Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

Synes at YouTube har ret når der står at der ikke findes nogen beskrivelse... :tongue:

Det ser godt ud tjr :4thumbup:

Jeg synes ikke det spiller helt - men jeg har som sagt heller ikke kørt frivend i ~2 måneder pga. håndledet. Synes ikke de sidder helt hvor de skal.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 07JUL2011 @ Tietgen

Imorgen kommer min store, mexikanske homie og besøger København. Sidste år lovede jeg ham en tur på Sofie for 100 kroner, men det var lidt besværligt da hun havde en kæreste. Kæresten er i midlertid ude af billedet og jeg kan ikke helt finde ud af og det gør at prisen stiger eller falder.

Quiz time motherfuckers!

Hvad i Helvede sker der for min træning for tiden?!

A1 DB Press på høj skæv bænk

8x12kg

8x16kg

8x18kg

8x20kg

8x22kg

8x24kg - her fik jeg lidt opmuntring at Katja som tilfældigvis kom forbi med hendes lille køter af en gravhund, som hun kalder Monster. Monster er bange for andre, store hun (især hanner) og vælger derfor at angribe, sådan en rigtig Slå Først Frede-hund.

4x26kg - Her var Katja for længst smuttet, så ingen opmuntring.

Pause i bunden.

Tror aldrig jeg har kørt den øvelse før. Overraskende god styrke. Den er jeg slet ikke færdig med.

A2 Rope Lat Pull Down

image018.jpg

8x60kg

8x60kg

8x60kg

SQUUUUEEEEEZEEE!! i bunden, langsom ecc. og fuldt stræk i toppen.

B1 Reverse Curls

8x20kg + pind

8x20kg + pind

8x20kg + pind

Langsom ecc.

B2 Rope tricepts ext.

REx40

REx40

REx40

SQUUUUEEEEEZEEE!! i bunden

C1 DB Incline Curl

8x12kg

8x12kg

8x12kg

Langsom ecc. / offset greb.

BUM!

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Ville bare sige, at nu har jeg læst din log igen... Altså bare at du ved det.

Hvad siger Sofie til det der med de 100kr.? Jeg tænker umiddelbart at alene det at han er mexikaner burde fordoble prisen, men nu lovede du ham jo det for 100 sidste år... What to do?

Angående dit spørgsmål, så ved jeg det ikke, måske er det for meget positiv opmærksomhed her på loggen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig helt fundet ud af hvad det hedder på dansk. Jeg har lige kigget her: http://sproget.dk/lookup?SearchableText=s%C3%A6t

'Sæt' kan nok godt fungere. Troede egentligt bare det var en fordanskning af engelsk 'set'.

På vægtløftersk hedder det 3 serier af 5 fortsat.

Det er tydeligt for enhver at set og sæt er etymologisk beslægtede. Jeg vil strække den til at sige at det er samme ord. Et sæt er jo bare noget der hører sammen - et sæt tøj, eller et tennissæt er fine eksempler.

Link to comment
Share on other sites

Ville bare sige, at nu har jeg læst din log igen... Altså bare at du ved det.

Hvad siger Sofie til det der med de 100kr.? Jeg tænker umiddelbart at alene det at han er mexikaner burde fordoble prisen, men nu lovede du ham jo det for 100 sidste år... What to do?

Angående dit spørgsmål, så ved jeg det ikke, måske er det for meget positiv opmærksomhed her på loggen?

Hun har ikke en skid at skulle ha' sagt! Det har jeg også forklaret hende :cool:

Svaret er, at det er blevet lidt mere BB-agtigt. Fuck det er kedeligt.

Det er tydeligt for enhver at set og sæt er etymologisk beslægtede. Jeg vil strække den til at sige at det er samme ord. Et sæt er jo bare noget der hører sammen - et sæt tøj, eller et tennissæt er fine eksempler.

Sæt/set, potato/potato - har det.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 17JUL2011 @ Thor

Frivend, stem og YOKE!

Featuring ingen andre BB.DK superbrugerne d'Herrer Sandy Frink og Menace to Chicken samt Per der squattede tungt og flot.

I lørdags (d. 9. Juli) fik jeg et par på hovedet på Nørreport. Så vidt jeg husker fordi jeg blandede mig i et slagsmål. Hvorom alting er, har jeg hele sidste uge været lidt træt og sovet utroligt meget og alt i alt ikke været i hopla til at træne. Oh well.

