Concept 10 10


Guest Slettet_04042015
 Share

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg træner 1010 én gang hver 14. dag i 30 sekunder og har taget 20kg ren muskelmasse på, smidt den samme mængde fedt og er steget 100kg i bænkpres, det sidste er dog kun et gæt da jeg naturligvis kun træner i certificerede 1010 maskiner, men i dem er jeg ret stærk.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Nå! Så er der gået noget tid siden denne tråd blev startet, og noget tid siden der har været indlæg i forbindelse med Concept 10 10.. Er der noget der er rykket siden sidst?

Kæden kører jo stadig, og ser ud til at gå godt.. Man skulle jo tro, at konceptet havde kørt sig selv i sænk, hvis folk ikke synes det var pengene værd..

Nogen der har nye tanker siden sidst omkring træningsformen? Eller nogen der har kastet sig ud i det og prøvet det (ud over Master Morten selvfølgelig.. :wink: )

Kunne være sjovt at høre, om der er sket noget siden sidst....

Link to comment
Share on other sites

Jeg anvendte samme fremgangsmåde som SørenW. Har dog kun taget 17 kilo ren muskelmasse på, men smed så 23 kilo fedt, så det er cirka det samme. Træningsfrekvensen med 15 minutter én gang om ugen blev dog for meget for mig efter en uge, så jeg gik ned på halv tid. Det forklarer måske de manglende tre kilo ren muskelmasse. Set over en periode på 14 dage vurderer jeg dog alligevel konceptet som værende en succes.

Link to comment
Share on other sites

Nå! Så er der gået noget tid siden denne tråd blev startet, og noget tid siden der har været indlæg i forbindelse med Concept 10 10.. Er der noget der er rykket siden sidst?

Kæden kører jo stadig, og ser ud til at gå godt.. Man skulle jo tro, at konceptet havde kørt sig selv i sænk, hvis folk ikke synes det var pengene værd..

Nogen der har nye tanker siden sidst omkring træningsformen? Eller nogen der har kastet sig ud i det og prøvet det (ud over Master Morten selvfølgelig.. :wink: )

Kunne være sjovt at høre, om der er sket noget siden sidst....

Noget af det væsentligste der er sket siden sidst, er at vi nu kan konkludere at Jes Dorph-Petersen og Sofie Lassen-Kahlke mangler essentielle dele af prefrontal cortex - synd for dem.

http://www.concept1010.dk/DK/Om-Concept-10...dlemmerne-siger!

EDIT:

Det sygeste er stadig det her:

Træningen er kort, koncentreret og i tempererede omgivelser, og bad er derfor ikke nødvendigt efter endt træning

what the fuck :w00t:

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

Som kiropraktor anbefaler jeg mange af mine patienter at træne i Concept 10 10, således at musklerne opnår den fornødne styrke til at give et holdbart resultat af min behandling.

Nanna Ørum Christensen

kiropraktor

Suk :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Pænt goddag

Personligt synes jeg disse ciatter fortjener at blive læst. Og da de fleste af jer næppe keder sig så meget som jeg (intelligente folk osv) gider I næppe læse alt concept 10 10 spammen igennem.Derfor har jeg kigget på lidt af det, og her kommer nogle af guldkornene:

"Aerobic (træning) skader mere end det gavner."

"Har vi ikke brug for at løbe, gå eller cykle for at få styrket vores hjerte (..)? Det overraskende svar er NEJ!"

"At løbe (..). (det) Forstørrer ikke hjertets (..) kapacitet, men det øger din styrke, og gør det lettere for dig at løbe."

"Desto mere du løber, desto stærkere bliver de involverede muskler. Konditionstræning er en helt anden sag."

"I alderen mellem tyve og fyrre år kan muskelmassen reduceres med næsten 40%. Denne aldersbetingede degenerering vil opstå uafhængigt af, hvor aktiv man er."

"..der (er) ikke meget at gøre ved den naturlige ældningsproces af (..) hjerte.."

”..musklen kun ”fejler” på grund af maksimal påvirkning, ikke på grund af varmeophobning.”

