Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

JA SIG MIG LIGE ENGANG - HVAD FANDEN BILDER HUN SIG EGENTLIG IND?!?!

Mandag? Måske.

Ja hvordan hun kunne sige nej til denne charme er beyond me...

Nu huskede du at fortælle hende du ikke var et ALT for stort svin ikke?

:laugh:

Det går nok hvis du ikke er der :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja hvordan hun kunne sige nej til denne charme er beyond me...

http://www.youtube.com/watch?v=sBM7QrhWjUs&feature=related

Nu huskede du at fortælle hende du ikke var et ALT for stort svin ikke?

:laugh:

Det går nok hvis du ikke er der :smile:

+ jeg er god til at lave mad og reparere cykler. Man er sguda mongol hvis man ikke vil have mig boende.

Link to comment
Share on other sites

Not to mention, at man aldrig mere behøver selv at sætte en slayer cd på anlægget igen. Det er godt nok service.

Jeg hører næsten aldrig musik. Det får jeg tilfredsstillet til træning. Det mest larmende jeg har er højtalerne i min bærbare og de er ikke ret gode.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 28JUL2011 @ Tietgen

Lynhurtig træning med Peter og Satyricon.

Shrugs

5x

60kg (frivend)

100kg

140kg

10x

140kg

BUILT LIKE A BRICK SHITHOUSE! A SHITHOUSE WITH A HUGE YOKE THAT IS!

A1 Reverse Curls

3 set

SUPER SWOLE UNDERARME I T-SHIRT!

A2 Triceps i stativ med reb

3 set

FY FOR EN HESTESKO!

Hammer curl + press

8x18kg

8x18kg

8x16kg

METOBOLIC FITNESS!

Seated DB Curl

8/8x12kg

8/8x10kg

8/8x10kg

MASSIVE BISPER!

EZ Curl

2 set

FINISH 'EM!

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Mandag 01AUG2011

I dag var den første dag i resten af mit liv. Den gik overraskende godt, trods 3 timers dårlig søvn.

Opvarmning

Råtræk

3x

40kg

1x

50kg

50kg

50kg

55kg

60kg

0x

65kg

65kg

1x

62,5kg

0x

65kg

1x

65kg

BUM! Første egentlige træk-træning siden starter af august pga. håndleddet - tak T! Gik alt i alt elendigt. Timingen og positioneringen er helt ved siden af, men det skal nok komme. Efter jeg klarede 62,5kg vidste jeg at 65kg også kom med hjem. Der kommer video senere.

Træk-hiv fra kasser

3x

65kg

80kg

80kg

80kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber du træner mere regelmæssigt end du logger! :nonono:

Har desværre haft meget travlt med arbejde ogg var i Jægerspris hele sidste uge og sprænge. Må hellere se om jeg kan trænet lidt næste uge. Rugbytræningen er for længst gået i gang - og jeg brillerer vanen tro med mit fravær. Ud fra hvad jeg kan læse i Joaos (trænerens) emails er det generelt for hele første rækken - not good.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Har desværre haft meget travlt med arbejde ogg var i Jægerspris hele sidste uge og sprænge. Må hellere se om jeg kan trænet lidt næste uge. Rugbytræningen er for længst gået i gang - og jeg brillerer vanen tro med mit fravær. Ud fra hvad jeg kan læse i Joaos (trænerens) emails er det generelt for hele første rækken - not good.

Ringmuskler?

God vind med travlheden. Vi er her når du vender tilbage til logosfæren :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mandag 05SEP2011 @ IK99

Bum! Første træning i over en måned!

Bum! Første træning i IK99!

Bum! Første træning med en Safety Squat Bar!

Som alle ved er jeg flyttet fra Amager og til Østerbro. På Amager ligger AK Thor og på Østerbro ligger IK99. Der ligger også teh Gyme. Jeg spurgte inde på facebook om jeg skulle træne i IK eller The Gym og de to flotteste mænd jeg kender mente begge jeg skulle i The Gym. Jeg har dog valgt IK og jeg er ret sikker på jeg har valgt rigtigt.

Opvarmning

Sjip

Bold i røven.

Jeg vil til at sjippe inden hver træning og se hvad det gør ved mine lægge. Jeg er i forvejen overbevist om at sjip er rigtig godt, for rigtig mange ting - bla. stærke ankler.

Semi Sumo DL

Op til 1x3x110kg

Frivend

Op til 1x80kg

Bum - den havde jeg ikke lige regnet med.

SSB Squat

Op til 1x100kg

Jøsses den vægtpind prøver at flå én fremad. På vej ned er der ingen problemer, men med det samme jeg vil op igen prøver den at slå mig ihjel. Jeg tror det er starten på en lang og smuk affære.

I IK99 har de også en Chest Supported Row - den skal jeg også nok blive glad for :smile:

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Der ligger også teh Gyme. Jeg spurgte inde på facebook om jeg skulle træne i IK eller The Gym og de to flotteste mænd jeg kender mente begge jeg skulle i The Gym. Jeg har dog valgt IK og jeg er ret sikker på jeg har valgt rigtigt.

Det lidt bøs...

Jeg vil til at sjippe inden hver træning og se hvad det gør ved mine lægge.

Se det er bøs!

SSB Squat

Op til 1x100kg

Jøsses den vægtpind prøver at flå én fremad. På vej ned er der ingen problemer, men med det samme jeg vil op igen prøver den at slå mig ihjel. Jeg tror det er starten på en lang og smuk affære.