Frivend

Jeg ved jeg i hvert fald havde 1 rep på 75kg. Kan ikke huske set og reps. Anden omgang frivend siden skaden i håndleddet tilbage i April, så det går vel egentligt godt nok.

Stem, fat bar

1½x55kg

3x5x50kg

Jeg kan ikke finde ud af at putte de rigtige skiver på fat baren, som vejer 5kg - totalt forvirrende.

Yates row

8x105kg

~12x105kg

Knapt så stærk i kroppen i dag.

Shrugs

~12x180kg

Fint nok

Nakke

6x10x24kg

Face puls

4-5 set.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 19JUL2011 @ Thor

Dejlig træning. Drak en scoop "EXPLODE" jeg har stjålet fra en ven, som er fuld med koffein og andet shit - BOOM det gav energi.

Jeg havde lovet mig selv at træne guns i dag. Det blev som sædvanligt ikke til noget. I stedet råbte jeg lidt af Mikkel, som lige er begyndt på frivend og squat.

Semi Sumo DL

3x

60kg

80kg

102,5kg

102,5kg

102,5kg

Går lige i ballerne.

Råtræk

Enkelte på 40kg

Hånden dur stadig ikke.

Frivend

1x

40kg

60kg

65kg

70kg

75kg

80kg

YES! Det var skønt med de 80kg

Skrå bænk (højeste / skråeste)

5x

20kg

20kg

30kg

40kg

50kg

3x

55kg

60kg

5x

55kg

55kg

55kg

Face pulls

6x12

Squat

3x

55kg

80kg

90kg

100kg

100kg

80kg

Nakke

10x10x24kg

VOLUME = GROWTH!

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Man skal dø som 27-årig.

Det er Michael Strunge approved!

Og disse idioter http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club

Ja, muligheden lurer lidt i baghovedet. Måske meget godt jeg aldrig nået at blive soldat. Jeg var sikkert blevet dræbt i Afghanistan.

Vi forresten en anden klub, på kollegiet, der siger at alle piger skal voldtages mens de er 26 år.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg fødselsdag. 27 år. Fra nu af går det kun nedad.

Jeg regner med at bage kringle, grille kød og drikke øl.

Tillykke mester Thyge. Håber at dagen bliver fyldt med god voldtægt så...

Og kringle...? :blink: Ja så er det for alvor på vej ned ad bakke.

Men jeg håber at du kan finde lidt trøst i denne video... Du kan betragte det som min fødselsdagsgave til dig :tongue:

http://www.youtube.com/watch?v=LZD2abclxNc

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 27JUL2011 @ Thor

Fy for satan - har ikke trænet siden i tirsdags - altså 8 dage siden. Til gengæld har jeg lagt i druk i stedet.

Onsdag havde jeg fødselsdag og var meget fugl inden bag ansigtet. Dette resulterede i lidt tømmermænd dagen efter, hvor jeg var ude og se på et værelse hos Jaaaanies veninde. Jeg kom for sent ud af døren og blev nødt til at tage en taxa; en meget hyggelig og snakkesaglig pakistaner, der sagde jeg godt måtte ryge hvis jeg ville.

Om fredagen får jeg så afslag på værelse - nederen - det lå ellers rigtigt hyggeligt i Jægersborggade. Om aftenen stod den på fællesmiddag på gangen og senere i byen med min gamle rugbymakker Daniel. Han havde to veninder med, hvoraf den ene var ret sød. Hun bad om mit nummer da jeg smuttede - jeg synes også mine delts er vokset en del på det sidste. Videre på en anden bar, hvor jeg falder i snak med en anden pige, som nævnte at hun havde et værelse til leje, men lige skulle finde ud af om hendes bror havde brug for det. Det håber jeg ikke han har.

Lørdag stod den på Wallabies mod Spring Boks (Australien vs. Sydafrika) på The South African Bar på Østerbrogade. Det var rigtigt hyggeligt og det endte med en del øl, drinks i nogle sydafrikaneres lejlighed og billige drinks på Bar 7, hvor den ene afrikaner er bartender - udmærket! Hjem på kollegiet og hænge. Nu rimeligt fugl.

