Er det muligt at opnå det her ?!


Fish'n'Chips
 Share

Recommended Posts

Hey folks ! :bigsmile:

Sidder med 2 spørgsmål på hjertet.

#1. Er det muligt at opnå denne krop naturligt?!

cowgay.jpg

#2. Jeg SKAL have den krop !!!

jeg er en lille fætter på 1.72cm, 25år og vejer atm. 85.9Kg. (overvægtig) fedt% 20.

men mit spørgsmål er: skal jeg hakke/tabe mig 'før' jeg bulker og pumper seriøst, jeg mener bliver det ikke svære at hakke/tabe mig hvis jeg begynder at bulke nu med mine smukke deller ?!

Tia. babeh's !

Aleks.

Link to comment
Share on other sites

Er det muligt at opnå denne krop naturligt?!
Det er nok ikke let, men med de rigtige gener og mange års træning vil jeg ikke helt afvise, at det er muligt.
men mit spørgsmål er: skal jeg hakke/tabe mig 'før' jeg bulker og pumper seriøst,

Det er ikke klogt at bulke nu, men du kan sagtens træne "seriøst" alligevel. Hvis du sætter din kost og træning fornuftigt sammen, vil du stadig opnå en del styrkefremgang, imedens fedtet rasler af dig :smile:

jeg mener bliver det ikke svære at hakke/tabe mig hvis jeg begynder at bulke nu med mine smukke deller ?!

jo, det bliver for uoverskueligt at cutte, hvis man er for fed (I've been there), så af med spækket først :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Spændende spørgsmål.

MIN mening:

For 99 ud af 100 mennesker tror jeg det er så godt som umuligt. Selv med korrekt langtids træning, rigtig kost, masser søvn osv.

Kunne være sjovt at høre hvad nogle af de store gutter har at sige om det. Everlast, MASS, Crawdaddy, Granhof, TJ osv. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Aahh... God stil drenge !

tak for responsen, var sku ikke lige de ord jeg ville høre:

"For 99 ud af 100 mennesker tror jeg det er så godt som umuligt."

&

"Det er nok ikke let, men med de rigtige gener og mange års træning vil jeg ikke helt afvise, at det er muligt."

Men godt med et par ærlige svar.

At omlægge min kost til det optimale ville være at ?

køre atkins (tabte 5.4kg på en uge incl. hovedpine og PMS-male style)

eller 60% prot 40% carb ?

eller noget helt andet ? *heehe

Tia, lads.

Aleks.

Link to comment
Share on other sites

Interessant spørgsmål ! Som udgangspunkt tror jeg et eller andet sted at det er muligt hvis man er født med de rigtige gener, da manden jo ikke er giga stor. På den anden side tvivler jeg alligvel, hvilket måske er forkert, da jeg desværre gennem min mange årig træning kun har set personer med den allround fysik der har anvendt AS. Mange incl. jeg selv falder desværre under forløbet for fristelsen for den hurtige genvæk, hvilket gør, at der bliver langt imellem de folk der vælger at gå den rene vej.

Så udelukkende baseret på mine erfaringer/sammenligningsgrundlag vil jeg sige, at folk med den allround fysk med høj sandsynlighed er dopet.

Håber alligvel du vælger den rene vej - om ik andet for, at bevise for mig, at jeg ikke har ret. Du kan få rigtige gode resultater i længden hvis du træner og spiser rigtigt - og i mange tilfælde endda en langt pænere krop med mere naturlige properationer som også holder i længden!

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

At få den størrelse muskler skulle nok være muligt. Problemet er at holde på dem mens man cutter ned til den meget lave fedtprocent han har og derfor bliver kosten nærmest altafgørende. At tabe 5 kg på en uge er i hvert fald ikke vejen frem. En diæt med mange proteiner, langsomt optagelige carbs og sunde fedtsyrer er en god måde at cutte på.

