REN Protein!


Trinitrophenol
 Share

Recommended Posts

Jeg menes engang at have købt noget rent protein pulver UDEN Kcal der kunne eks. blandes op med vand. Er igang med at cutte, og har ledt med lys og lygte efter lignende produkter ... nogen der har en idé om hvor jeg kan få det?

<{POST_SNAPBACK}>

Du joker, right?

Protein UDEN kcalorier?

:laugh:

----------------------

Nok mobning, per definition indeholder protein kcal, så du kan højest få et produkt der kun består af protein, men der vil stadig være kcal fra proteinet.

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Jeg menes engang at have købt noget rent protein pulver UDEN Kcal der kunne eks. blandes op med vand. Er igang med at cutte, og har ledt med lys og lygte efter lignende produkter ... nogen der har en idé om hvor jeg kan få det?

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Som J J skriver, så lader det sig simpelthen ikk gøre!!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

"Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud."

Så kan ikke hjælpe med et specifikt produkt eller forhandler. Men prøv at spørge i en fitness butik eller et fitness center efter sådan et produkt. Jeg vil dog anbefale noget der indeholder 80% valle protein, det kan sagtens smage ret så godt, og lidt kulhydrat skader aldrig, da det jo er kroppens foretrukne brændstof.

Peter :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hehe .. lad mig omformulere!

Det protein whey (mærke X) jeg bruger nu har 6.5 gr kulhydrat og 3 gr fedt pr 100g .. dvs næsten 10% energi, af de 100gr der ikke er egenholdige energi i proteinen. Findes det med mindre energi ... så altså et protein produkt uden de overskydende 10% Kcal/ fedt?

Edited by Trinitrophenol
Link to comment
Share on other sites

hvis jeg forstår dig rigtigt vil du have mere koncentreret protein? altså med mindre fedt og kulhydrater? må som sagt ikke reklamere for andre sider, men prøv at søg på google efter whey 95, så burde du kunne finde noget brugbart med ca. 0,1% kulhydrater og 0,5% fedt... Held og lykke med det ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share