De fysiske prøver til La policia


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det vil sige, at du fik et brev om at du skulle vente til september med at få svar? Hvad har du fået i prøverne?

Ja, Jeg blev erklæret egnet i januar. Fik så brev, ligesom mange andre, den 20. maj. Desværre var de 198 andre ansøgere, som kom ind, bedre egnet. Jeg fik dog i brevet at vide, at min ansøgning stadig ville komme i betragtninig til decemberholdet. Til det får jeg svar september.

Jeg har fået 3 i alle prøver.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du var utilfreds med din karakter i holdopgaven hvorfor spurgte du ikke efter en uddybende forklaring til instruktørene?

Det gjorde jeg os men fik en laaang forklaring omkring hvorfor de havde valgt som de havde.

Men det svar/forklaring jeg fik var ikke tilfredsstillende for mig. For synes de havde fejlbedømt mig! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du var utilfreds med din karakter i holdopgaven hvorfor spurgte du ikke efter en uddybende forklaring til instruktørene?

Han spurgte os om jeg var enig med karakteren og der svarede jeg nej til som han noterede ned på papir...

ved bar ikke om det er en god ting eller dårlig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Han spurgte os om jeg var enig med karakteren og der svarede jeg nej til som han noterede ned på papir...

ved bar ikke om det er en god ting eller dårlig :w00t:

Hmm, det vil sikkert blive taget op til kommisionen, men vil næbbe blive lavet om.- Men igen, instruktørene bestemmer og den karakter du har fået gælder lige meget hvor uenig du er...

Hvad har du fået af karakter igennem hele forløbet ?

Link to comment
Share on other sites

Hmm, det vil sikkert blive taget op til kommisionen, men vil næbbe blive lavet om.- Men igen, instruktørene bestemmer og den karakter du har fået gælder lige meget hvor uenig du er...

Hvad har du fået af karakter igennem hele forløbet ?

Jeg har fået høje tal i skriftlige prøver. Fik 3samlet i fysiske.Den såkaldte 2tal i holdopgaven.

Med høje tal menes der:

11 diktakt

10 referat

8 matematik

7 eller 8 i alm viden.(er ikke helt sikker på det)

ikke dårligt udover holdopgaven :nonono:

ja de vil sikkert tag det op og jeg har os tænkt meget over hvad der gik galt til den prøve.

Og hvad JEG skal svare på det hvis de spørger..Mentalt er jeg godt klar til kommisionen. Har tænkt på alt muligt som de kunne finde på at spørge om. Fra familien til mit nuværende arbejde..Og alt ind i mellem...

men som sagt jeg aner ikke hvad de vil spørge om! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået høje tal i skriftlige prøver. Fik 3samlet i fysiske.Den såkaldte 2tal i holdopgaven.

Med høje tal menes der:

11 diktakt

10 referat

8 matematik

7 eller 8 i alm viden.(er ikke helt sikker på det)

ikke dårligt udover holdopgaven :nonono:

ja de vil sikkert tag det op og jeg har os tænkt meget over hvad der gik galt til den prøve.

Og hvad JEG skal svare på det hvis de spørger..Mentalt er jeg godt klar til kommisionen. Har tænkt på alt muligt som de kunne finde på at spørge om. Fra familien til mit nuværende arbejde..Og alt ind i mellem...

men som sagt jeg aner ikke hvad de vil spørge om! :superman:

Det er også forholdsvis svært at vide, men du må somsagt bare være forberedt på alt. Tror desværre ikke et 2-tal i holdopgaven er nok. Det kan selvfølgelig være at du er heldig, men der er mange som får 3 og 4 i den opgave.. Men hvis du ikke skulle komme ind denne gang, søger du da bare om 6 måneder igen. Så har du den fordel at du nu ved hvad prøverne indebærer og ikke bliver overrasket, eller på anden måde ikke er forberedt. Men alt held og lykke herfra til kommisionen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået høje tal i skriftlige prøver. Fik 3samlet i fysiske.Den såkaldte 2tal i holdopgaven.

Med høje tal menes der:

11 diktakt

10 referat

8 matematik

7 eller 8 i alm viden.(er ikke helt sikker på det)

ikke dårligt udover holdopgaven :nonono:

ja de vil sikkert tag det op og jeg har os tænkt meget over hvad der gik galt til den prøve.

Og hvad JEG skal svare på det hvis de spørger..Mentalt er jeg godt klar til kommisionen. Har tænkt på alt muligt som de kunne finde på at spørge om. Fra familien til mit nuværende arbejde..Og alt ind i mellem...

men som sagt jeg aner ikke hvad de vil spørge om! :superman:

Selvom du har fået et 2tal i snit, så kigger de jo også på hvorledes alle de 5 karakterer udartede sig til prøven.

Kan du huske hvordan de lå?