Link to comment
Share on other sites

At få den størrelse muskler skulle nok være muligt. Problemet er at holde på dem mens man cutter ned til den meget lave fedtprocent han har og derfor bliver kosten nærmest altafgørende. At tabe 5 kg på en uge er i hvert fald ikke vejen frem. En diæt med mange proteiner, langsomt optagelige carbs og sunde fedtsyrer er en god måde at cutte på.

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, kan du kaste et link i min retning eller statuere et eksempel ?!

Thanks in advance.

Aleks.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror godt man kan opnå sådan et look clean - men som det allerede er blevet sagt, så afhænger det meget af hvordan personen er disponeret, personens gener, og hvordan kroppen er sat sammen i forvejen (symmetri etc).

Hvis ham fyren ikke er særlig høj så ville jeg sagtens kunne tro på det hvis han var clean, jeg ville tvivle lidt mere hvis han var 2 meter høj.

Din fordel er at du ikke er så høj (som mig selv, er 176) - og jeg tror mange gange at vi har lidt nemmere ved det, ihvertfald at vi hurtigere fremstår forholdsvis massive i de enkelte grupper end meget høje mennesker.

MEN det kræver bestemt en del års seriøs træning, med alt hvad det indebærer af kostkontrol og lign.

Link to comment
Share on other sites

Din fordel er at du ikke er så høj (som mig selv, er 176) - og jeg tror mange gange at vi har lidt nemmere ved det, ihvertfald at vi hurtigere fremstår forholdsvis massive i de enkelte grupper end meget høje mennesker.

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah tror du har fat i noget pga. da jeg var "ung" *Griner...

18-20år trænet jeg seriøst i form & fitness efter at havde tabt 19 Kg

og et år efter jeg pumpede seriøst blev jeg trukket til side af en instruktør og fik

at vide jeg godt kunne pakke mine ting og skride pga. deres anti-doping regler,

hvilket jeg syntes var underligt pga. jeg var clean.

Efter en længere diskution og trusler med urin prøver (hvilket jeg svaret: giv mig en kop !) fik jeg en undskyldning.

'Uden at lyde selvglad'...

men der hvor jeg vil hen er: har altid fået at vide at jeg har grundformen til at blive stor af venner som fremmede, selv nu hvor jeg er "fed" :smile:

Aleks.

Link to comment
Share on other sites

Din fordel er at du ikke er så høj (som mig selv, er 176) - og jeg tror mange gange at vi har lidt nemmere ved det, ihvertfald at vi hurtigere fremstår forholdsvis massive i de enkelte grupper end meget høje mennesker.

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah tror du har fat i noget pga. da jeg var "ung" *Griner...

18-20år trænet jeg seriøst i form & fitness efter at havde tabt 19 Kg

og et år efter jeg pumpede seriøst blev jeg trukket til side af en instruktør og fik

at vide jeg godt kunne pakke mine ting og skride pga. deres anti-doping regler,

hvilket jeg syntes var underligt pga. jeg var clean.

Efter en længere diskution og trusler med urin prøver (hvilket jeg svaret: giv mig en kop !) fik jeg en undskyldning.

'Uden at lyde selvglad'...

men der hvor jeg vil hen er: har altid fået at vide at jeg har grundformen til at blive stor af venner som fremmede, selv nu hvor jeg er "fed" :smile:

Aleks.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen så er det jo bare og komme igang med at læse du.. For hvis du vil have den krop der (clean), så skal du for saftsusme :raisebrow: have en viden om kost :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Jamen så er det jo bare og komme igang med at læse du.. For hvis du vil have den krop der (clean), så skal du for saftsusme :raisebrow: have en viden om kost :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Griner, ja det skal jeg ! :tongue:

Har læst en del men fatter brik atm. *suk

(er midt i en flytning og andre lamme undskyldninger) *Griner

men der er en del der har vagt min intre. så som Bodyopus & ABCDE diæten

lyder meget lovende.

/køber et Ph.D. diploma :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share