Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Snestorm IMO

Billedet viser jo kun, at det har sneet - en ganske lille smulle, så jorden er dækket af fint tyndt lag. Det sner ikke på billedet - og der har generelt ikke været kraftig blæst eller andet.

Og så lovede du jo at træne alligevel. Det mangler du stadig, for jeg går ikke ud fra, at det er det, du har posted kl. 15:23, du vil kalde for en træning.

Jeg havde stået SÅ skarpt i dag!

Link to comment
Share on other sites

Saturday Week 8

Bench competition, weigh in at 92.2 kg

Fury 40

1: 165 0-3

2: 165 1-2

3: 165 3-0

Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

I wanted to do an easy opener on 165, then change shirt and try 200 kg, it didnt go like that... I did lift the 165 all 3 times, but some technical stuff wasnt godo enough on the first 2 attempts.

Next bench meet is at week 14, Ill start in the tight shirt then, make or brake ftw.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skulle du ikke pwne min 15 repper på 130 i squatten fra back in teh days, da jeg var stærk? Og hvor lang tid går der?

Håndboldsæsonen drosles der allerede ned på om en fire ugers tid, og så kommer det jo til at gå stærkt igen, BOOM!

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke pwne min 15 repper på 130 i squatten fra back in teh days, da jeg var stærk? Og hvor lang tid går der?

Håndboldsæsonen drosles der allerede ned på om en fire ugers tid, og så kommer det jo til at gå stærkt igen, BOOM!

Du mangler stadig at lave 160 raw :tongue:

Link to comment
Share on other sites

awesome volume :o

er det smolol?

Yih smolov

Har estimeret et maks uden bælte eller håndledsbind, skal lære at squatte, og det gøt jeg ikke i en halv dragt på en box.... så må jeg jo lege med fesne kilogram en tid.

Jeg ved ikke helt hvor mange gange om ugen jeg går på squatten, med Coan DL om mandagen og tung bænk onsdag og lala bænk søndag.

Hvor ofte anbefaler du?

Btw har også sat et rimelig maks ind i squatten, bliver jo helt vildt at gennemføre de cyckluser jeg starter...

Link to comment
Share on other sites

Yih smolov

Har estimeret et maks uden bælte eller håndledsbind, skal lære at squatte, og det gøt jeg ikke i en halv dragt på en box.... så må jeg jo lege med fesne kilogram en tid.

Jeg ved ikke helt hvor mange gange om ugen jeg går på squatten, med Coan DL om mandagen og tung bænk onsdag og lala bænk søndag.

Hvor ofte anbefaler du?

Btw har også sat et rimelig maks ind i squatten, bliver jo helt vildt at gennemføre de cyckluser jeg starter...

Squat to gange om ugen burde være fint, det har jeg selv haft gode resultater med. Jeg synes du skal lave sheiko i stedet for smolov, smolov er noget lort.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share