Link to comment
Share on other sites

Det er også forholdsvis svært at vide, men du må somsagt bare være forberedt på alt. Tror desværre ikke et 2-tal i holdopgaven er nok. Det kan selvfølgelig være at du er heldig, men der er mange som får 3 og 4 i den opgave.. Men hvis du ikke skulle komme ind denne gang, søger du da bare om 6 måneder igen. Så har du den fordel at du nu ved hvad prøverne indebærer og ikke bliver overrasket, eller på anden måde ikke er forberedt. Men alt held og lykke herfra til kommisionen :bigsmile:

Ja det ved jeg men jeg ved bar ikke om jeg har "energi" nok til at starte forfra..det er lidt svært fordi jeg skal jo samtidig have tid til at læse og arbejde så jeg har til dagen!

Link to comment
Share on other sites

Ja det ved jeg men jeg ved bar ikke om jeg har "energi" nok til at starte forfra..det er lidt svært fordi jeg skal jo samtidig have tid til at læse og arbejde så jeg har til dagen!

Jeg forstår dig sgu godt, men jeg håber virkelig du kommer ind, uden at skulle det hele igennem igen. :blush:

Jeg er selv meget irriteret over at det er gået som det er, men har rejst mig efter nederlaget og besluttet at jeg vil prøve igen.

Jeg sendte min ansøgning i torsdags, så nu tager jeg det bare som det kommer. Jeg gider ikke stresse mig selv over alt den ventetid.

Vi skal bare vise dem, at det er os det fortjener at komme ind i politiet :4police:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dig sgu godt, men jeg håber virkelig du kommer ind, uden at skulle det hele igennem igen. :blush:

Jeg er selv meget irriteret over at det er gået som det er, men har rejst mig efter nederlaget og besluttet at jeg vil prøve igen.

Jeg sendte min ansøgning i torsdags, så nu tager jeg det bare som det kommer. Jeg gider ikke stresse mig selv over alt den ventetid.

Vi skal bare vise dem, at det er os det fortjener at komme ind i politiet :4police:

PRÆSIS!

Der er ikke andet at gøre. Det er bar svært at få det hele til at køre op i større helhed når man har knoklet så meget og virkelig gjordt sig umage og stadig ikke kommer ind pga der ikke er plads eller lign!!

Det burde man lave plads til fra starten af :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dig sgu godt, men jeg håber virkelig du kommer ind, uden at skulle det hele igennem igen. :blush:

Jeg er selv meget irriteret over at det er gået som det er, men har rejst mig efter nederlaget og besluttet at jeg vil prøve igen.

Jeg sendte min ansøgning i torsdags, så nu tager jeg det bare som det kommer. Jeg gider ikke stresse mig selv over alt den ventetid.

Vi skal bare vise dem, at det er os det fortjener at komme ind i politiet :4police:

Forresten fedt at du prøver igen!Jeg håber for dig du kommer ind denne gang!!!

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener du?

Om de har fået et godt indtryk eller hva? :unhappy:

Jeg mener bare, at der må være forskel på at have et 2-tal som snit af fem 2-taller frem for et 2-tal, der f.eks er dannet af to tre 2-taller og to 3-taller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener bare, at der må være forskel på at have et 2-tal som snit af fem 2-taller frem for et 2-tal, der f.eks er dannet af to tre 2-taller og to 3-taller.

Forstår godt hvad du mener!!haha

Tror nemlig os de skriver hvad de enkelte indtryk af personen er...dvs om personen har været aktiv hele vejen eller om de har været passive..

Det er stadig helheds indtrykket der gælder!og ikke bar karaktere!

ELLER

det håber jeg da! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er der forresten nogen herinde, der har en idé om, hvor mange de vil tage ind til december? Rygtet siger en 130 stykker, nogen der ved om der er hold i det ?

Det er svært at sige, men de skal bruge flere til August og December 06 end de har skulle før. Har hørt at der normalt er omkring 70 på et hold.-

Link to comment
Share on other sites

Det er svært at sige, men de skal bruge flere til August og December 06 end de har skulle før. Har hørt at der normalt er omkring 70 på et hold.-

Hvis de skal have 400 ind i år som nogen har sagt, og der er kommet 70 ind til april, 200 ind til august, så er der 130 frie pladser til december holdet.

Link to comment
Share on other sites

Citat fra politi.dk 31/05/06

Der er ansat 198 nye politibetjente på prøve den 1. august 2006.

Rigspolitiet planlægger yderligere at ansætte nye politibetjente på prøve igen den 1. december 2006.

Antallet af ansættelser den 1. december 2006 og i 2007 er ikke endeligt fastsat endnu. De seneste år er der hvert år ansat ca. 400 nye politibetjente på prøve. For tiden oprettes nye hold tre gange om året, henholdsvis den 1. april, 1. august og 1. december. Det kan dog ændres efter vores behov.

Rigspolitiet behandler i øjeblikket ca. 900 ansøgninger. Vi forventer senest i september 2006 at fastsætte antallet af ansættelser den 1. december 2006. Der vil derfor i september 2006 ske en udvælgelse blandt de velkvalificerede ansøgere, der til den tid er klar til ansættelse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share