”..det bedste og mest friktionsfri udstyr i verden”

”Stærkere muskler arbejder mere effektivt for at optage ilt fra blodet, hvilket formindsker presset på hjertet og lungerne og derved giver indtryk af en forbedret kondition”

Det var alt for nu!

mvh

Peter

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver fuldstændig sindsyg over, at de stadig får lov at forsætte deres svindel, løgn og humbug!! :mad::sneaky2:

Men et eller andet sted, så er de folk, der bruger C1010 vel selv ude om at blive taget ved næsen og betale en formue for det. Hvis folk vil være komplet ukritisk over for ting, "som lyder for godt til at være sandt", fordi det er det letteste, så dem om det.

Men jeg kan sku ikke lade være med at få noget ondt i røven, når jeg ser JA i sin bil til mange millioner med 1010 på nummerpladen...

Sådanne ting får mig altid til at betvivle, om det overhovedet kan svare sig at være reel, saglig og selvkritisk i forbindelse med arbejde. Det er jo alligevel altid svindlerne/de "gode" sælgere, som løber med pengekassen - og de slipper godt fra det gang på gang.

Det gælder om at få 1010 ristet i medierne. Ellers tror jeg ikke, at forbrugerombudsmanden gider at beskæftige sig med det.

Det er da i øvrigt også noget uretfærdigt, at der åbentbart skal et hvis antal klager til, før de overhovedet gider at beskæftige sig med en given sag, uanset hvor bedragerisk virksomheden har markedsført sig.

Så dvs. hvis jeg bare snyder et par enkelte mennesker for mange penge, så er det helt i orden at lyve om mit produkt eller ydelse?

Hmmmm, det åbner jo for nogle muligheder... Det er ligefør man overvejer at slå sig sammen med Gio og scamme sig til en formue.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Det er da påfaldende hvor mange kendte ansigter der gerne lægger navn til hans forretning.

Mon ikke der er nogen der har opnået rigtigt gode resultater ift. den investerede tid.

Tjek lige hvad det er for nogle tosser, der reklamerer for ham. :wink:

Dem der vælger at benytte sig af Concept 1010 har jeg overhovedet ikke ondt af. De kan sgu bare gøre deres hjemmearbejde ordentligt.

Link to comment
Share on other sites

"Konceptet" er også udbredt i USA. Her går det bl.a. under navnet "Body by Science", http://www.bodybyscience.net/home.html/?page_id=18 , hvor man med 12 min. træning om ugen eftersigende kan opnå fantastiske resultater. Der er sågar udgivet en bog som "ud fra en grundig videnskabelig gennemgang" forklarer baggrunden for træningsmetoden. At dømme ud fra de reviews som brugerne har givet den på Amazon.com er de fleste vældigt begejstrede :nonono: .

Den ene af forfatterne, John Little, er forøvrigt forfatter til en stribe udmærkede bøger og et par dokumentarfilm om Bruce Lee :superman:, men måske er dette emne efterhånden udtømt og han har haft brug for at tjene til huslejen på anden vis.

Link to comment
Share on other sites

Sikke en debat :laugh:

Lyder som om at lejrene er langt fra hinanden. Og lyder som om at der er nogen der føler sig truet på deres eget syn på "korrekt" træning.. Og fair nok, vi vil vel alle godt synes at vi ved hvad der er bedst for os, og desuden ikke falde for letkøbte humbug-løsninger.

Men hvorfor ikke se på de gode ting her?

Først vil jeg lige sige, at en person som Jørgen Albrechtsen for mig at se ikke bidrager med nogen særlig høj troværdighed, men at skyde teknikken bag ned pga. af ham, synes jeg er for hurtig en løsning.

Den amerikanske version Body by Science - der siger manden bag Doug McGuff, at det er meget forskelligt hvor lang tid man er om at restituere, i en video nævner han 3-10 eller måske endda 12 dage - så en uge mellen hver træningssituation er et gennemsnit, som individuelt sagtens kunne optimeres.

Rutinerede folk som ved havd de snakker om nævner for NOGLE øvelser (deadlift) op til 12 dage for fuld ud restitution: http://leangains.blogspot.com/2010/03/10-random-thoughts-on-weight-training.html (se første punkt)

Hvis kigger på intensiteten fra en af hans træningssessioner, så er de i hvert fald MEGET mere inspirerende end de videoer man kan se fra concept1010 (som er yderst kedelige)

http://www.youtube.com/watch#!v=cw2RMm_LETc&playnext_from=TL&videos=R0x7NJV1r5g

Jeg tror ikke den sidste skid er slået mht. den her metode. Hvor meget folk får ud af den, er selvfølgelig stadig op til dem selv, da det efter min mening kræver mere end bare den personlige træner til virkelig at presse sig selv til det yderste..