Du må lige invitere på en gang SSB squat en dag. Det gad jeg godt at prøve.

Link to comment
Share on other sites

Du må lige invitere på en gang SSB squat en dag. Det gad jeg godt at prøve.

Det kan du tro. Det er sådan en hjemmegøglet sag de har. Jeg er alt i alt positivt overrasket.

Der er vist én der stadig er arbejdsløs siden du skriver indlæg 01.43? Hvordan gik samtalen?

Link to comment
Share on other sites

Det lidt bøs...

Nej faktisk ikke. The Gym halter seriøst på udstyrssiden. Jeg mangler i hvert fald en cable row og et pull down tårn. Det er 'synd' for Bertel at han står med en hel maskinpark af dyre maskiner, der ikke matcher den udvikling hans center har været under (mindre fysioterapi, mere BB/SL). Der er kun SL-stænger og dødløft-platauet er en joke.

Det eneste Gym trumfer IK med er deres Reverse Hyper og GHD.

IMNSHO.

Se det er bøs!

Alle kællingerne tænder på store lægge - EOD!

Link to comment
Share on other sites

Det kan du tro. Det er sådan en hjemmegøglet sag de har. Jeg er alt i alt positivt overrasket.

Der er vist én der stadig er arbejdsløs siden du skriver indlæg 01.43? Hvordan gik samtalen?

Ja, standard mandagsbajer du ved. Samtalen er først på torsdag.

Nej faktisk ikke. The Gym halter seriøst på udstyrssiden. Jeg mangler i hvert fald en cable row og et pull down tårn. Det er 'synd' for Bertel at han står med en hel maskinpark af dyre maskiner, der ikke matcher den udvikling hans center har været under (mindre fysioterapi, mere BB/SL). Der er kun SL-stænger og dødløft-platauet er en joke.

Det eneste Gym trumfer IK med er deres Reverse Hyper og GHD.

IMNSHO.

Jeg er egentlig enig med dig langt hen af vejen, og kan sagtens forstå din beslutning. Han burde nemlig sælge alle maskinerne, og så købe nogle gamle old school maskiner. Og så en platform kunne han også bruge.

Alle kællingerne tænder på store lægge - EOD!

Korrekt. Men lægtræning, det er bøs!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er såmænd meget enig med begge pointer. Isoleret læg-træning er ulideligt gay, men sjipning er altså bomben for en masse ting. Jeg har snakket med Bertels dame (kan ikke lige huske hvad hun hedder) og hun er for så vidt enig i at Free Motion maskinerne er spild af plads og spild af penge - men da de købte dem, vidste de ikke hvilken retning The Gym ville tage. Men ffs - man kan ikke lave pull downs...

Tirsdag 06SEP2011 @ FRK

Første rugbytræning efter sommerpausen - som vel og mærke sluttede for en måned siden. Jøsses jeg er i dårlig form. Alt i alt en dejlig let træning. Havde få engage på klynge-maskinen og det kørte overraskende godt. Indkast spillede ikke - tror det var pga. dårlig timing mellem mig, Simon og FNG.

Jeg bliver øm i morgen. Jeg er heldigvis ikke særlig øm efter træningen i går i IK, men jeg valgte også bevidst at holde gentagelserne lave. Mine glutes er fucking aktive for tiden og det er jeg meget glad for. Venstre piriformis driller stadig lidt.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 10SEP2011 @ Jens Jessens Vej

FRK vs. Speed I

10-46.

Jeg spillede ikke. Kæmpe nederlag. Jan Andersen blev skadet (kæmpe flænge i panden) og derfra faldt holdet fra hinanden.

Kløveret vs. Speed II

17-5

Startede inde som tighthead. Gik fint nok, men min kondition er simpelthen for ringe.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Mandag 12SEP2011 @ IK99

Kunne ikke finde det sjippetov jeg efterlod i IK sidst, så opvarmning var bare mig og min baseball.

Råtræk

3x20kg - fra hæng

3x40kg - fra hæng

2x50kg

1x

55kg

57,5kg

60kg

62,5kg

65kg

67,5kg

0x

70kg

Ganske udmærket. Nappede 65kg sidst.

Stem

5x

20kg

30kg

35kg

40kg

45kg

45kg

6x

45kg

SSB Squat

5x

20kg

40kg

50kg

60kg

70kg

Bum, den trækker altså tænder ud.

Pull Downs, V-greb

5x80kg

5x85kg

Weaksauce. Tror jeg.

DB Curls

8/8x10kg

8/8x12kg

To slags abs!

Sjip

Bum - fandt mit tov i et hjørne.

PVC Roll

Jøsses jeg har mange trigger-points i quads.

Jeg har købt et par rigtigt fede solbriller til en 10'er i SuperBest:

post-9807-092369900 1315861145_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Der er da en GHR i IK?

Ikke mere :unhappy: Det var Sune's (conscience) og han har taget den med til HSF :crybaby: Men vi savner den :4goodbye: hver :cry: dag :cry3:

Mandag 12SEP2011 @ IK99

Kunne ikke finde det sjippetov jeg efterlod i IK sidst, så opvarmning var bare mig og min baseball.

Jeg tror ikke vi har mødt hinanden, men jeg har da en forestilling om, at du ikke er dværg, så jeg må da lige spørge om det ikke er et vældig kort sjippetov til dig?

Jeg prøvede det for nogle dage siden, men opgav igen, da det blev ved med at ramme mig øverst på baghovedet...

Vi ses nok i IK en dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share