Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

Fo shizzle det er nice bænket!

Du har jo vanvittig god topstyrke. Det er jo helt realistisk at få 205 godkendt. :king:

Takker.

Hvis jeg lige kan klemme 211 op til en trekamp, så kommer jeg til at sidde på 3 rekorder :-) Forhåbentlig til DM diverse.

Onsdag planen frem mod diverse er klar for trøjen.

uge 7: off

uge 8: 3x170

uge 9: 2x175

uge 10: 2x180

uge 11: off

uge 12: 1x185

uge 13: 1x195

uge 14: off, meet lørdag

Jeg har ikke helt tid nok til at sætte cyklusen op som jeg gerne vil, men er nogenlunde tilfreds med ovenstående, nu skal jeg bare passe på jeg ikke kommer til at gå i 100 igen, og så skal jeg også til at rode med squat og dødløft peaking, som ellers var sat til Thy, men bør jo næsten tage junior DM, når det nu er mit sidste år som junior.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Concept II rower

about 800m warmup

500m 1:45,1 PR

rest

500m 1:51,4

rest

1000m chill focus on some tecnical stuff 4:30

Bradford presses 14x20 25 25 20 20

A little screwing around on the bench

Cabel extensions

34 33 33x15

MSS:

45 degree back

10x5, 10xme

Leg raises

2x10

DB rotations

15x22 26

Some CJ screwing around...

Link to comment
Share on other sites

Friday week 6

Warmup

Free Squats like 50

Squat in 46 half Metal suit and belt box + foam + 15 + 10 bumper. Medium band 8 - 3.

2x2x55

2x2x70

4x2x80

Sumo Deadlift with chains (26 kg total)

5x2x100 + chains

chains off

2x120 140

1x140

RH

3x20x45

GHR

6xme

8x10kg (PR)

3x15kg (PR)

Wahlgren high abs

8x5 10 15 20 10

Allan Hip Stretch

Link to comment
Share on other sites

Det er et teknik/smidigheds problem, ikke styrke problem, jeg ser det *ofte* med nye squattere

Ah, på den måde. Jeg kunne heller ikke rigtig forstå det. Tror næsten altid, det er teknik, og ikke smidighedsproblemer. For alle, jeg har set med det problem, kan komme ned, hvis de bare holder ved stativet.

De kommer for langt frem med knæene, løfter på hælene etc.

Jeg har lige et spørgsmål til dig ang citronen. Er det ikke fint at drikke saften, istedet for at spise den, og er det lige så snart den øvrige væskeindtagelse stopper, 12 timer før, at den skal indtages?

Link to comment
Share on other sites

Ah, på den måde. Jeg kunne heller ikke rigtig forstå det. Tror næsten altid, det er teknik, og ikke smidighedsproblemer. For alle, jeg har set med det problem, kan komme ned, hvis de bare holder ved stativet.

De kommer for langt frem med knæene, løfter på hælene etc.

Jeg har lige et spørgsmål til dig ang citronen. Er det ikke fint at drikke saften, istedet for at spise den, og er det lige så snart den øvrige væskeindtagelse stopper, 12 timer før, at den skal indtages?

Ahhh det jo allerede lørdag du skal løfte, der er godt nok ikke mange tilmeldte.

Jeg guffede bare citron kødet og spyttede resterne ud, det svarer jo nok til bare at drikke saften.

Jeg spiste den lige efter mit sidste vand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share