Det der irriterer mig mest, er at det er sat op som det mest optimale, og det er det ikke nødvendigvis til alt. Og så irriterer det mig gevaldigt at man SKAL ha en personlig træner. Fair nok til at begynde med, men efter et par gange kunne man vel sagtens lave det med en kammerat, og på den måde få prisen GEVALDIGT ned...............

Link to comment
Share on other sites

Der er jo ikke nogen der siger det her ikke virker - slet ikke. Blot at markedsføringen omkring det er dybt tvivlsom.

Grundlæggende handler det jo om at dem der sælger det her gerne vil sige til folk at det slet ikke kan betale sig at træne meget eller hårdt (hvilket er forkert), så folk med god samvittighed kan melde sig til C10-10 eller body by science. Altså at de fortæller folk det de gerne vil høre fremfor hva de har brug for at høre, nemlig at indenfor rimelighedens rammer, er mere bedre - SLUT. Jeg har iøvrigt lige læst den her body by science og jeg kan afsløre at der er er 100-vis af grove fejlslutninger

Dét der generer mig er at folk siger ting til at andre om sundhedsmæssige emner, for selv at tjene penge. Det er noget der i yderste instans kan komprimittere andre folks sundhed (f.eks. at få folk til at fravælge en løbetur eller at træne 3 gange i ugen) i ens egen økonomiske interesse. Dét er satme ikke i orden...

Jeg vil iøvrigt vædde med at et cirkeltræningsprogram med maskiner, med normal til hurtige kontraktions hastigheder, udført på den samme tid som et C1010 eller BBS træningspas, vil give både større fremgang i styrke, muskelmasse, kondition og anaerob arbejdstolerance. Men det ville jo være hjernedødt hårdt og meget mere ubehageligt at kæmpe sig igennem (anaerob udmattelse ER bare mere nasty end muskeludmattelse), så det er der ikke nogen der forsøger at pushe til hr og fru danmark.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Ja det er en gammel tråd men den er yderst relevant og derfor trækker jeg den frem igen!

For mange mange år siden var jorden flad... elle var den?

Post #94

Citat: "Jeg har iøvrigt lige læst den her body by science og jeg kan afsløre at der er er 100-vis af grove fejlslutninger".

Jeg har også læst "Body By Science" og kan ikke nikke genkende til noget af det du gengiver så derfor vil jeg meget gerne have at du skriver hvilke fejlslutninger der er tale om... bare nogle af de vigtigste siden der er så mange?

Post #94

Citat: "Dét der generer mig er at folk siger ting til at andre om sundhedsmæssige emner, for selv at tjene penge."

Det gør du jo selv? Du lever af at formidle "viden" ud fra hvad ->DU<- mener er det rigtige at sige! Og den viden du repræsenterer er i min optik farvet VOLDSOMT af økonomiske interesser igennem et udannetsessystem (system i det hele taget) som er afhængigt af store magtfulde virksomheder! Min kæreste er højt uddannet, aspirerende forsker og jeg kender derfor en del til hvordan tingene foregår... men man kan jo vælge at lukke øjnene eller man kan være blevet så hjernevasket at man ikke "kan" åbne dem?

Post #94

Citat: "Jeg vil iøvrigt vædde med at..."

Her udstiller du efter min overbevisning din manglende viden! Hvis du tror at denne trænings form ikke er hård så er det fordi du ikke har prøvet den og derfor INGEN erfaring har... hvordan kan du så sable den? Har du sat et reelt forsøg op imellem disse former for træning eller ville du aldrig nå så langt fordi du på baggrund af din nuværende "viden" ville mene at det var spild af tid og samtidigt ville frygte udfaldet fordi det potentielt ville kunne SABLE hele din identitet?

Post #93

Citat: Det der irriterer mig mest, er at det er sat op som det mest optimale, og det er det ikke nødvendigvis til alt. Og så irriterer det mig gevaldigt at man SKAL ha en personlig træner. Fair nok til at begynde med, men efter et par gange kunne man vel sagtens lave det med en kammerat, og på den måde få prisen GEVALDIGT ned...............