Søndag havde jeg verdens værste tømmermænd jeg nogensinde har oplevet. Fuck, fuck, fuck. Jeg giver noget af skylden til det snus jeg absolut skulle ha'. Dagen bliver tilbragt med at ligge helt, helt stille i sengen og prøve at drikke lidt vand. Mandag fortsætter tømmermændene, men da jeg jo er idiot lader jeg Sofie overtale mig til et glas rødvin. Det udvikler sig til 3 flasker og en tur på TrykBar og Andys. TrykBar er forresten ikke et dårligt sted. Masser af forskelligt øl - især engelsk og tysk. Ikke sidste gang jeg er derinde. Tirsdag stod derfor i tømmermændenes tegn, dog ikke dræber tømmermænd. I dag, onsdag, var jeg faktisk en smule produktiv, var forbi arbejdet og ordne lidt og TRÆNE:

Linda - vores nyeste kvindelige medlem (ved ikke om Jaaanie har taget skridtet og melde sig ind endnu), skrev på Facebook og efterlyste en makker (eller ... én med nøgle), så den sprang jeg på:

Opvarmning

Ret meget udstrækning. Rimeligt stiv i kroppen. Lidt bøvl med overgangen mellem lumbale og thorakal del af rygsøvlen.

Semi sumo DL

5x

60kg

80kg

3x

105kg

105kg

105kg

Lidt tunge og teknikken sad ikke helt i skabet. Linda spurgte om det var Bulgarsk Dødløft - det kunne jeg ikke rigtigt svare på da jeg ikke ved hvad Bulgarsk Dødløft er.

Hop til plint

2x

78cm

78cm

81cm

Hvabehar - for søren jeg bliver atletisk.

Frivend

3x

40kg

1x

60kg

65kg

70kg

75kg

80kg

82kg - BUM!

Det hjælper at være sur og aggressiv over stangen inden man hiver i den...

Squat

3x

60kg

80kg

90kg

100kg

Slatten omgang - der var rimeligt udsolgt. Kost/søvn har ikke været prangende... Derudover er jeg en pussy der er slap inde i hovedet.

Stem

5x

20kg

40kg

50kg

1x

56kg

UDSOLGT! Tror jeg resetter. Så vokser DELTS også.

Kondibøsse

Gåtur med sandsæk (32kg).

Ned til cricketbanen med "bear hug" - det var fucking hårdt.

Tilbage til klubben på skiftevis højre og venstre skulder.

Lænden syrede helt til på turen ud - jeg tror det er sundt det skidt. Kan være en lækker 'tightness' i abs/obliques. iform.dk påstår der er 300m hver vej.

78cm. Optog i standard opløsning - det ligner jo lort. Hoppene ligner også lort, men det er OK, har ikke hoppet til plint i lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Hey mester.

Fornuftigt at få trænet igen. Med hensyn til dine hop. Så synes jeg ikk det virker til at du kommer særlig langt ned i dit afsæt?

Det ved jeg sgu ikke - det kan godt være jeg burde gå lidt længere ned. På de videoer jeg lige kan finde på nettet, går jeg ikke specielt langt ned. Det skal nok komme.

Ked af at høre du ikke fik værelset! :unhappy:

Har ikke meldt mig ind endnu, men tænker på næste uge efter jeg har afleveret min opgave. Hvad dage va det ham der der kunne hjælpe en var der?

Din veninde er dum :unhappy: ( :wink: )

De 'officielle' dage er mandag og torsdag 16-18 og lørdag 10-12.

Skynd dig at melde dig ind - sommerfedt d. 13 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Din veninde er dum :unhappy: ( :wink: )

De 'officielle' dage er mandag og torsdag 16-18 og lørdag 10-12.

Skynd dig at melde dig ind - sommerfedt d. 13 :laugh:

Ja hun er vidst en værre fjolle hvis hun siger nej til dig!

Okay så må jeg jo skynde mig lidt! Jeg kigger nok forbi mandag eftermiddag og snakker med ham. Er du der der?

Link to comment
Share on other sites

Ja hun er vidst en værre fjolle hvis hun siger nej til dig!

Okay så må jeg jo skynde mig lidt! Jeg kigger nok forbi mandag eftermiddag og snakker med ham. Er du der der?

JA SIG MIG LIGE ENGANG - HVAD FANDEN BILDER HUN SIG EGENTLIG IND?!?!

Mandag? Måske.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share