10Kg skal væk...


Fish'n'Chips
 Share

Recommended Posts

Hey !

Jeg vil gå lige til sagen efter som min pc har det med at begå kamakazi...

Når, men jeg skal smide 10 kg som sagt og har et lille problem som er at jeg fatter brik ang. hvor mange

Kcal jeg 'må' indtage om dagen og hvor mange kalorier jeg skal forbrænde så'n ca.

Lidt info om mig:

26 år

173 cm

86 kg

Jeg pumper hver anden dag.

er arbejdsløs atm.

über motiveret.

Cardio hver anden dag, 3 gange om ugen ?!

Håber på et par fornuftige svar her inde fra, ved at i kan :innocent:

Aleks.

Link to comment
Share on other sites

så det er primært forfængelighed ;) det er ok.

Umiddelbart synes jeg nemlig ikke det lyder som om du har behov for at tabe dig af sundhedshensyn.

Hvis du bibeholder dit nuværende aktivitetsniveau, kan du prøve med 2500 kcal pr. dag. Det skulle give dig et vægttab på ca. 500 g. pr. uge, hvis det skal gå hurtigere kan du sætte det ned til 2000 kcal pr. dag, men så heller ikke mere. Jeg ville fordele kalorierne således:

Morgenmad 769 kcal

Middagsmad 923 kcal

Aftensmad 923 kcal

3 mellemmåltider à 154 kcal

Men prøv dig frem, nu har du i hvert fald lidt at gå ud fra.

Link to comment
Share on other sites

det må du i princippet selv om, hvis det udelukkende er et vægttab du går efter. Men du får det hårdt hvis du vælger at lade din frokost bestå af en høj snegl... så er der lang tid til aftensmaden.

Nu må du ikke lade en uges resultat være afgørende. Der kan ske alt muligt. Jeg vil foreslå at du lader den første måned være testen på om det er for meget eller for lidt - derefter kan du regulere. Ellers er der simpelt hen for mange fejlkilder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share