Det der skal skelnes imellem er om det man gerne vil er at være så sund som muligt eller om man vil være "elite" som absolut ikke nødvendigvis er sundt! Så hvad skal det bruges til er absolut vigtigt i denne sammenhæng og det bliver der også gjort opmærksom på i Body By Science".

Grunden til at de kører med personlig træner i C 10 10 er fordi maskinerne er langt mere komplicerede en standard maskiner og fordi de er MEGET dyrere. C 10 10 maskinerne er MedX maskiner med et andet logo som oprindeligt er designet til genoptræning og medicinsk brug.

Der er intet i vejen for at køre denne form for træning med løs vægte, stang eller i standard styrketrænings maskiner. Men det siger sig selv at udbyttet sundhedsmæssigt er højere når bla. ergonomien er på plads.

Jeg har tidligere i mit liv trænet efter den klassiske tankegang/tilgang med 3-6 gange træning om ugen i en blanding af cykling, løb og styrketræning. Nu kører jeg Body By Science tilgangen til træningen og jeg kommer ALDRIG til at vende tilbage. Jeg har trænet BBS i ca 1,5år og har på alle måder bedre resultater nu end jeg har haft med alt andet jeg har prøvet så for mit vedkommende er tvivlen HELT væk!

Jeg har efterhånden sat en del mennesker i gang med at træne denne trænings form. De ligger aldersmæssigt på 36-80 år og alle har haft fra gode til fantastiske resultater!

Et par af de bedste eksempler:

1. For mit eget vedkommende: Skulder styrke som var mit svageste punkt er steget fra at kunne køre øvelsen med 2 x 7,5 Kg til 2 x 15 Kg løs vægte derfra videre til 34 Kg med stang og bænk til 36 Kg med stang og bænk og kører nu hvad der svarer til Ca. 40 Kg i maskine (Privat multistation i den bedre ende med ben-press station).

Jeg bør også lige få med at jeg selv har en smadret menisk og en skadet ryghvirvel som jeg stort set ikke længere bemærker og jeg kan næsten ikke få armene ned igen af bare glæde \o/

2. Kvinde på 65: Ryg opereret med 2 fikserede ryghvirvler i lænden (plader/skruer). Hun har i Ca. 5 år efter operationen KÆMPET med nedsat livskvalitet pga. smerter selv om hun troligt har fulgt genoptræningen og fysioterapiens anvisninger! Hun har siden efter 5-6 træning stort set ikke haft et forbrug af smertestillende, hun stråler af overskud, hendes krops holdning er totalt ændret... hendes liv er totalt ændret!

I dag træner hun med Ca. 10 dages mellemrum og har helt droppet fysioterapiens øvelser fordi de på INGEN måde hjælper hende! Træningen bliver gennemført på helt almindelige Technogym maskiner.

3. Kvinde på 80: Har da hun var ung gået til dans men ellers aldrig trænet noget som helt. Hun har arbejdet som sekretær og derfor siddet stille det meste af sit liv. Hun har indtil nu trænet 12 gange fordelt på 3,5 måned. Hun er i benpress gået fra at kunne køre Ca. 2 min. med 55 Kg til at køre Ca. 2 min. med 90 Kg! Før når hun gik sin ugentlige besøgs tur igennem byen holdt hun adskillige pauser under vejs, nu holder hun en pause midtvejs og hendes kommentar til den sidste pause er (Tørt svar fra en fast ældre dame): "Den lever på lånt tid...!" Hun har ikke fortalt hendes omgangskreds at hun er begyndt at træne og er begyndt at få kommentarer på hvordan hun kan bevæge sig som hun gør...?

Jeg kan godt lide ordsproget: Seeing is believing!

Jeg ser denne tilgang til træning som mit fundament for alt det andet. Det skal forstås på den måde at hvis jeg får et flip og vil dyrke parkour eller calisthenics i en periode så gør jeg det og sænker mængden af min styrketræning imens. Jeg har så meget "data" på min træning at jeg efterhånden med rimelig sikkerhed kan se hvor meget er for meget og hvor lidt er for lidt... så så længe jeg bliver ved med at blive stærkere og stærkere set over tid med mine 5-8 øvelser hver 5-10 dag så er det det jeg gør. Og jeg er klar over at kroppen aldersmæssigt på et eller andet tidspunkt siger stop og at jeg vil falde i styrke men jeg ved også at jeg har mulighed for at vedligeholde det meste langt op ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja det er en gammel tråd men den er yderst relevant og derfor trækker jeg den frem igen!

