt form, tror jeg ikke jeg kan lavere mere end 50, og jeg er endda en pind på sølle 102kg :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Der er sådan cirka 100+ måder man kan gøre øvelsen lettere på = umulig at sammenligne:

1: Ikke helt ned og røre med brystet/helt ned

2: "bounce" på gulvet/let brøring

3: Ændring i håndstilling/urørlig håndstilling

4: Bøjning i hoften i bevægelsen/strakt krop

5: Ikke helt op til strakte arme/strakte arme

6: Pause/ikke pause undervejs

osv osv :wink:

Personligt tog jeg for lidt siden 26 i helt stram stil, og kunne ikke presse een mere ud uden at gå på kompromis med mindst en af ovennævnte.. Men jeg er også svag :laugh:

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

 Share