For mange mange år siden var jorden flad... elle var den?

Post #94

Citat: "Jeg har iøvrigt lige læst den her body by science og jeg kan afsløre at der er er 100-vis af grove fejlslutninger".

Jeg har også læst "Body By Science" og kan ikke nikke genkende til noget af det du gengiver så derfor vil jeg meget gerne have at du skriver hvilke fejlslutninger der er tale om... bare nogle af de vigtigste siden der er så mange?

Post #94

Citat: "Dét der generer mig er at folk siger ting til at andre om sundhedsmæssige emner, for selv at tjene penge."

Det gør du jo selv? Du lever af at formidle "viden" ud fra hvad ->DU<- mener er det rigtige at sige! Og den viden du repræsenterer er i min optik farvet VOLDSOMT af økonomiske interesser igennem et udannetsessystem (system i det hele taget) som er afhængigt af store magtfulde virksomheder! Min kæreste er højt uddannet, aspirerende forsker og jeg kender derfor en del til hvordan tingene foregår... men man kan jo vælge at lukke øjnene eller man kan være blevet så hjernevasket at man ikke "kan" åbne dem?

Post #94

Citat: "Jeg vil iøvrigt vædde med at..."

Her udstiller du efter min overbevisning din manglende viden! Hvis du tror at denne trænings form ikke er hård så er det fordi du ikke har prøvet den og derfor INGEN erfaring har... hvordan kan du så sable den? Har du sat et reelt forsøg op imellem disse former for træning eller ville du aldrig nå så langt fordi du på baggrund af din nuværende "viden" ville mene at det var spild af tid og samtidigt ville frygte udfaldet fordi det potentielt ville kunne SABLE hele din identitet?

Post #93

Citat: Det der irriterer mig mest, er at det er sat op som det mest optimale, og det er det ikke nødvendigvis til alt. Og så irriterer det mig gevaldigt at man SKAL ha en personlig træner. Fair nok til at begynde med, men efter et par gange kunne man vel sagtens lave det med en kammerat, og på den måde få prisen GEVALDIGT ned...............

Det der skal skelnes imellem er om det man gerne vil er at være så sund som muligt eller om man vil være "elite" som absolut ikke nødvendigvis er sundt! Så hvad skal det bruges til er absolut vigtigt i denne sammenhæng og det bliver der også gjort opmærksom på i Body By Science".

Grunden til at de kører med personlig træner i C 10 10 er fordi maskinerne er langt mere komplicerede en standard maskiner og fordi de er MEGET dyrere. C 10 10 maskinerne er MedX maskiner med et andet logo som oprindeligt er designet til genoptræning og medicinsk brug.

Der er intet i vejen for at køre denne form for træning med løs vægte, stang eller i standard styrketrænings maskiner. Men det siger sig selv at udbyttet sundhedsmæssigt er højere når bla. ergonomien er på plads.

Jeg har tidligere i mit liv trænet efter den klassiske tankegang/tilgang med 3-6 gange træning om ugen i en blanding af cykling, løb og styrketræning. Nu kører jeg Body By Science tilgangen til træningen og jeg kommer ALDRIG til at vende tilbage. Jeg har trænet BBS i ca 1,5år og har på alle måder bedre resultater nu end jeg har haft med alt andet jeg har prøvet så for mit vedkommende er tvivlen HELT væk!

Jeg har efterhånden sat en del mennesker i gang med at træne denne trænings form. De ligger aldersmæssigt på 36-80 år og alle har haft fra gode til fantastiske resultater!

Et par af de bedste eksempler:

1. For mit eget vedkommende: Skulder styrke som var mit svageste punkt er steget fra at kunne køre øvelsen med 2 x 7,5 Kg til 2 x 15 Kg løs vægte derfra videre til 34 Kg med stang og bænk til 36 Kg med stang og bænk og kører nu hvad der svarer til Ca. 40 Kg i maskine (Privat multistation i den bedre ende med ben-press station).

Jeg bør også lige få med at jeg selv har en smadret menisk og en skadet ryghvirvel som jeg stort set ikke længere bemærker og jeg kan næsten ikke få armene ned igen af bare glæde \o/

2. Kvinde på 65: Ryg opereret med 2 fikserede ryghvirvler i lænden (plader/skruer). Hun har i Ca. 5 år efter operationen KÆMPET med nedsat livskvalitet pga. smerter selv om hun troligt har fulgt genoptræningen og fysioterapiens anvisninger! Hun har siden efter 5-6 træning stort set ikke haft et forbrug af smertestillende, hun stråler af overskud, hendes krops holdning er totalt ændret... hendes liv er totalt ændret!

I dag træner hun med Ca. 10 dages mellemrum og har helt droppet fysioterapiens øvelser fordi de på INGEN måde hjælper hende! Træningen bliver gennemført på helt almindelige Technogym maskiner.

3. Kvinde på 80: Har da hun var ung gået til dans men ellers aldrig trænet noget som helt. Hun har arbejdet som sekretær og derfor siddet stille det meste af sit liv. Hun har indtil nu trænet 12 gange fordelt på 3,5 måned. Hun er i benpress gået fra at kunne køre Ca. 2 min. med 55 Kg til at køre Ca. 2 min. med 90 Kg! Før når hun gik sin ugentlige besøgs tur igennem byen holdt hun adskillige pauser under vejs, nu holder hun en pause midtvejs og hendes kommentar til den sidste pause er (Tørt svar fra en fast ældre dame): "Den lever på lånt tid...!" Hun har ikke fortalt hendes omgangskreds at hun er begyndt at træne og er begyndt at få kommentarer på hvordan hun kan bevæge sig som hun gør...?

Jeg kan godt lide ordsproget: Seeing is believing!

Jeg ser denne tilgang til træning som mit fundament for alt det andet. Det skal forstås på den måde at hvis jeg får et flip og vil dyrke parkour eller calisthenics i en periode så gør jeg det og sænker mængden af min styrketræning imens. Jeg har så meget "data" på min træning at jeg efterhånden med rimelig sikkerhed kan se hvor meget er for meget og hvor lidt er for lidt... så så længe jeg bliver ved med at blive stærkere og stærkere set over tid med mine 5-8 øvelser hver 5-10 dag så er det det jeg gør. Og jeg er klar over at kroppen aldersmæssigt på et eller andet tidspunkt siger stop og at jeg vil falde i styrke men jeg ved også at jeg har mulighed for at vedligeholde det meste langt op ;)

Inden du besværer dig mere, tænker jeg at jeg vil hjælpe dig lidt på vej, og vise dig CV'et på manden du er gået i krig med: http://www.kropblog.dk/en/om-bloggeren-2/

Jeg er sikker på at du er rigtig dygtig, men i tilfælde af at du fejlagtigt tror at Anders er en "troll" , så ved du nu at han er muskelforsker, med sådan en fancy Ph.d som skulle være det nye sort

Link to comment
Share on other sites

1. For mit eget vedkommende: Skulder styrke som var mit svageste punkt er steget fra at kunne køre øvelsen med 2 x 7,5 Kg til 2 x 15 Kg løs vægte derfra videre til 34 Kg med stang og bænk til 36 Kg med stang og bænk og kører nu hvad der svarer til Ca. 40 Kg i maskine (Privat multistation i den bedre ende med ben-press station).

Jeg bør også lige få med at jeg selv har en smadret menisk og en skadet ryghvirvel som jeg stort set ikke længere bemærker og jeg kan næsten ikke få armene ned igen af bare glæde \o/

Ok, nu ved jeg ikke om du er en 35kg tung kvinde men ellers vil jeg mene at alt ville virke fra hestetelepati, hømopati eller sågar concept 1010.

Der er nok ingen tvivl om at også concept1010 træningen virker men at den skulle være god solid basis træning overlegen er jeg meget skeptisk overfor. ;-)

Jaja, hun er dygtig og pæn. Hva' da?

https://m.youtube.com/watch?v=Urdlvw0SSEc

Link to comment
Share on other sites

Jeg vidste godt hvem manden var inden jeg gik i gang... ved du hvem "Ancel Keys" var? :)

Nej. Men jeg er heller ikke gået i infight over emnet.

Jeg har set noget i forhold til Concept 1010 til at vide at deres markedsføring i bedste fald er voldsomt misvisende.

Jeg er ikke i tvivl om det "virker", men det gør armbøjninger hjemme i stuen også (afhængigt af hvad udgangspunktet og målet er)

Link to comment
Share on other sites

 Share